» «
אינטרנט
איך להוסיף לוגו או תמונה לחתימה של ה-Gmail?



ב-Gmail אי אפשר להוסיף תמונה לחתימה, בשיטה הרגילה (מתוך Settings - הגדרות).

להוספת תמונה לחתימה הג'ימייל שלנו, ניתן בכל זאת לעשות משהו עקיף. מה שאפשר הוא לשלוח לעצמך מתוכנה כמו Outlook מייל עם האלמנטים הגרפיים והטקסט של החתימה ולשמור אותו כטיוטה ובכל פעם שתרצה לשלוח עם החתימה הגרפית הזו - לייצר עליו את המייל, להעתיק הכל למייל חדש ולשלוח.

מאד "מורכב" אבל זו האופציה היחידה בג'מייל. במקרה שהדפדפן שלכם אינו Internet Explorer תוכלו להתקין הרחבה מצויינת שמאפשרת לוגו, קישורים ותמונות לחתימה - ראו בתגית "Wisestamp". הוא עובד בדפדפנים המרכזיים האחרים.
קניות ברשת
איך לבצע קנייה בטוחה באינטרנט בלי להיחשף לסיכונים ונוכלים?



לקניות בטוחות ברשת, כדאי להקפיד על הכללים הבאים:

חנויות וירטואליות עם PayPal עדיפות - סליקת כרטיסי האשראי דרך פייפאל מאפשרת לכם לא למסור את פרטי כרטיס האשראי שלכם למוכר ובכך להקטין משמעותית את הסיכונים.

שימוש בכרטיס אשראי נטען - כשאין לכם ברירה ואתם קונים בחנויות או באתרים שאין להם אפשרות לסליקה בפייפאל, העדיפו להשתמש בכרטיס אשראי נטען שרכשתם מראש. כרטיס אשראי כזה נטען בסכומים ספציפיים וגניבת הפרטים שלו, לא תוכל לגרום לנזק כספי כמו של גניבת פרטי כרטיס האשראי שלכם.

קניות באתרים שמאפשרים שימוש בסיסמה אישית של חברות האשראי - יש חברות אשראי שמאפשרות אישור כפול עם סיסמה שרק אתם יודעים. אתרים שמשתמשים בסיסמה זו מבטיחים קצת יותר את יכולתם להימנע מגניבת הפרטים שלכם.

התראות על עסקות רכישה ב-SMS - חברות האשראי מאפשרות קבלת מיסרון בעת שמתבצעת עסקת אשראי וכך תוכלו לקלוט שימוש לא חוקי בכרטיס האשראי שלכם. כדאי להפעיל את השירות, המאפשר ביטול של כל עסקה שלא בוצעה על ידיכם ואף איתור הנוכלים המנסים לבצע אותה.
היכרויות
על מה כדאי להקפיד בפתיחת כרטיס אישי באתרי היכרויות?



הנה כמה דגשים להכנת כרטיס אישי באתרי היכרויות:

- נסו לא להיות באנליים ונדושים ובאמת לחשוב מה מייחד אתכם וכיצד הייתם רוצים שיתרשמו מכם. ניתן לבקש את עזרתם של חברים טובים ומפרגנים במיוחד שיצביעו על תכונותיכם המיוחדות.

- ענו לשאלות המוצגות לא כלאחר יד. לעיתים השאלות נראות סתמיות, אך התשובות עליהן יכולות לשקף לא מעט על אהבותיכם והאופי שלכם.

- בחרו תמונה טובה ולא פרובוקטיבית.

- רצוי לעבור על פרופילים של אחרים וללמוד מהם מה כדאי להוסיף ומה להשמיט.

- כתיבה לא משעממת ומעט מקורית יכולה לתפוס תשומת לב.

- הקפידו על תיקוני ניסוח ושגיאות כתיב.

- רעננו מפעם לפעם את הכרטיס מבחינת התוכן והחלפת תמונה, הדבר חשוב במיוחד אם אתם ממעטים לקבל פניות.
אינטרנט
איזו התנהגות הורית נחוצה בעידן הפייסבוק והאינטרנט?



הנה מספר תפיסות וצורות התנהגות נכונות להורים בעידן האינטרנט:

- יש להכיר בחשיבות האינטרנט כספק מידע מרכזי בעידן הנוכחי תוך הבנה שהוא טומן בחובו גם סכנות.

- יש להבין שהפייסבוק ורשתות חברתיות נוספות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי החברה של הילדים, אך חשוב לעשות הכל בכדי שהן לא יהיו תחליף לחיים האמתיים ולתקשורת הבסיסית בין הילדים לבין עצמם ובין הילדים ובינינו ההורים והמבוגרים.

