» «
Firefox
איך להאיץ את ההורדות בפיירפוקס?



היות והוא מותאם בברירת המחדל לגלישה בחיוג (dial-up), בעוד רובנו גולשים אתו דרך DSL או אינטרנט בכבלים, ההאצה של FIrefox היא פשוטה ביותר:

1. מקישים "about:config" בשורת הכתובת

2. בתיבת ה-"Filter:"הקלידו "persistent"

3. אתם אמורים לראות שתי שורות:

network.http.max-persistent-connections-per-proxy user set interger 4

network.http.max-persistent-connections-per-server user set interger 2

שנו את שני הערכים לערך של בין 20 ל-30 וצאו מהפיירפוקס והפעילו אותו שוב.


הגולש ברק מציע את התוסף של downthemall אשר מהווה מאיץ הורדות ומוריד בקצבים של פי כמה יותר מהר מהרגיל ע"י פיצול הקובץ והורדתו בחלקים, ואח"כ איחוי החלקים.
פסנתר
איפה יש לימודי פסנתר אונליין?


באתר המצורף, onlinepianist.com, אפשר ללמוד לנגן ברשת, ללא הורדה של תוכנה. אתר פשוט ויעיל. ניתן לתרגל את הנגינה בפסנתר ביד ימין, ביד שמאל או בשתי הידיים.

שימו לב שניתן גם להדפיס את התווים של רוב היצירות והשירים שלומדים שם (פשוט לחצו על "Piano Sheet" מתחת למקלדת התוכנה. ניתן גם לקבל מילים של שירים שלומדים לנגן, אם כי זה כמובן לא הכרחי ללימוד הנגינה.

גם אם אתם לומדים בשביל הכיף, כדאי לקחת כמה שיעורים עם מורה אנושי, כדי לרכוש טכניקה בסיסית והרגלים נכונים, ורק אחר-כך להתמסר לאתר.
יזמים
אילו מודלים עיסקיים מצליחים במיזמי אינטרנט?



אלו הם המודלים העיסקיים המוכרים והפופולאריים כיום ברשת:

1. פרסום - עולם הפרסום, החל ממודעות ה-Adsense של גוגל דרך רשתות פרסום קטנות יותר ועד לקמפיינים שלמים ממשרדי פרסום - כל אלה מאפשרים הרבה יותר מבעבר לבעלי אתרים עם תוכן ותנועת גולשים טובים.

2. תשלום עבור השירות - הכי פשוט, הכי קשה. המשתמש משלם עבור השירות, ברגע קבלתו. הדוגמה המצליחה ברשת היא חנות האפליקציות של האייפון או ה-iTunes של חברת Apple, שמשמש לקניית שירים. בשניהם התשלום הוא פר יחידה.

3. מכירת מנויים - מוכרים למשתמש מנוי לתקופת זמן, שבה יוכל להשתמש בכל השירותים המובטחים ללא הגבלה. אתרי עיתונים מסויימים מתחילים לאחרונה לחייב בדמי מנוי.

4. freemium - מרבית השירותים ניתנים בחינם, בעוד חלק קטן מהם, ניתן בעבור תשלום למי שמעוניינים בו (המקדם המקובל להרשמה לשירות בתשלום הוא 1% מחברי האתר). ראו לדוגמה את Gmail, שמי שמעוניין בנפח תיבת מייל מוגדל - צריך לשלם.

5. מכירת מידע על מגמות ונטיות של הגולשים, לצד שלישי שצריך אותו - מודל זה מעורר המון ביקורת (ראו לדוגמה את פייסבוק), אבל הוא רווחי מאד אם יש לאתר הרבה גולשים ופילוחים עליהם.

6. תוכן שיווקי - אם עושים זאת בזהירות ולא מוכרים את המשתמשים באתר למפרסמים, ניתן לשלב תוכן שיווקי בצורה עדינה ושקופה לחלוטין ולהכניס כסף שמאפשר לממן את הפעילות הרגילה.

7. סקרים מסחריים - חברות מסחריות המעוניינות בסקרים אצל קהל היעד של האתר משלמות עבורם. הכנסות אלה לא גדולות.

8. שיתוף הכנסות - זה ערוץ משתלם שנותן לבעלי האתר שיתוף מההכנסות המגיעות לאתרים ושירותים המרוויחים מהגולשים שלכם. הם משלמים אחוז מההכנסה עבור עיסקאות שנעשות מהאתר. גופים כמו iTunes שמשלמים אחוזים מההכנסות על קניה מהאתר שלכם ועד Amazon שנותן אחוזים על קניה ישירה או גולשים שבאו מהאתר ואז קנו באמאזון עצמו.
אודיו
להעלות שירים לרשת, בקלות ובחינם - איפה אפשר לשתף אחרים בשירים שלך?



