» «
טלוויזיה
באיזה אתר אפשר לפתוח ערוץ טלוויזיה משלי ולשדר וידאו בשידור חי?



האתר ustream.tv מציע פלטפורמה ליצירת ערוץ טלוויזיה אישי. אתם יוצרים ערוץ אישי ומשדרים וידאו מהסלולאר או ממצלמת רשת ומפנים את הצופים לערוץ שלכם באתר ustream.tv, לשידורים ישירים או מוקלטים.

הכל ב-ustream.tv בחינם ויש גם אפליקציה לשידור ברשת, שמאפשרת לשדר לייב מהמכשיר וכמובן גם לצפות בשידורים. האפליקציה לאנדרואיד, אייפון ואייפד. עם זאת, את פתיחת הערוץ והקמתו כדאי לעשות במחשב ולא בסמארטפון.

יוסטרים טוב יותר מיוטיוב כרגע, בעיקר בשל השידור החי. ליוטיוב כדאי להעלות את השידור לאחר הצילום.
הלוואות
מה לבדוק לפני שלוקחים הלוואה?


לפני שלוקחים הלוואה כדאי לערוך את הבדיקות הבאות ובכל מקרה להיעזר באתר "האוצר שלי" כדי לוודא שאכן בדקתם את כל מה שאפשר:

1. השוואה בין תנאי הלוואה בין שלושה מקומות שונים לפחות מבחינת גובה סכום ההלוואה, גובה הריבית על ההחזר, גובה ההחזר החודשי שיהיה לאורך כל התקופה וכמה כסף יהיה צריך להחזיר בסה"כ למלווה.

2. חשוב לבדוק האם יש עמלות או בטחונות נוספים עבור המלווה.

3. יש לוודא מה קורה אם רוצים לשנות תנאים במהלך תקופת ההלוואה או לפרוע את ההלוואה לפני תום התקופה.

4. חשוב לנסות לקבל הנחה בגובה הריבית, אל תחששו להתמקח על כך עם הלווים.
האקרים
איך להגן על האתר שלי מהתקפות של האקרים?



כדי להגן על האתר שלכם מפורצים, הקפידו על הדברים הבאים:

1. שיפור סיסמאות - בקשו ממשתמשי האתר לעדכן סיסמאות ולהקפיד על סיסמה ארוכה ומורכבת (מספרים, אותיות וסימנים), שהיא גם יחודית לאתר שלכם (כלומר שלא עשו בה שימוש במקומות אחרים).

2. עדכון פלטפורמה - הקפידו שגרסת סביבת ההפעלה של האתר, כגון ג'ומלה, דרופל, וורדפרס וכדומה, מעודכנת.

3. עדכוני אבטחה - ודאו שכל עדכוני האבטחה הנדרשים מותקנים על מערכת ההפעלה וסביבת הפיתוח הנ"ל.

4. גירסאות מעודכנות של הכל - חשוב לוודא שעל השרת מותקנת מערכת ההפעלה המעודכנת ביותר.

5. השבתת חשבונות רדומים - נסו להשבית משתמשים שלא היו זמן רב באתר ושלמעשה אינם משתמשים בו.

6. חסימה לחו"ל - במקרים חמורים, שקלו מניעה של התחברויות לאתר מכתובות IP בחו"ל. ניתן גם לעשות זאת במקרים שבהם ניכרת עליה דרמטית ולא סבירה בכמות המתחברים לאתר מחוץ לארץ.
Popcorn Time
איך לתקן כתוביות בעברית ב-Popcorn Time מהג'יבריש?



כדי להעלות כתוביות SRT לתוכנת Popcorn Time בלי ג'יבריש, עשו כך:

1. פתחו את קובץ ה-SRT באתר המצורף.

2. בחרו ב-"Select character set of the source file" את האפשרות iso-8859-1 או בחלק מהמחשבים windows-1255.

3. מתחתיו בחרו בפורמט UTF-8

4. בחרו ב- export to a file, filename ותנו שם לקובץ. שמרו על הסיומת SRT.

4. לחצו מימין על Convert the source data.

זהו. הקובץ הומר והוא ממתין לכם בתיקיה של הקובץ המקורי, זה שאותו המרתם.