- יש לקבוע חוקים ברורים ומגבילים בעניין המחשב כמו: שעות גלישה (אין לגלוש בלילה, אין לגלוש בחדר נעול) מיקום המחשב בבית (מחשב ימוקם במרכז הבית) ולדאוג לסינון מתאים לפי גילאי הילדים.

- לשוחח עם הילדים מפעם לפעם בצורה ברורה וגלויה על הסכנות באינטרנט.

- להיות ערים לסימני מצוקה ולהתנהגות חריגה.

- להיות מעודכנים בתפעול המחשב, בכניסה לרשתות חברתיות, באפשרויות חסימה וכניסה להיסטוריה, לא בכדי לעקוב ללא הפסקה אחרי הילדים, אלא בכדי שתהיה לכם האפשרות להשתמש בכך כשיש צורך.

- דעו להשתמש בסנקציות הקשורות למחשב כשצריך.

- להתמיד ולהשקיע ביצירת תקשורת פתוחה, ישירה וגלויה ביניכם לבין ילדכם, כך שבסופו של דבר אתם תהוו את הבסיס, היציבות, הביטחון האישי והקשרים המשמעותיים הנכונים עבור הילדים.

אינטרנט

פרטיות
איך לשמור על פרטיות ברשת?



הנה 10 כללים שיעזרו לכם לשמור על פרטיות ברשת:

1. בחירת סיסמה קשה לניחוש - חשוב לא להשתמש תאריכי לידה, שמות ומספרים רציפים ולהחליף סיסמה לעיתים קרובות.

2. התנהגות מחושבת ברשת - המעיטו בחשיפת מידע ברשתות חברתיות, בלחיצה על לינקים שאינכם מכירים ובהורדת אפליקציות ומשחקים, הקפידו על כך הקפדה יתרה במחשב במקום העבודה שלכם.

3. רכישות באינטרנט - הקפידו לרכוש שירותים באינטרנט רק באתרים שאין להם בעיות אבטחה. אם אתם חוששים לבעיית אבטחה באתר כלשהו אל תשתמשו בשירותיו.

4. אבטחת מידע כמנהלים - במידה ואתם מנהלים עסק הקפידו לאבטח את מאגרי המידע שלכם וזכרו כי חל עליכם חוק הגנת הפרטיות.

5. אבטחו את המחשב האישי - חשוב לאבטח את המחשב האישי שלכם בעזרת אנטי וירוס ולדאוג לעידכון התוכנה.

6. היו חשדניים בהצטרפות למועדוני לקוחות אינטרנטיים, השמירה על מאגרי המידע שלהם אינה בהכרח טובה.

7. הקפידו לא לספק מידע לכל דורש - ספקו פרטי משתמש רק לאחר שאתם יודעים בוודאות את זהות הפונה אליכם. להודעות לא מזוהות דיין בדואר האלקטרוני אל תשיבו.

8. שמירה על מידור - במידה ואתם מנהלים של עסק, הקפידו שהגישה למאגרי המידע תהיה אפשרית לכם בלבד.

9. נעילה מחוץ למערכת - במקרה וננעלתם מחוץ למערכת יכול הדבר להעיד על פריצה של האקרים.

10.זכויות במקרה חשיפה של מידע - במקרה והמידע שלכם נחשף ללא רשותכם, זכותכם, על פי חוק, לתבוע מהחשוד 50,000 ש"ח גם מבלי שתצטרכו להוכיח את הנזק שנגרם מכך.
רכב
נתקעת בכביש ללא דלק, מצבר "מת", פיצוץ בצנרת מים בלילה, הפסקת חשמל בדירה ועוד - מה עושים?



המיזם המבורך שלפניכם הנו בעל ערך חינוכי ממדרגה ראשונה, דוגמא ומופת לעשייה התנדבותית לשם שמים והוא בהחלט תורם לקירוב לבבות בין המגזר החרדי לשאר אזרחי המדינה.

ארגון "ידידים"- ארגון עזרה כלל ארצי הפועל וולונטרית בהגשת עזרה שנייה, או ראשונה עבור מי שנתקל בבעייה לא צפוייה כגון: נתקעת בכביש ללא דלק, מצבר "מת", פיצוץ בצנרת מים בלילה, הפסקת חשמל בדירה ועוד.

את הארגון ייסד לפני כמה חודשים היו"ר שלו, מאיר וינר, תושב קרית ספר. הארגון פועל 24 שעות ביממה ומתופעל בידי כ- 250 מתנדבים אברכים.

אם התקשרת לקבלת עזרה, תוך דקות יגיע מתנדב שיטפל בך- חינם אין כסף, למעט תשלום עבור עלות של דלק, או מצבר חדש וכו'.