יש לכם הקלטות או שירים בקבצי mp3 שאתם רוצים להעלות לאינטרנט? - באתרים החינמיים המצורפים תוכלו להירשם במהירות וללא פרטים מיותרים ולהעלות שירים שתרצו, כדי להגיע אליהם ולהשמיע מכל מקום.

הראשון הוא אתר פשוט ביותר עם שימושיות בסיסית - השמעה של פלייליסטים שאתם עורכים.

השני - אתר שיתוף אודיו שמאפשר העלאת מוסיקה ושירים בחינם ולקבל פידבקים מאחרים. יוטיוב של ההקלטות.

השלישי - אתר שמאפשר העלאת קבצים גדולים מאד, כולל הופעה שלמה או חזרה שהקלטתם, עד 300MB לכל קובץ, ושיתוף חברים ואנשים שתרצו שיוכלו להוריד ממנו. האיחסון בו הוא לתמיד והקובץ יימחק רק במידה ויעברו 30 יום ללא שהורד פעם אחת לפחות.

אינטרנט

סיוע משפטי
איפה יש עורכי דין וסטודנטים למשפטים שמסייעים לנזקקים ליצוג משפטי בחינם?
פרויקט המתקרא "הל"ב במשפט" מופעל בקביעות על ידי התנועה למלחמה בעוני ונותן סיוע של מעל 500 סטודנטים למשפטים ומעל 120 עורכי-דין מקצועיים ומוכרים.

הסטודנטים פעילים בלשכות ההוצאה לפועל, במוקדים קהילתיים ובלשכות הרווחה בכל הארץ ומסייעים למי שנזקק ליצוג משפטי ואינו יכול להרשות לעצמו לשכור עורך דין.

תחומי היעוץ והסיוע של "הלב במשפט":
דיני עבודה, הגנת הצרכן, חוזים, ביטוח לאומי, סכסוכי שכנים, בית הדין לעבודה, ועדות פסיכיאטריות ותביעות קטנות.



ליצירת קשר:
ת.ד. 17466, תל אביב-יפו, 61174
טלפון: 03-6096112
דוא"ל: help@halev.info
למעבר אל אתר האגודה לחצו כאן.
רכב
נתקעת בכביש ללא דלק, מצבר "מת", פיצוץ בצנרת מים בלילה, הפסקת חשמל בדירה ועוד - מה עושים?



המיזם המבורך שלפניכם הנו בעל ערך חינוכי ממדרגה ראשונה, דוגמא ומופת לעשייה התנדבותית לשם שמים והוא בהחלט תורם לקירוב לבבות בין המגזר החרדי לשאר אזרחי המדינה.

ארגון "ידידים"- ארגון עזרה כלל ארצי הפועל וולונטרית בהגשת עזרה שנייה, או ראשונה עבור מי שנתקל בבעייה לא צפוייה כגון: נתקעת בכביש ללא דלק, מצבר "מת", פיצוץ בצנרת מים בלילה, הפסקת חשמל בדירה ועוד.

את הארגון ייסד לפני כמה חודשים היו"ר שלו, מאיר וינר, תושב קרית ספר. הארגון פועל 24 שעות ביממה ומתופעל בידי כ- 250 מתנדבים אברכים.

אם התקשרת לקבלת עזרה, תוך דקות יגיע מתנדב שיטפל בך- חינם אין כסף, למעט תשלום עבור עלות של דלק, או מצבר חדש וכו'.

חשוב להדגיש, המתנדבים רואים בשליחות זו מצווה גדולה ולכן אל תופתעו אם יודו לכם על שזיכיתם אותם לקיימה...

העזרה ניתנת כמובן לכל דורש, ללא הבדלי לאום, גזע ודת.

מספר הטלפון (רב קווי): 057-3131310

כמובן שניתן ואף רצוי להצטרף כמתנדב. ניתן לעשות זאת בהתקשרות דרך "מירס":2222*11
נעלי ספורט
מהם האתרים שכדאי לקנות מהם בחו"ל נעלי ספורט?



אלו האתרים בחו"ל שכדאי לקנות מהם נעלי ספורט:

1. Eastbay - אתר עם התמחות בציוד ספורט ובגדי ספורט כולל נעלי ספורט.

2. אמזון. קום - אתר הקמעונאות כמעט הכי גדול בעולם בו ניתן למצוא כמעט הכל אך הוא אינו עושה משלוחים לישראל. ניתן לקנות משם ולהזמין את המשלוח לכתובת אמריקאית. האתר BUY2USA מציע מחיר קבוע של 20 דולר עבור עסקאות נעליים.

3. Eastbay - אתר לציוד ספורט כולל בגדי ונעלי ספורט ובעל בלוג מידע כל סוגי ספורט שונים.

4. 6pm - אתר המציע הלבשה ומבחר תיקים גדול והנחות גדולות על נעלי ספורט ושאר סוגי הנעליים. גם אתר זה אינו עושה משלוחים לארץ ויש למצוא כתובת אמריקאית אליה תגיע ההזמנה.