בהצלחה!

אתרים

סטארטאפים
איך לשווק נכון, לגייס מנהל שיווק ואנשי שיווק לחברת סטארטאפ?



בבניית מערך השיווק לחברת סטארטאפ כדאי להקפיד על הדברים הללו:

כדי לקחת איש שיווק מעולה, הקפידו על הדברים הבאים:

1. עדיף לקחת איש שיווק טוב וללמד אותו על התחום הטכנולוגי מאשר לנסות להכשיר איש טכנולוגיה לשיווק (הראשון יידע בערך אבל יארוז את זה היטב ויאתר את הצורך בשוק).

2. מנהל שיווק עכשווי חייב להכיר לעומק את השיווק חברתי נוסח פייסבוק, טוויטר, Youtube וכדומה. בהתאם לזה יש לבדוק את המיצוב שלו ברשת, שמעיד היטב על יכולותיו בתחום.

3. בהתאם לתחום הפיתוח, יתכן גיוס אנשים נוספים למערך השיווק: אנשי Presale שידריכו את האנשים הטכניים אצל הלקוח, אנשי מכירות - שסוגרים עיסקאות עם הלקוחות (מעין סוכנים כפולים שמוכרים ללקוח את המוצר ומוכרים להנהלת החברה את מה רצונות הלקוח).

4. כדי להבין מה השוק רוצה כדאי לעיתים לקחת את ה-CTO לפגישות עם לקוחות ולתערוכות ולאפשר לו להיחשף לצרכים, הרצונות והבעיות של הלקוח.

5. על מנהל השיווק להיות מוכן, במידה ויידרש, לעשות Relocation לחו"ל.

6. אם תקציבכם מוגבל, אל תפנו לחברות השמה: בחיפוש מושקע ברשתות החברתיות תוכלו למצוא מועמדים מצויינים וליצור עימם קשר ישיר.
אינטרנט
אני רואה באתרים רבים ג'יבריש במקום עברית. מה עושים?



בהנחה שמדובר בחלק מהאתרים ולא בכל האתרים העבריים, הפתרון לרוב הוא בשינוי הקידוד של הדף (אם זה קורה בכל האתרים - ראו בהמשך). משנים אותו כך:


תיקון בעיות הקידוד באתרים עם ג'יבריש
==============================
לחצו על הדף בקליק ימני במקום כלשהו על המסך, בחרו בתפריט "קידוד>עוד" ובחרו UNICODE UTF-8.


לא עזר?
======
זה מוזר אבל אולי מדובר באתרים ייחודיים בכתיבה שלהם. נסו כמה אפשרויות נוספות: "עברית WINDOWS" או "עברית ISO LIGICAL" או "עברית VISUAL"


זה קורה בכל האתרים?
==================
אם מדובר בג'יבריש בכל האתרים העבריים, נסו זאת:

1. היכנסו בכפתור התחל את "לוח בקרה". בחרו את "אזור ושפה" ובמיקום בחרו "ישראל".

2. בניהולי בחרו "שינוי אזור מערכת" ושם בחרו "עברית ישראל".



כל זה לא עזר?
==========
אם ניסיתם לשנות קידוד (בתפריט View לבחור Encoding ושם לבחור או unicode או Hebrew לסוגיו) וזה לא עזר, אז עשו כך:

בתפריט "כלים" בחרו את "אפשרויות אינטרנט" ובלשונית "מתקדם" מצא את "דפדוף" ובטלו את הבחירה באפשרות "אפשר הרחבות דפדפן של יצרנים אחרים".


עדיין לא עזר?
==========
יתכן שהתקנה של סרגל מטריד, כמו ה-Toolbar של Google שבעבר גרמה לג'יבריש להתחיל כך שאם זה פתר את העניין ותרצו להחזיר את "אפשר הרחבות דפדפן.." דאגו להסיר קודם את ה-Toolbar הזה. לא תמיד גוגל עשתה מוצרים מושלמים...
הכנות
על מה כדאי להקפיד בתכנון טיול משפחתי בחו"ל?



בתכנון טיול משפחתי לחו"ל, הקפידו על הדברים הבאים:

1. אל תבנו את הטיול רק לילדים, אך בחרו מספיק מקומות מעניינים לילדים, על פי הגילאים שלהם.