חשוב להדגיש, המתנדבים רואים בשליחות זו מצווה גדולה ולכן אל תופתעו אם יודו לכם על שזיכיתם אותם לקיימה...

העזרה ניתנת כמובן לכל דורש, ללא הבדלי לאום, גזע ודת.

מספר הטלפון (רב קווי): 057-3131310

כמובן שניתן ואף רצוי להצטרף כמתנדב. ניתן לעשות זאת בהתקשרות דרך "מירס":2222*11
דרכון
כמה עולה להוציא דרכון בארץ?


אלו העלויות של הוצאת דרכון חדש או חידוש דרכון, לבגיר מעל גיל 18, נכון לשנת 2017:

הוצאת דרכון בלשכה של משרד הפנים - 275 ש"ח
הוצאת דרכון באינטרנט - 245 ש"ח (בין מרץ לאוקטובר), 195 ש"ח (בין נובמבר לפברואר)
הוצאת דרכון בנתב"ג - 1,105 ש"ח

אלו העלויות של הוצאת דרכון במקום דרכון שאבד, הושחת או נגנב, לבגיר מעל גיל 18, נכון לשנת 2017:

הוצאת דרכון חלופי בלשכה של משרד הפנים - 550 ש"ח
הוצאת דרכון חלופי באינטרנט - 520 ש"ח (בין מרץ לאוקטובר), 470 ש"ח (בין נובמבר לפברואר)

מצורף קישור לתעריפון האגרות המלא באתר רשות האוכלוסין וההגירה.
שיווק
איך לשפר את ההכנסות מה-Adsense באתר שלי?
כדי שלא לאפשר לגולשים שלכם להתעלם ממודעות הפרסום של האדסנס, מומלץ לעשות את הצעדים הבאים:

- שנו מפעם לפעם את צבעי המודעות.

- נסו לשנות את מיקום המודעות בדפים השונים (כדי למנוע התעלמות מהמודעות בהיותן ממוקמות תמיד באותו המקום).

- ודאו שהמודעות נראות לעין הגולש ברזולוציות השונות.

- ההמלצה הראשונית היא לצבעים שדומים לצבעי האתר שלכם - כלומר להגדיר רקע וטקסט למודעות בצבעים של הרקע והמלל של האתר. עם זאת, בידקו, בחילופים שבועיים, גם אפשרויות אחרות - כדי לזהות את צבעי ה-Adsense המניבים ביותר לאתר שלכם.

- אם אתם ממש בעניין של רווחים גדולים, גם במחיר של הקטנת האפשרות של הגולשים להתרכז בטקסטים של האתר, השתמשו בצבעי ה-Adsense המכניסים ביותר - צהוב ואדום! (על פי כל המחקרים והבדיקות - אלה צבעים שממש מטריפים את הגולש ומושכים אותו אליהם). שימו לב שבאתרי תוכן הצבעים הללו עלולים גם לקלקל כיוון שהקוראים מדווחים על קשיים בריכוז - בעת הקריאה.


בלוגים
על מה להקפיד בכתיבה לבלוג באינטרנט?



לפניכם כמה טיפים לכתיבת בלוגים:

קצר - כתבו מסרים קצרים וממוקדים.

קליל - כתבו בצורה קלילה.

איכותי - כתבו טוב (קראו הרבה בלוגים מהטובים ביותר כדי להתרשם ולהשתפר בכתיבה).

הומור - כתבו ככל האפשר בהומור.

אמין - אל תנסו להציג מישהו אחד ממי שאתם.

כנות - כתבו בכנות ובצורה אמיתית.

פרובוקטיבי - אל תחששו להיות נועזים, פרובוקטיביים ולא שגרתיים.

ויזואלי - שלבו תמונות. דאגו שיהיו מסקרנות, קשורות לפוסט שאתם כותבים וחוקיות. (מאגרי תמונות חינמיות וחוקיות - בקישורים שבתגית "תמונות חופשיות").

אינטראקטיבי - ודאו שאתם מפעילים צורות תקשורת עם הקוראים שלכם, כמו הודעה על פוסט חדש ב-SMS או עדכוני RSS.

הדדי - צרו קשר קהילתי עם הקוראים שלכם וקראו אותם במידה שגם הם כותבים.

מכבד - התרשמו, השפיעו והתייחסו בבלוג שלכם גם למה שראיתם אצלם, במידה וראיתם דברים מעניינים.

רשימות - בנו רשימות צד לבלוג עצמו, שמייצגות אתכם ואת מה שאתם אוהבים.
האם כדאי לי לפתוח חנות וירטואלית?