5. Runningwarehouse - אתר שיש בו את מוצרי הספורט הידועים ביותר ותחת הכותרת 50% ניתן למצוא נעליים ממותגים מובילים במחיר הנמוך מ-200 ש"ח.

6. Zappos - אתר למכירת מוצרי טקסטיל ונעליים בעל מחירים נוחים ותחלופה גדולה. ניתן לסמן קטגוריות שמתאימות לכם והאתר יערוך מיפוי למוצרים שרציתם.
פייסבוק
איך להגדיר פרטיות בפייסבוק?
איך מגדירים פרטיות בפייסבוק:


הנה הדרך להגדרת פרטיות בפייסבוק כפי שמסביר גלעד האן, חוקר פשעי מחשב:

1.. כניסה לפייסבוק ע"י שם משתמש (כתובת דוא"ל) וסיסמה.

2. מומלץ להשתמש בסיסמה המשלבת אות, מספר וסימן ובאורך של 8 תווים או יותר. לדוגמא: %7qaz$2wsx. סיסמה כזו תקשה מאוד את הפריצה לחשבון הפייסבוק. מומלץ לא לשלב בסיסמה את שמך, מספר הטלפון, גיל, תאריך לידה או כל פרט אחר השייך באופן ישיר לזהותך.

3. את שינוי הסיסמה מבצעים ע"י כניסה לחשבון - הגדרות חשבון - ובשורת הסיסמה ללחוץ על עריכה. יש להקליד את הסיסמה הישנה ופעמים את הסיסמה החדשה.

4. כניסה לחשבון - הגדרות פרטיות. בהגדרות הפרטיות יש לבחור באפשרות באפשרות חברים או התאמה אישית.

5. ניתן לערוך ולקבוע מי החברים שלך בפייסבוק. במידה והוספת מישהו שאתה לא מכיר באופן אישי מומלץ להסיר מרשימת החברים.

6. במידה ורוצים להסיר חבר מרשימת החברים לוחצים על "בטל חברות" ליד שמו של אותו חבר.

7. התאמה אישית של אלבומי התמונות - נכנסים לפרופיל - תמונות - פותחים את האלבום אותו רוצים לערוך, לוחצים על הקישור עריכת אלבום, בלשונית "פרטיות" בוחרים את הקהל שיכול לראות את האלבום: ציבורי (כולם) / חברים / התאמה אישית. כדאי מאוד לעשות זאת.

8. בתפריט התאמה אישית ניתן לבחור את קהל היעד שאלבום זה הופך להיות גלוי כלפיהם: במידה ובחרת אנשים מסוימים האלבום והתמונות בו הופך להיות גלוי רק לאותם אנשים אותם בחרת (מתוך אנשי הקשר שלך).

9.. מרכז העזרה של פייסבוק - יש לזכור כי ישנן הגדרות רבות נוספות אותם ניתן לקבוע, לרבות הגדרות של אלבומי התמונות, רמת החשיפה של כל אלבום כולל אלבום תמונות הפרופיל. כמו כן ניתן לערוך את הגדרות החיפוש: מי יכול לחפש ולמצוא אותך בחיפוש בפייסבוק, קשר אם תוכנות למסרים מידיים, קבוצות בהם אתה חבר, הגדרות החשבון לרבות שינוי סיסמה, כתובת דוא"ל והשבתת החשבון. ניתן להיכנס לחשבון הפייסבוק ומשם להיכנס למרכז העזרה, על מנת לקבל סיוע ומידע רב על כל הנושאים וההגדרות בפייסבוק.

10. גיבוי השבתה ומחיקת חשבון הפייסבוק - הרבה מאוד בני נוער מרגישים כי איבדו שליטה על החשבון שלהם, על הפרטיות או שאינם יודעים כיצד לצאת מקבוצות בעייתיות או כיצד למחוק פרסומים הפוגעים בהם או באחרים. יש אפשרות לבצע השבתת חשבון או מחיקת חשבון לצמיתות.


פייסבוק
איך לשמור על הפרטיות בפייסבוק?



עם כל הצער שבדבר, אל תצרפו כל מי שעברתם פעם לידו ברחוב או פגשתם במסיבה להיות חבר שלכם.

ברשתות חברתיות ובמיוחד בפייסבוק, אין אבחנה בין "מכרים" ל"חברים" ולכן אנשים כאלה יהיו בעלי גישה וחשיפה לפרטים אישיים שאותם אתם יכולים ורוצים לחשוף בפני חברים אך לא בפני סתם מכר.

מכאן שעליכם "ללכת לחפש את החברים שלכם".. ורק אותם!

במצב כזה, כדאי לשים לב היטב את מי מוצאת האפשרות "Find Your Friends" שעושה סריקה בספר הכתובות של תוכנת הדואר האלקטרוני שלכם ומחפשת מי נמצא בפייסבוק, כך שתוכלו "להציע לו חברות". שימו לב היטב מי האנשים הללו.
איך נפטרים מג'יבריש באתרים?