2. הזמנות של מלונות, צימרים או פתרונות שינה אחרים, נסו לבצע כבר מהארץ, אם מדובר בעונת השיא, אבל ניתן לפתור את הדברים, אם אין ברירה, גם שם, באמצעות לשכת התיירות המקומית.

3. צמצמו את המעברים לשינה ממקום למקום - תכננו את החופשה כך שתישנו במקום מרכזי, שממנו תבצעו טיולי כוכב ליעדים שמהם תחזרו לשינה במקום ה"קבוע". זה יקל מאד על הילדים את קשיי ההסתגלות, יקל עליכם, כולל החסכון במטלה של אריזה והעמסה במעבר ממקום למקום.

4. הזמנת רכב שכור בצעו מהארץ ומחברה בינלאומית מוכרת. מדובר גם בחסכון כספי וגם באמינות רבה יותר ובטחון בהזמנה.

5. בתוך ערים גדולות עדיף לנוע בתחבורה ציבורית (שזו גם חוויה לילדים) מאשר ברכב שכור.

6. השתדלו לשכור את הרכב הגדול ביותר האפשרי.

7. קחו עמכם חטיפים, דגני בוקר ומנות חמות, לפתרונות קלים לילדים רעבים, שלא תמיד מסתגלים למעדנים המקומיים.

8. הקפידו על ביטוח נוסעים ומטען.
אודיו
להעלות שירים לרשת, בקלות ובחינם - איפה אפשר לשתף אחרים בשירים שלך?



יש לכם הקלטות או שירים בקבצי mp3 שאתם רוצים להעלות לאינטרנט? - באתרים החינמיים המצורפים תוכלו להירשם במהירות וללא פרטים מיותרים ולהעלות שירים שתרצו, כדי להגיע אליהם ולהשמיע מכל מקום.

הראשון הוא אתר פשוט ביותר עם שימושיות בסיסית - השמעה של פלייליסטים שאתם עורכים.

השני - אתר שיתוף אודיו שמאפשר העלאת מוסיקה ושירים בחינם ולקבל פידבקים מאחרים. יוטיוב של ההקלטות.

השלישי - אתר שמאפשר העלאת קבצים גדולים מאד, כולל הופעה שלמה או חזרה שהקלטתם, עד 300MB לכל קובץ, ושיתוף חברים ואנשים שתרצו שיוכלו להוריד ממנו. האיחסון בו הוא לתמיד והקובץ יימחק רק במידה ויעברו 30 יום ללא שהורד פעם אחת לפחות.


שיווק
איך לחסוך בשיווק הסטארטאפ או המיזם שלנו?



הנה דרכים זולות לשיווק וקידום מיזם וסטארטאפ:

1. רשתות חברתיות - הקמת דף עסקי בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואחרות, הקמת קבוצה בפייסבוק, עדכונים שוטפים ומעקב הדדי ב-retwitts ועוד.

2. בלוג משל עצמכם - הקימו בלוג. זהו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה. תנו לאנשי השיווק לכתוב בו, לקדם את המסרים שלכם, לשמוע תגובות מהגולשים ולאתר כשלים בשיווק או במיצוב השירות שלכם.

3. בלוגים - אחת מהשיטות הזולות ביותר לקידום המיזם הצעיר שלכם היא כיום, באמצעות בלוגים נחשבים. הודעה לכותבי בלוגים כמו מייקל ארינגטון, אורלי יקואל או אוריאל אוחיון ונתינת האפשרות בידם, לבחינה מוקדמת של השירות, יוכלו לקדם את המודעות של הגולשים לשירות שלכם ולקדם אתכם בשלבים הראשונים לא פחות ולעיתים אף יותר מפרסום קונוונציונאלי.
אם תיידעו באופן דומה את הבלוגים הללו, בכל שלב שבו אתם משדרגים את השירות, תזכו לחשיפה כמעט מתמדת אצלם ולזרימה של גולשים ובעלי בלוגים קטנים יותר, שייכתבו גם הם עליהם בשמחה.
איזה אתר מאפשר ליצור לעצמך ולאחרים מבחנים קטנים לתרגול נושאים?