כדאי לכם לפתוח חנות ברשת במקרים הבאים:

- אם יש לכם נישה שבה תוכלו להתרכז וממנה לצמוח (כי לא מתחילים מהכל).

- אם אין חנויות ששולטות בנישה שלכם כרגע, שהן איכותיות.

- אם אין רשתות ענק, שיתרונן עליכם הוא בחנויות פיזיות, אפשרות להזמנות בטלפון, תקציבי שיווק ומיתוג עצומים ועוד.

- אם הנישה הזו היא לקהל שמפוזר ברחבי הארץ, כי אם הוא אינו מפוזר אולי עדיפה חנות אמיתית למול הקהל המקומי באיזור מוגדר, שאין בו מתחרים.

- חנות וירטואלית מתאימה למוצרי מותג ולמוצרים נוספים, שבהם הקונה יודע בדיוק מה הוא מקבל בקניה (כמו ספרים, דיסקים וכו').

- מוצרים מהסוג השני יחייבו אתכם בתקופה ארוכה של מיתוג עצמי, שבה תידרשו להוכיח שאתם מספקים לקונה מוצרים איכותיים, ושהוא יכול לסמוך עליכם בעיניים עצומות. זה קשה. מאד קשה.

- אתם מסוגלים למכור באתר במחירים זולים מאשר בחנות הפיזית, אם יש לכם כזו. זאת כי אתם חייבים לעשות כן, אחרת המתחרה שלכם ימכור (ואגב, שם החנות הוירטואלית והמיתוג שלה חייב להיות שונה משם ומיתוג החנות הפיזית, כי יהיו הפרשי מחירים, שעלולים להרגיז את הלקוחות הפיזיים ולהביא ללחצים בלתי פוסקים להנחות בחנות, שכן באינטרנט זה בלאו הכי זול יותר, מה שמוכיח שאתם יכולים..)

- אם אתם מסוגלים לתת 100 אחוז של שירות, כי לטווח הארוך, זה מה שיציב אתכם על המפה.

- אם אתם אמינים באופן מלא.

לשתי הנקודות האחרונות, רצוי שתוכלו להשיג "עדויות" של לקוחות מרוצים, שיעידו על השירות והאמינות שלכם באתר - אלה מהווים זרז קנייה משמעותי ביותר.
איך למחוק את היסטוריית הגלישה שלנו מהדפדפן כרום?



מחיקת היסטוריית הגלישה בדפדפן Google Chrome תיעשה כך:

1. לחצו על התפריט "כלים".

2. בחרו את "אפשרויות".

3. לחצו על לשונית "טיפול יסודי" (Windows) או בלשונית "דברים אישיים" (בכרום על מערכת ההפעלה לינוקס).

4. לחצו על "נקה נתוני גלישה".

5. סמנו את "נקה את היסטוריית הגלישה".

6. השתמשו בתפריט "נקה נתונים מתקופה זו" כדי להחליט כמה נתונים שברצונכם למחוק.

7. לחצו על "נקה נתוני גלישה".
איך לבחור מלון דרך האינטרנט?



בבחירת מלון דרך האינטרנט יש לשים לב לדברים הבאים:

מספר הכוכבים שיש למלון - המידע לגבי מספר הכוכבים שיש למלון היא מידע חשוב אך אינו כולל פרטים חשובים רבים אחרים כמו קרבה למרכז העיר, תחבורה נוחה בקרבת המלון, עיצוב המלון ועוד, כמו כן, יש מדינות בהן המלונות אינם מדורגים בצורה רשמית (גם ישראל ביניהן), לכן צריך לקחת את עניין הדירוג במידה הנכונה.

דעות הגולשים ברשת - רצוי לקרוא דעות רבות ככל האפשר של אנשים שביקרו בבתי המלון בהם אתם מתעניינים על מנת לקבל חוות דעת הקרובות ביותר למה שתמצאו במקום. כדאי לזכור שחלק מחוות הדעת עלולות להיות פיקטיביות וניתן לזהות ע"י נטייה רק לשבח ולא לציין נקודות ביקורת, המלצות על חדר מסוים או אגף מסוים ושימוש בשפה יום יומית.

השוואת מחירים - ערכו השוואת מחירים בין אתר המלון, סוכני המכירות ואתרי ההזמנות בוקינג או אקספדיה ובחרו את הזול מבינהם, זכרו גם לחשב את תוספת המע"מ.
מהם יתרונות הפרסום והשיווק באינטרנט?



אלו היתרונות הבולטים של הפרסום והשיווק דרך האינטרנט:

כל הנתונים מדידים - ישנה אפשרות לבדוק אילו קמפיינים עובדים טוב יותר, מה מספר האנשים שהגיעו דרך קמפיין זה או אחר.