הבעיה נובעת, בדרך כלל, בגלל התקנת תוכנות ´צד שלישי´, כמו Hotbar ,Imash ,TopText, Google Toolbar וכו´, שכנראה פגמו בהגדרות השפה במערכת ההפעלה.

בדוק אם הסרת התוכנות האלה, (דרך ´לוח הבקרה´ > ´הוספת הסרת תוכניות´) אם אכן הותקנו, פותרת את הבעיה.

אם לא הותקנו תוכנות מהסוג שהוזכרו לעיל:

1. בחר בתפריט הדפדפן ב´כלים´ > ´אפשרויות אינטרנט´ בלשונית ´מתקדם´ ובקטגוריה ´דפדוף´.

2. הסר את ה-"V" מהאפשרות ´אפשר הרחבות דפדפן של יצרנים אחרים´ ולחץ ´אישור´.
על מה להקפיד בכתיבה לבלוג באינטרנט?



לפניכם כמה טיפים לכתיבת בלוגים:

קצר - כתבו מסרים קצרים וממוקדים.

קליל - כתבו בצורה קלילה.

איכותי - כתבו טוב (קראו הרבה בלוגים מהטובים ביותר כדי להתרשם ולהשתפר בכתיבה).

הומור - כתבו ככל האפשר בהומור.

אמין - אל תנסו להציג מישהו אחד ממי שאתם.

כנות - כתבו בכנות ובצורה אמיתית.

פרובוקטיבי - אל תחששו להיות נועזים, פרובוקטיביים ולא שגרתיים.

ויזואלי - שלבו תמונות. דאגו שיהיו מסקרנות, קשורות לפוסט שאתם כותבים וחוקיות. (מאגרי תמונות חינמיות וחוקיות - בקישורים שבתגית "תמונות חופשיות").

אינטראקטיבי - ודאו שאתם מפעילים צורות תקשורת עם הקוראים שלכם, כמו הודעה על פוסט חדש ב-SMS או עדכוני RSS.

הדדי - צרו קשר קהילתי עם הקוראים שלכם וקראו אותם במידה שגם הם כותבים.

מכבד - התרשמו, השפיעו והתייחסו בבלוג שלכם גם למה שראיתם אצלם, במידה וראיתם דברים מעניינים.

רשימות - בנו רשימות צד לבלוג עצמו, שמייצגות אתכם ואת מה שאתם אוהבים.
איך להגן על הילדים מגלישה לא בטוחה באינטרנט?



הנה 5 דרכים להגנת הילדים מפני גלישה לא בטוחה באינטרנט:

1. הסבירו להם באופן ברור שהאינטרנט טומן בחובו גם סכנות ותכנים שאינם מתאימים לילדים.

2. שאלו את הילדים לעיתים קרובות באיזה אתרים הם גולשים ומה הם עושים באינטרנט.

3. נסו ככל האפשר שהמחשב יהיה ממוקם במקום גלוי לעין שלכם. ולא בפינה צדדית ומנותקת בבית.

4. אסרו על הילדים באופן חד משמעי למסור פרטים מזהים על עצמם ועל משפחתם (כולל חברים, בית ספר, מקומות עבודה של ההורים, שמות שלהם ושל קרובי משפחה, מספרי טלפון, כתובות ועוד) - והסבירו להם מדוע.

5. העבירו לילדים את המסר, שבכל מקרה שהם חושדים כי מנצלים אותם או משהו נראה להם לא תקין, שישתפו אתכם מיידית ואתם תתמכו ותעזרו בפתרון הבעיה.


לפרטים וקריאה נוספת - היעזרו בהמלצות שבאתר "יותר חכמים מהאינטרנט".
מהם כללי ההתנהגות הנכונים בפייסבוק?


הנה 11 כללים להתנהגות נכונה בפייסבוק:

1. שיתופים סבירים ואיכותיים - שתפו על הקיר שלכם רק דברים רלוונטים עבורכם או עבור העסק שלכם ובדקו היטב כל שיתוף אחר. אין צורך לשתף כל הגרלה, תוצאות משחק,פרסומות כאלה ואחרות או צ'ק אין במקום סתמי. זה מייגע את חבריכם לפייסבוק ומוציא אתכם לא רציניים. לפני כל שיתוף שאינו יוזמה אישית שלכם בדקו באתר "לא רלוונטי" האם הוא עדיין רלוונטי.

2. לייק עושים רק לאחרים - חסכו לעצמכם את המבוכה ואל תעשו לייק לפוסט או תמונה שאתם בעצמכם העלתם.