האתר quizlet מאפשר למשתמש להכין סוגי כלים שונים ללימוד ותרגול נושאים, בעיקר לימוד שפות, אם כי לא רק. בין הכלים ש-Quizlet מאפשר ליצור:

Flashcards - כרטיסיות לימוד
Learn - תרגול של אוצר מילים מוגדר
Scatter - צריך לגרור מילים לפירוש שלהן
Speller - הכתבה. צריך לכתוב כל מילה שמושמעת
Test - מבחן עצמי עם ציון בסופו
RaceSpace - משחק תרגול שבו הקלדת מילים לפני שהן נעלמות נותנת נקודות.


כאמור, האתר מעולה ללימוד מילים בשפות שונות והוא תומך ברבות מהן, כולל אנגלית, רוסית, ערבית, צרפתית ועוד.
איפה יש עורכי דין וסטודנטים למשפטים שמסייעים לנזקקים ליצוג משפטי בחינם?
פרויקט המתקרא "הל"ב במשפט" מופעל בקביעות על ידי התנועה למלחמה בעוני ונותן סיוע של מעל 500 סטודנטים למשפטים ומעל 120 עורכי-דין מקצועיים ומוכרים.

הסטודנטים פעילים בלשכות ההוצאה לפועל, במוקדים קהילתיים ובלשכות הרווחה בכל הארץ ומסייעים למי שנזקק ליצוג משפטי ואינו יכול להרשות לעצמו לשכור עורך דין.

תחומי היעוץ והסיוע של "הלב במשפט":
דיני עבודה, הגנת הצרכן, חוזים, ביטוח לאומי, סכסוכי שכנים, בית הדין לעבודה, ועדות פסיכיאטריות ותביעות קטנות.



ליצירת קשר:
ת.ד. 17466, תל אביב-יפו, 61174
טלפון: 03-6096112
דוא"ל: help@halev.info
למעבר אל אתר האגודה לחצו כאן.
איך להצליח בפייסבוק?


כדי לצבור פופולאריות טובה ולבנות רשת נכונה בפייסבוק הקפידו על כמה כללי יסוד:

1. תנו תיאור קצר של עצמכם.

2. שהתיאור יהיה שנון ומשווק אתכם.

3. הוסיפו תמונה "מוכרת" שלכם. אל תהיו יבשים.

4. כשאתם מגיבים לאחרים אל תהיו סטנדרטיים ואל תצאו ידי חובה, כי כבר עדיף לא להגיב. תנו תגובות משעשעות, נלהבות ומעוררות עניין.

5. אל תציפו את חבריכם ברשת בשטויות.

6. כשאתם מבקשים חברים הציגו נכון את התשובה לשאלה למה כדאי להיות חברים שלכם (המסיבות שלכם מגניבות, אתם עובדים על מיזם של מיליארדים או שאתם מאגניבים..)

תיהנו!
איך לשמור על הפרטיות בפייסבוק?



עם כל הצער שבדבר, אל תצרפו כל מי שעברתם פעם לידו ברחוב או פגשתם במסיבה להיות חבר שלכם.

ברשתות חברתיות ובמיוחד בפייסבוק, אין אבחנה בין "מכרים" ל"חברים" ולכן אנשים כאלה יהיו בעלי גישה וחשיפה לפרטים אישיים שאותם אתם יכולים ורוצים לחשוף בפני חברים אך לא בפני סתם מכר.

מכאן שעליכם "ללכת לחפש את החברים שלכם".. ורק אותם!

במצב כזה, כדאי לשים לב היטב את מי מוצאת האפשרות "Find Your Friends" שעושה סריקה בספר הכתובות של תוכנת הדואר האלקטרוני שלכם ומחפשת מי נמצא בפייסבוק, כך שתוכלו "להציע לו חברות". שימו לב היטב מי האנשים הללו.
על מה כדאי להקפיד בפתיחת כרטיס אישי באתרי היכרויות?



הנה כמה דגשים להכנת כרטיס אישי באתרי היכרויות:

1. נסו לא להיות באנליים ונדושים ובאמת לחשוב מה מייחד אתכם וכיצד הייתם רוצים שיתרשמו מכם. ניתן לבקש את עזרתם של חברים טובים ומפרגנים במיוחד שיצביעו על תכונותיכם המיוחדות.