האפשרות לקבל פלחי שוק מדויקים - ניתן לדעת באופן מדויק כמה אנשים שהו באתר ולכמה זמן ובה הם התעניינו.

נראות - בשונה משאר המדיות הפרסום באינטרנט נראה שוב ושוב ואינו מושלך לפח לאחר עיון קצר, כפי שקורה לרוב במדיה המודפסת.

קבלת החלטות שקולות - לאור הנתונים המדויקים קל יותר לקבל החלטות באיזה פרסום להשקיע ואילו סכומים להשקיע בו.
אל מי ניתן לפנות כשמרגישים שהכל אבוד? מי יכול לסייע כשההתאבדות היא ממש אפשרות סבירה בעיני?



אתה או את במצוקה גדולה?
מרגישים שזה הרגע להתאבד?
עליכם לדעת שיש מוצא מהדיכאון הקשה הזה. עד כמה שזה לא נראה לכם כרגע סביר, אבל המצב הזה אינו סופני וניתן לצאת ממנו בקלות, בעזרת טיפול ואפילו תרופות לדיכאון. הסבל שייגרם לכל מי שאוהב אתכם יהיה עצום אם לא תחשבו ותפנו לעזרה אצל אלו שממתינים כדי לעזור לכם. יש להם את הכלים והידע. הם הוציאו בעבר רבים וטובים שחזרו לחיים מלאי אושר ובנו זוגיות, משפחה ועתיד מלא אור.

הנה הגופים שיכולים לסייע במקרה של קשיים נפשיים, עם עזרה ותמיכה בטלפון וברשת:

על"ם - העמותה למען נוער במצבי סיכון ומצוקה 03-6414508.

ער "ן - עזרה ראשונה נפשית לילדים ולבני נוער. טלפון בעברית: 1201 טלפון למגזר הערבי: 02-5630301.

יד ביד - אוזן קשבת לנוער ולילדים במצוקה. 24 שעות ביממה. 03-6203141, 04-8229488 08-6376366.

אוזן קשבת - ייעוץ לנוער והורים טלפון: 03-5226027.

סה"ר סיוע והקשבה ברשת - תורן ICQ במספר 179201498 או צ'ט פעיל דרך האתר.


פנו אליהם. בבקשה פנו אליהם! עכשיו!
איך לשנות את השם בפייסבוק אם פרצו ושינו לי אותו?


שם הפייסבוק שלכם ניתן לשינוי רק 60 יום מהשינוי הקודם. אם פרצו לכם ושינו את השם, סביר שתרצו להחזירו בחזרה לשם המקורי והנכון שלכם. פייסבוק לא חושפת אבל יש מקום שבו ניתן לפנות ולדרוש החזרה לשם הקודם.

היכנסו לקישור המצורף ושם רשמו את השם האמיתי שלכם ובקשו לשנות את שם הפייסבוק שלכם בחזרה אליו. נמקו מי וכיצד שונה שמכם בפרופיל (פריצה, תוכנה שהשתלטה וכו').

כמה שעות לאחר שתשלחו להם תמונה של דרכון מעודכן או רישיון נהיגה תקף שלכם, הם יחזירו את שמכם לשם המקורי.

בהצלחה!
מחשב, בעיקר לגלישה באינטרנט - איזה לבחור?


אם זה בעיקר אינטרנט ולא משחקים או תוכנות כבדות - הייתי קונה מחשב פשוט יחסית ולא מאובזר מי יודע מה.. תלוי במצב הכספי אבל מחשב סלרון עם XP, זכרון 512, כונן קשיח 80GB, כונן CD ו-DVD, כרטיס רשת, כרטיס קול וכרטיס מסך על לוח האם אפשר לקנות ב-1000 ש"ח (ללא מסך).
אם אתם רוצים להחליף גם מסך לשטוח LCD (שיתרונו הגדול הוא שאפשר לעבוד עליו שעות ארוכות בלי הפסקה ובלי נזק בריאותי - בניגוד למסך רגיל CRT) אפשר לרכוש בעוד 1000-1500 ש"ח מסך 17 אינטש סביר בהחלט (ראו סטיפ על "איך לבחור מסך LCD").
כונן תקליטונים (Floppy) לא הכרחי כיום. צורב DVD רק אם אתם אוהבים להוריד שירים או סרטים מהרשת.
מה אומר החוק על בילוש של מעסיק אחרי עובדיו בשימוש באינטרנט?