3. פרסום עצמי חכם - גם אם אתם משתמשים בפייסבוק ככלי לקידום ופרסום עצמי עשו זאת בחכמה ובטעם. אל תציפו בפוסטים זה אחר זה, קחו פרק זמן סביר בין פוסט למשנהו ושימו לב שהתוכן אותו אתם מעלים איכותי ומחדש.

4. עשו לייק לפוסטים חדשים ולא ישנים - כשעושים לייק לפוסטים ישנים של חברים זה מקפיץ את התמונה אצל כל החברים כאילו מדובר בפוסט חדש, זה מבלבל ומעצבן וגם מעיד שערכתם חיפוש, שלא לומר חיטוט בקיר של החבר. היו זהירים ומחושבים.

5. הצעות חברות הגיוניות - אל תציעו לכל אחד חברות. יש מקרים שזה לא נכון, למשל אם מדובר במורה של הילד או שיש רגישות מבחינת קשרי עבודה כאלה ואחרים.

6. הימנעו משליחת בקשות למשחקים - זה מעצבן ומיותר. עשו זאת רק אם אתם בטוחים שהחבר/ה משחקים ומעוניינים בכך.

7. תייגו בזהירות והתחשבות - תיוגים עלולים לחשוף אדם בתחומים שלא היה רוצה להיחשף בהם. שקלו היטב את מי אתם מתייגים ובאיזה נושא. שמרו על פרטיות חבריכם ואל תתייגו אם אתם לא בטוחים שהדבר יתקבל בטוב.

8. פרסמו תמונות ברגישות - לא כל אחד שמח שתמונותיו מתנוססות ברחבי הרשת, ודאי אם הן לא מחמיאות לטעמו. לעולם אל תפרסו תמונה שאינה מחמיאה או שחושפת אדם במקום שלא היה רוצה שיידעו שהוא שם, במידת הצורך טשטשו פנים אן איברים אחרים ולעולם אל תעלו תמונות של ילדים ללא רשות מהוריהם.

9. אל תכתבו הודעות פרטיות על הקיר - לשם כך ישנה אפשרות לכתוב בפרטי. תודות, בקשות ושיתופים אישיים - ה"פרטי" הוא המקום הראוי להם.

10. הודו ברוחב לב - הקפידו להודות על ברכות מזל טוב ביום ההולדת. לייק הוא המינימום, תשובה אישית תראה על התייחסות חמה ומכבדת, אך לכל הפחות הודות במרוכז לכל המברכים בסופו של יום ואל תשכחו להחזיר ברכה לחבריכם ביום ההולדת שלהם.

11. שמרו על כללי התנהגות נאותים בקבוצות סגורות - פעילויות רבות בפייסבוק מתקיימות בקבוצות סגורות. קראו היטב את כללי ההתנהגות בכל קבוצה וכבדו אותם. בתחילה רק עקבו לפני שאתם מתחילים להגיב באינטנסיביות וגם אז - בדקו שהנושא שהצפתם לא נדון כבר, קישור שצרפתם לא הועלה כבר, עשו מעט עבודת מחקר והשתלבו בצורה שתכבד אתכם.
מה האפשרויות לשימוש ב-Facebook למטרות העסק?


כמובן שישנן עוד אפשרויות רבות ויש גם ויכוח גדול אם זה נכון, אבל הנה כמה מהאפשרויות המיידיות והיתרונות שבצירוף העסק לפייסבוק:

1. להזמין לקוחות וקשרים עסקיים להצטרף, להיות חברים ולהיות ברשת של החברה.

2. ליצור פרופיל לחברה? - יש יתרונות (יצירת רשת, הודעות ללקוחות, הוספת מוצרי החברה בזירת המכירה של פייסבוק).

3. לקדם את הבלוג של העסק.

4. ליצור אפליקציית פייסבוק (פוטנציאל: מליוני מצטרפים לשירות כמעט בלי מאמץ, כסף, שיווק וקידום מכירות דרך האפליקציה, יצירת קשר חיובי לחברה).

5. להציג צדדים לא פורמליים של העסק, כמו הרקע של האנשים שמככבים בו, תחביביהם והצדדים הפחות מעונבים (מה שמסורתית מומלץ בכל דף "אודות החברה" בבניית אתר עסקי).
איך לבטל את חשבון הפייסבוק עם אפשרות שחזור בעתיד?



ניתן להשבית את החשבון ולא למחוק אותו (כלומר, תוכלו תמיד להחזירו לפעילות). עושים זאת בפייסבוק החדש כך:

בפייסבוק אנגלית - בפקודה "Settings" לבחור "Deactivate Account"

בפייסבוק בעברית - יש לבחור בתפריט "הגדרות" את "השבתת החשבון".


בפייסבוק בעיצוב הישן זה היה כך:

1. היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על "Account" בראש המסך מצד ימין.

2. בתחתית המסך לחצו על deactivation

3. בחרו את הסיבה לביטול החשבון ולחצו על "Deactivate".