אלו העקרונות שקבע בית הדין לעבודה בנוגע לגלישת עובדים באינטרנט במקום עבודתם:

- מותר למעסיק לאסור על שימוש באתרים מסיחי דעת (כמו פייסבוק לדוגמה) או מזיקים ואף לחסום אתרים שכאלה.

- המעסיק יכול לקבוע מה תהיה מדיניות ניהול תיבות הואר האלקטרוני לעובדים ולהבהיר את מדיניותו לעובדיו.

- המעסיק יכול לתת לעובד תיבת דואר אלקטרוני לצרכי עבודה ולעקוב אחרי התכנים שיש בה.

- על המעסיק חל איסור לעקוב אחר תכתובות אישיות של העובד בתיבה אישית או מעורבת ולחדור לתכנים זבה.

- מעסיק לא יוכל לעקוב אחרי נתוני תקשורת או תוכן על שימוש העובד בתיבה חיצונית - פרטית.

- מעסיק לא יוכל לחדור לתיבה פרטית של עובד ולתכני ההודעות בה.


איך להתגונן ממתקפת סייבר?



להתגוננות יעילה מול מתקפת סייבר הקפידו על הדברים הבאים:

גיבוי לחומרים חשובים - כל מה שחשוב על הכונן שלכם, גבו אל הענן!

עידכון מערכת ההפעלה והאנטיוירוס - לוודא שכל רכיבי האבטחה המעודכנים אצלכם.

לנוח מהאתרים הפופולאריים - ואם אפשר, לנוח לגמרי מהרשת ליום ההתקפה המיועד.

לא לגלוש לאתר שהותקף - אם דווח שאתר הותקף, הימנעו מלהיכנס אליו בזמן הקרוב.

חשדנות במיילים - לא לפתוח מיילים מאנשים לא מוכרים או מיילים חשודים מחברים.

החלפת סיסמאות קלות לפיצוח - בחרו סיסמאות קשות וגוונו סיסמאות באתרים שונים (לא אותה סיסמה לכולם).

זהירות מקישורים לא מוכרים - גם אם קיבלתם מחבר, היזהרו מקישורים כאלה.

שימו לב לאתרי פישינג - לעיתים קרובות אות אחת שונה משמו של אתר מפורסם!

חיזוק האבטחה באתר - אם אתם מפעילים אתר אינטרנט, ודאו באיחסון שהאבטחה איכותית ויעילה.

גיבוי אתרים ובלוגים שאתם מפעילים - למקרה הצורך, חשוב לגבות לפני חשש מהתקפת סייבר.
איך להגן על האתר שלי מהתקפות של האקרים?



כדי להגן על האתר שלכם מפורצים, הקפידו על הדברים הבאים:

שיפור סיסמאות - בקשו ממשתמשי האתר לעדכן סיסמאות ולהקפיד על סיסמה ארוכה ומורכבת (מספרים, אותיות וסימנים), שהיא גם יחודית לאתר שלכם (כלומר שלא עשו בה שימוש במקומות אחרים).

עדכון פלטפורמה - הקפידו שגרסת סביבת ההפעלה של האתר, כגון ג'ומלה, דרופל, וורדפרס וכדומה, מעודכנת.

עדכוני אבטחה - ודאו שכל עדכוני האבטחה הנדרשים מותקנים על מערכת ההפעלה וסביבת הפיתוח הנ"ל.

גירסאות מעודכנות של הכל - חשוב לוודא שעל השרת מותקנת מערכת ההפעלה המעודכנת ביותר.

השבתת חשבונות רדומים - נסו להשבית משתמשים שלא היו זמן רב באתר ושלמעשה אינם משתמשים בו.

חסימה לחו"ל - במקרים חמורים, שקלו מניעה של התחברויות לאתר מכתובות IP בחו"ל. ניתן גם לעשות זאת במקרים שבהם ניכרת עליה דרמטית ולא סבירה בכמות המתחברים לאתר מחוץ לארץ.
איך לדעת מה השעה בכל מקום בעולם?
רוצים לדעת מה השעה בערים הגדולות וגם בבירות העולם? - האתר shaonolami.co.il מציג את השעה כרגע בכל ארצות העולם.

בין המקומות שנסרקו ביום ראשון בשעה 19:41 לפי שעון ישראל היו:

20:41 יום ראשון אדיס אבבה
04:11 שני אדלייד
10:41 ראשון אדמונטון
20:41 ראשון אדן
19:41 ראשון אודסה
19:41 ראשון אוויה
12:41 ראשון אוטווה
01:41 שני אולן בטור
18:41 ראשון אוסלו
18:41 ראשון אופטיה
06:41 שני אוקלנד
12:41 ראשון אטלנטה
19:41 ראשון אינדהובן
12:41 ראשון אינדיאנפוליס
19:41 ראשון איסטנבול
22:41 ראשון איסלמבאד
18:41 ראשון אלג'יר
18:41 ראשון אמסטרדם
05:41 שני אנדייר
19:41 ראשון אנטליה
20:41 ראשון אנטננריבו
19:41 ראשון אנקרה
08:41 ראשון אנקרידג
14:41 ראשון אסונסיון
19:41 ראשון אתונה
21:41 ראשון באטומי
20:41 ראשון בגדאד
14:41 ראשון בואנוס איירס
12:41 ראשון בוגוטה
18:41 ראשון בודפשט
19:41 ראשון בודרום
12:41 ראשון בוסטון
19:41 ראשון בוקרשט
19:41 ראשון בורגס
01:41 שני בייג'ין
19:41 ראשון ביירות
18:41 ראשון בלגרד
18:41 ראשון בלד
00:41 שני בנגקוק
19:41 ראשון בראשוב
18:41 ראשון ברגאמו
15:41 ראשון ברזיליה
18:41 ראשון ברטיסלבה
03:41 שני בריזביין
18:41 ראשון בריסל
18:41 ראשון ברלין
18:41 ראשון ברצלונה
00:41 שני ג'קרטה
11:41 ראשון גואטמלה
11:41 ראשון גוסיגלפה
23:41 ראשון דאקה
17:41 ראשון דבלין
21:41 ראשון דובאי
18:41 ראשון דוברובניק
18:41 ראשון דודינצה
19:41 ראשון דונאושינגן
12:41 ראשון דטרויוט
10:41 ראשון דנבר
03:11 שני דרווין
19:41 ראשון הארארה
12:41 ראשון הוואנה
01:41 שני הונג קונג
07:41 ראשון הונולולו
13:41 ראשון הליפקס
19:41 ראשון הלסינקי
00:41 שני הנוי
06:41 שני וואלינגטון
18:41 ראשון וורשה
12:41 ראשון וושינגטון
19:41 ראשון וילנה
18:41 ראשון וינה
11:41 ראשון ויניפג
18:41 ראשון ויצ'נסה
03:41 שני ולדיווסטוק
18:41 ראשון ולטה
09:41 ראשון ונקובר
18:41 ראשון ורונה
19:41 ראשון ורנה
18:41 ראשון ז'נבה
18:41 ראשון זאגרב
19:41 ראשון זוולה
18:41 ראשון זלצבורג
20:41 ראשון חרטום
18:41 ראשון טאורמינה
01:41 שני טאיפיי
19:41 ראשון טאלין
21:41 ראשון טביליסי
21:11 ראשון טהראן
02:41 שני טוקיו
12:41 ראשון טורונטו
22:41 ראשון טשקנט
00:11 שני יאנגון
19:41 ראשון יאשי
19:41 ראשון יוהנסבורג
11:41 ראשון יוסטון
20:41 ראשון כווית סיטי
21:41 ראשון כותאיסי
18:41 ראשון לאגוס
13:41 ראשון לה פאס
18:41 ראשון לובליאנה
17:41 ראשון לונדון
09:41 ראשון לוס אנגלס
18:41 ראשון לוקסמבורג
19:41 ראשון ליידן
12:41 ראשון לימה
19:41 ראשון לימסול
17:41 ראשון ליסבון
19:41 ראשון לרנקה
18:41 ראשון מדריד
23:11 ראשון מומבאי
14:41 ראשון מונטבידאו
11:41 ראשון מונטומגרי
12:41 ראשון מונטריאול
20:41 ראשון מוסקבה
12:41 ראשון מיאמי
18:41 ראשון מילאנו
11:41 ראשון מינאפוליס
18:41 ראשון מינכן
19:41 ראשון מינסק
04:41 שני מלבורן
11:41 ראשון מנגואה
01:41 שני מנילה
11:41 ראשון מקסיקו סיטי
19:41 ראשון מרמריס
18:41 ראשון מרסיי
18:41 ראשון נאפולי
11:41 ראשון ניו אורלינס
23:11 ראשון ניו דלהי
12:41 ראשון ניו יורק
20:41 ראשון ניירובי
18:41 ראשון ניס
19:41 ראשון ניקוסיה
12:41 ראשון נסאו
14:41 ראשון סאו פאולו
05:41 שני סובה
19:41 ראשון סופיה
02:41 שני סיאול
09:41 ראשון סיאטל
04:41 שני סידני
19:41 ראשון סימפרופול
01:41 שני סינגפור
19:41 ראשון סיניה
19:41 ראשון סלוניקי
09:41 ראשון סן דיאגו
13:41 ראשון סן חואן
11:41 ראשון סן סלוודור
09:41 ראשון סן פרנסיסקו
20:41 ראשון סנט פטרסבורג
13:41 ראשון סנטו
14:41 ראשון סנטיאגו
18:41 ראשון ססטרייר
19:41 ראשון פאפוס
05:41 שני פטרופבלובסק
18:41 ראשון פיזה
12:41 ראשון פילדפיה
11:41 ראשון פינקס
18:41 ראשון פישטני
18:41 ראשון פלרמו
00:41 שני פנום פן
18:41 ראשון פראג
18:41 ראשון פריז
18:41 ראשון פרנקפורט
02:41 שני פרת'
18:41 ראשון ציריך
22:11 ראשון קאבול
19:41 ראשון קהיר
01:41 שני קואלה לומפור
23:11 ראשון קולקטה
18:41 ראשון קופנהגן
19:41 ראשון קושאדסי
17:41 ראשון קזבלנקה
18:41 ראשון קטוביץ
23:26 ראשון קטמנדו
18:41 ראשון קטניה
19:41 ראשון קייב
19:41 ראשון קייפטאון
12:41 ראשון קינגסטון
07:41 שני קיריטימטי
19:41 ראשון קישינב
04:41 שני קנברה
18:41 ראשון קראקוב
13:41 ראשון קראקס
19:41 ראשון רבת עמון
18:41 ראשון רומא
20:41 ראשון ריאד
19:41 ראשון ריגה
15:41 ראשון ריו דה זנירו
18:41 ראשון רייקה
17:41 ראשון רייקיאוויק
01:41 שני שאנגחאי
18:41 ראשון שטוטגרט
19:41 ראשון שטוקהולם
11:41 ראשון שיקגו
על מה כדאי להקפיד בהקמת מיזם אינטרנט משלכם?