אם אתם רוצים לגמרי למחוק את החשבון - ראו בתגית "פייסבוק, סגירת חשבון".
איך לגייס כסף בהצלחה במימון המונים?



בגיוס המונים מוצלח יש כמה מרכיבים חשובים שכדאי להקפיד עליהם:

1. יצירת קהילה מראש - הם יסייעו בהשקעה, בלספר לאחרים וכו'.

2. להתחיל חזק - לגייס 30% כבר ביומיים-שלושה הראשונים של הקמפיין (בעזרת חברים, קרובים, קהילה, בטא טסטרים וכדומה).

3. לשווק חזק - קמפיין ניו מדיה, יחסי ציבור וכמובן שיווק מפה לאוזן הם תנאי הכרחי לגיוס מוצלח. הרבה עבודה מקדימה עם בלוגרים, ברשתות החברתיות, יחסי ציבור, גם מחוץ לרשת ואפילו היעזרות באנשי מקוע בפרוייקטים שאפתניים של גיוס המונים.

4. סרטון מוקפד - סרטון עם מסרים חיוביים ולא שליליים.

5. להתנהג כמו חנות - אנשים לא נותנים כסף במתנה. תנו להם מתנות שוות בתמורה להשקעה שלהם. השתדלו ליצור כמה אפשרויות ורמות השקעה ותמורות בהתאם.

6. להגדיר קהל יעד - ולעבוד נכון, תוך מחשבה מה נדרש כדי לאסוף אותו סביב מה שאתם עושים. הורים? - איך אתם תסייעו להם. בליינים? - איך הצידנית שלכם תעשה להם כיף. גיקים? - כיצד תתנו להם הזדמנות חדשה לייצר עניין וכו'.

7. לבקש תרומה - זו לא בושה לפנות לליבם הרחמן של התורמים, המשקיעים אם תרצו ולהסביר להם שתרומה תקרב את העולם לעתיד טוב יותר ושהמוצר שלכם יעשה טוב לכולם כולם הם. גם אם יש מתנה שהם מקבלים, עדיין התחושה של העזרה חשובה כדי ליצור חיבור רגשי שיגרום להם לספר לאחרים.
איזו אפליקציה שומרת על בטיחות הילדים בפייסבוק?


כן. אפליקציית "רמזור - השגחה באהבה" הניתנת להורדה בחינם היא אפליקציה המאפשרת להורים להשגיח על התכתבויות מסוכנות בפייסבוק תוך שמירה על פרטיות הילדים ובהסכמתם. למעשה, חשיפת התכנים הנכתבים ייחשפו להורים רק במידה וישנו חשד לפעילות שאינה תקינה ומהווה סכנה כגון חרם, יצירת קשר עם מבוגר, חשיפה לאלכוהול וכדומה. האופן בו מתנהל תהליך זה הוא ע"י התראות למייל של ההורים. ההתראות מגיעות בצבעי הרמזור, כאשר כל צבע מתריע על רמה אחרת של של התערבות. צבע ירוק - אין התרעות, צבע צהוב - קיימת התרעה שכדאי לבדוק אותה וצבע אדום - אזהרה לגבי פעולה מסויימת שכדאי לבדוק אותה ברצינות רבה. חשוב להדגיש שהשימוש באפליקציה זו אמור למנוע את אותם מתחים הקיימים בין הורים לילדים, כאשר הילדים מבינים שלמעשה כך הם מוגנים יותר.


איך להעלות וידאו ליוטיוב?
איך מעלים וידאו ליוטיוב? - עשו כך:

1. הירשמו לאתר.

2. היכנסו לחשבון שלכם ביוטיוב.

3. בחרו באופציה Upload (כפתור צהוב, בצד ימין למעלה)

4. בחרו את הקובץ מהמחשב שלכם (האפשרות Select a video to upload, BROWSE, UPLOAD VIDEO

5. הסרטון יתחיל להעלות לאתר, ויופיע חלון של עם נתונים שמומלץ למלא (Description - תיאור, tags - תגיות (מילות מפתח), subject - הנושא, ו- privacy הפרטיות - האם כולם או רק מי שתרשו לו, יוכל לראות את הסרטון).

6. מתחת לחלון הזה יש חלון שמאפשר לבחור קובץ נוסף שיעלה במקביל וכן הלאה.
איך לדעת מה השעה בכל מקום בעולם?
רוצים לדעת מה השעה בערים הגדולות וגם בבירות העולם? - האתר shaonolami.co.il מציג את השעה כרגע בכל ארצות העולם.