בהקמת מיזם, הקפידו על הדברים הבאים:

- לפני התחלת פיתוח מוצר, בצעו מחקר שיבהיר שיש סיכוי למוצר ואז תכננו באופן מדויק, שהכרחי לפיתוח בריא. גם אם הוא ישתנה במהלך הפיתוח באופן משמעותי, התכנון מעניק את הכיוון הכללי וזה חשוב ביותר על מנת שלא לאבד את המיקוד.

- התמקדו במשתמשים שלכם וביצירת חוויית המשתמש שלהם. אם הם יהיו מרוצים - הם יביאו רבים נוספים.

- אל תפתחו מה שלא הכרחי מיידית. המתינו כשיהיה ברור שצריך להוסיפו.

- המורים הטובים שלכם יהיו המשתמשים וקהל היעד - לימדו מהם כל העת על רצונותיהם (Wishlist), כיצד הפתרון שלכם מתקבל אצלם ומה מתסכל אותם.

- עקבו אחרי צרכי המשתמש הרגיל והאופייני אבל שימרו כל העת על חשיבה חדשנית (רק אל תנסו ליצור שינויים מהותיים במימשק המשתמש הנהוג ברשת - זה עלול לעלות ביוקר! ואם בכל זאת חידשתם - הקפידו לבצע מבחני שימושיות).

- השתדלו להתבסס על קהילת הגולשים ופחות על עובדים בשכר - זה יאפשר צמיחה בריאה ומיצוי של האפשרויות של "תוכן גולשים".

- הקפידו לבצע סטטיסטיקות כל הזמן ולבדוק את האתר (מה הפיצ'רים המוצלחים? - חזקו אותם. כושלים - היפטרו מהם. איזה דפים גורמים לנטישה - בדקו למה, מאיפה הם באים - בדקו כיצד לחזק ולשכפל את התנועה מאתרים כאלה) - ראו טיפ נפרד בנושא.

- אנשים אוהבים לראות את שמם, תמונתם והאייקון שלהם, במקומות מרכזיים - נצלו זאת כדי לבנות מערכת שבה הם ישקיעו כדי לקבל זאת.

- התמקדו. כחברה, אל תשיקו בו זמנית יותר ממוצר אחד וכפרטים, אל תעבדו על פרוייקטים שונים בו-זמנית.

- היו נועזים, לא שגרתיים, יצירתיים ואפילו חצופים, במיוחד אם אתם פונים לצעירים.
איפה החניונים החינמיים הרשמיים של תל אביב?
איך נפטרים מג'יבריש באתרים?
פרצו לי ל-gmail. איך אוכל להחזירו אלי?
איך לסייע לילד להיגמל מהתמכרות לאינטרנט?
איך לבטל את חשבון הפייסבוק עם אפשרות שחזור בעתיד?