בין המקומות שנסרקו ביום ראשון בשעה 19:41 לפי שעון ישראל היו:

20:41 יום ראשון אדיס אבבה
04:11 שני אדלייד
10:41 ראשון אדמונטון
20:41 ראשון אדן
19:41 ראשון אודסה
19:41 ראשון אוויה
12:41 ראשון אוטווה
01:41 שני אולן בטור
18:41 ראשון אוסלו
18:41 ראשון אופטיה
06:41 שני אוקלנד
12:41 ראשון אטלנטה
19:41 ראשון אינדהובן
12:41 ראשון אינדיאנפוליס
19:41 ראשון איסטנבול
22:41 ראשון איסלמבאד
18:41 ראשון אלג'יר
18:41 ראשון אמסטרדם
05:41 שני אנדייר
19:41 ראשון אנטליה
20:41 ראשון אנטננריבו
19:41 ראשון אנקרה
08:41 ראשון אנקרידג
14:41 ראשון אסונסיון
19:41 ראשון אתונה
21:41 ראשון באטומי
20:41 ראשון בגדאד
14:41 ראשון בואנוס איירס
12:41 ראשון בוגוטה
18:41 ראשון בודפשט
19:41 ראשון בודרום
12:41 ראשון בוסטון
19:41 ראשון בוקרשט
19:41 ראשון בורגס
01:41 שני בייג'ין
19:41 ראשון ביירות
18:41 ראשון בלגרד
18:41 ראשון בלד
00:41 שני בנגקוק
19:41 ראשון בראשוב
18:41 ראשון ברגאמו
15:41 ראשון ברזיליה
18:41 ראשון ברטיסלבה
03:41 שני בריזביין
18:41 ראשון בריסל
18:41 ראשון ברלין
18:41 ראשון ברצלונה
00:41 שני ג'קרטה
11:41 ראשון גואטמלה
11:41 ראשון גוסיגלפה
23:41 ראשון דאקה
17:41 ראשון דבלין
21:41 ראשון דובאי
18:41 ראשון דוברובניק
18:41 ראשון דודינצה
19:41 ראשון דונאושינגן
12:41 ראשון דטרויוט
10:41 ראשון דנבר
03:11 שני דרווין
19:41 ראשון הארארה
12:41 ראשון הוואנה
01:41 שני הונג קונג
07:41 ראשון הונולולו
13:41 ראשון הליפקס
19:41 ראשון הלסינקי
00:41 שני הנוי
06:41 שני וואלינגטון
18:41 ראשון וורשה
12:41 ראשון וושינגטון
19:41 ראשון וילנה
18:41 ראשון וינה
11:41 ראשון ויניפג
18:41 ראשון ויצ'נסה
03:41 שני ולדיווסטוק
18:41 ראשון ולטה
09:41 ראשון ונקובר
18:41 ראשון ורונה
19:41 ראשון ורנה
18:41 ראשון ז'נבה
18:41 ראשון זאגרב
19:41 ראשון זוולה
18:41 ראשון זלצבורג
20:41 ראשון חרטום
18:41 ראשון טאורמינה
01:41 שני טאיפיי
19:41 ראשון טאלין
21:41 ראשון טביליסי
21:11 ראשון טהראן
02:41 שני טוקיו
12:41 ראשון טורונטו
22:41 ראשון טשקנט
00:11 שני יאנגון
19:41 ראשון יאשי
19:41 ראשון יוהנסבורג
11:41 ראשון יוסטון
20:41 ראשון כווית סיטי
21:41 ראשון כותאיסי
18:41 ראשון לאגוס
13:41 ראשון לה פאס
18:41 ראשון לובליאנה
17:41 ראשון לונדון
09:41 ראשון לוס אנגלס
18:41 ראשון לוקסמבורג
19:41 ראשון ליידן
12:41 ראשון לימה
19:41 ראשון לימסול
17:41 ראשון ליסבון
19:41 ראשון לרנקה
18:41 ראשון מדריד
23:11 ראשון מומבאי
14:41 ראשון מונטבידאו
11:41 ראשון מונטומגרי
12:41 ראשון מונטריאול
20:41 ראשון מוסקבה
12:41 ראשון מיאמי
18:41 ראשון מילאנו
11:41 ראשון מינאפוליס
18:41 ראשון מינכן
19:41 ראשון מינסק
04:41 שני מלבורן
11:41 ראשון מנגואה
01:41 שני מנילה
11:41 ראשון מקסיקו סיטי
19:41 ראשון מרמריס
18:41 ראשון מרסיי
18:41 ראשון נאפולי
11:41 ראשון ניו אורלינס
23:11 ראשון ניו דלהי
12:41 ראשון ניו יורק
20:41 ראשון ניירובי
18:41 ראשון ניס
19:41 ראשון ניקוסיה
12:41 ראשון נסאו
14:41 ראשון סאו פאולו
05:41 שני סובה
19:41 ראשון סופיה
02:41 שני סיאול
09:41 ראשון סיאטל
04:41 שני סידני
19:41 ראשון סימפרופול
01:41 שני סינגפור
19:41 ראשון סיניה
19:41 ראשון סלוניקי
09:41 ראשון סן דיאגו
13:41 ראשון סן חואן
11:41 ראשון סן סלוודור
09:41 ראשון סן פרנסיסקו
20:41 ראשון סנט פטרסבורג
13:41 ראשון סנטו
14:41 ראשון סנטיאגו
18:41 ראשון ססטרייר
19:41 ראשון פאפוס
05:41 שני פטרופבלובסק
18:41 ראשון פיזה
12:41 ראשון פילדפיה
11:41 ראשון פינקס
18:41 ראשון פישטני
18:41 ראשון פלרמו
00:41 שני פנום פן
18:41 ראשון פראג
18:41 ראשון פריז
18:41 ראשון פרנקפורט
02:41 שני פרת'
18:41 ראשון ציריך
22:11 ראשון קאבול
19:41 ראשון קהיר
01:41 שני קואלה לומפור
23:11 ראשון קולקטה
18:41 ראשון קופנהגן
19:41 ראשון קושאדסי
17:41 ראשון קזבלנקה
18:41 ראשון קטוביץ
23:26 ראשון קטמנדו
18:41 ראשון קטניה
19:41 ראשון קייב
19:41 ראשון קייפטאון
12:41 ראשון קינגסטון
07:41 שני קיריטימטי
19:41 ראשון קישינב
04:41 שני קנברה
18:41 ראשון קראקוב
13:41 ראשון קראקס
19:41 ראשון רבת עמון
18:41 ראשון רומא
20:41 ראשון ריאד
19:41 ראשון ריגה
15:41 ראשון ריו דה זנירו
18:41 ראשון רייקה
17:41 ראשון רייקיאוויק
01:41 שני שאנגחאי
18:41 ראשון שטוטגרט
19:41 ראשון שטוקהולם
11:41 ראשון שיקגו
איך להגדיר את המייל של ג'ימייל בתור התוכנה שתעלה בלחיצה על mailto?
הגדרת Gmail בתור תוכנת ברירת המחדל שבה יישלחו מיילים, בקליקים על קישורי mailto אפשרית בשתי דרכים:

על ידי התקנה של תוכנה חינמית:
=========================
1. הורידו והתקינו את תוכנת Gmail notifier החינמית.

2. הקליקו על האייקון של Gmail notifier ובחרו את Options

3. בחרו את האפשרות 'Use Gmail for internet mailto: links' ואשרו בלחיצה OK.



על ידי הגדרה פשוטה (אם אתם משתמשים בפיירפוקס)
==========================================


1. בוחרים בתפריט "כלים" בפיירפוקס (Tools) את "אפשרויות", או באנגלית Options

2. לוחצים על לשונית "ישומים" (Applications) ומקלידים לתיבת החיפוש את הביטוי mailto

3. ברשימה הנגללת בוחרים "השתמש ב-Gmail", או באנגלית Use Gmail

4. מאשרים, בלחיצה על "אישור" (OK).

בהצלחה!
איך לשנות את השם בפייסבוק אם פרצו ושינו לי אותו?


שם הפייסבוק שלכם ניתן לשינוי רק 60 יום מהשינוי הקודם. אם פרצו לכם ושינו את השם, סביר שתרצו להחזירו בחזרה לשם המקורי והנכון שלכם. פייסבוק לא חושפת אבל יש מקום שבו ניתן לפנות ולדרוש החזרה לשם הקודם.

היכנסו לקישור המצורף ושם רשמו את השם האמיתי שלכם ובקשו לשנות את שם הפייסבוק שלכם בחזרה אליו. נמקו מי וכיצד שונה שמכם בפרופיל (פריצה, תוכנה שהשתלטה וכו').

כמה שעות לאחר שתשלחו להם תמונה של דרכון מעודכן או רישיון נהיגה תקף שלכם, הם יחזירו את שמכם לשם המקורי.

בהצלחה!
על מה כדאי להקפיד בתכנון טיול משפחתי בחו"ל?
איפה יש תיקון שגיאות כתיב אונליין?
איזו אפליקציה מאפשרת להכין תמונת פספורט אונליין?
על מה להקפיד בהתנהלות אנשי עסקים ברשת חברתית?
מהם יתרונות הפרסום והשיווק באינטרנט?


אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

העולם הוא צבעוני ומופלא, אאוריקה כאן בשביל שתגלו אותו...

אלפי נושאים, תמונות וסרטונים, מפתיעים, מסקרנים וממוקדים.

ניתן לנווט בין הפריטים במגע, בעכבר, בגלגלת, או במקשי המקלדת

בואו לגלות, לחקור, ולקבל השראה!

אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

שלום,
נראה שכבר הכרתם את אאוריקה. בטח כבר גיליתם כאן דברים מדהימים, אולי כבר שאלתם שאלות וקיבלתם תשובות טובות.
נשמח לראות משהו מכם בספר האורחים שלנו: איזו מילה טובה, חוות דעת, עצה חכמה לשיפור או כל מה שיש לכם לספר לנו על אאוריקה, כפי שאתם חווים אותה.