2. ענו לשאלות המוצגות לא כלאחר יד. לעיתים השאלות נראות סתמיות, אך התשובות עליהן יכולות לשקף לא מעט על אהבותיכם והאופי שלכם.

3. בחרו תמונה טובה ולא פרובוקטיבית.

4. רצוי לעבור על פרופילים של אחרים וללמוד מהם מה כדאי להוסיף ומה להשמיט.

5. כתיבה לא משעממת ומעט מקורית יכולה לתפוס תשומת לב.

6. הקפידו על תיקוני ניסוח ושגיאות כתיב.

7. רעננו מפעם לפעם את הכרטיס מבחינת התוכן והחלפת תמונה, הדבר חשוב במיוחד אם אתם ממעטים לקבל פניות.
על מה חשוב להקפיד בגיוס עובדים לחברת סטארטאפ?



בגיוס עובדים לסטארטאפ כדאי להקפיד על הדברים הללו:

1. לא חייבים לפנות לחברות השמה: חיפוש מושקע ב-Linkedin או FaceBook ינפיק לכם מועמדים מצויינים שתוכלו ליצור עימם קשר ישירות משם.

2. נסו תמיד לגייס את האנשים הטובים ביותר, לתחומים שבהם אתם הכי חלשים.

3. שי אגסי אמר פעם: "אנשים שאתה בוטח בהם ב-100% טובים מאלה שיודעים 100%".

4. בראיון עם מועמד אל תיתנו לרושם ראשוני להטעות (צריך להיות לו משקל אבל לא גדול מדי)

5. גייסו מהנדסים ומתכנתים מעולים שאוהבים לתכנת!

6. גייסו רק אם אתם חייבים כי אם הגיוס לא הכרחי אתם עלולים למצוא את עצמכם עם הוצאות ענק ובסוף גם הכרח בפיטורין ואף סיכון החברה כולה.

7. שימרו על צוות פיתוח קטן (2-3 אנשים) ואל תוציאו עבודות פיתוח החוצה.

8. בצוות קטן או חברה קטנה, אל תגייסו מנהלים לא טכנולוגים, שינסו להצדיק את קיומם בנוהלים ואכיפה של ניהול תאגידי ויגרמו תסכול ובעיות.

9. בחברה גדולה, חשוב ליצור צוותי עבודה קטנים וממוקדים.

10. בתור מנהלים, ראיינו כל מועמד באופן אישי

11. שאלו בראיונות שאלות קשות כדי לוודא שהאנשים שבחרתם הם האנשים שאתם צריכים.

12. שלמו טוב אבל לא המון - במקום משכורות עתק תנו אופציות, שיהפכו את הצלחת החברה להצלחת העובדים שלה. (כך תיפטרו מעובדים שלא יאמינו בחברה ובסיכויים שלה ויתרמו מעט)

13. קחו CFO (מנהל כספים) רק אם החברה תידרש להרבה השקעות ועניינים כספיים.
איך לגייס כסף מהגולשים במימון המונים?



מימון המונים, באנגלית Crowd funding או crowdfunding, הוא שיטת גיוס כספים לפרויקטים מהגולשים. במקום לגייס כסף מבעלי הון ומשקיעים מקצועיים, פונים אל גולשים, מעריצים ומשתמשים במוצריך כדי לגייס מהם תרומות, מעין השקעות קטנות מכל אחד, שביחד מאפשרות את מימון הפרויקט השלם. לרוב נהוג לתת למשקיעים מתנות כמו חולצות, מוצר ממותג או זכויות שימוש בחינם במוצר. מוצרים חינמיים כמו אתרי אינטרנט או תוכנות חינם נוהגים לתת איזכור בידידי האתר, אפשרויות שניתנות בדרך כלל בתשלום אבל בחינם למשקיעים ועוד.


קמפיין גיוס כספים במימון המונים יצליח יותר אם יכלול:

מיתוג נכון - רצוי שיהיה לוגו טוב, מראה נכון, תמונה מייצגת טובה שמייצרת קשר רגשי למוצר ועוד.

הציגו את עצמכם - ספרו מי אתם ומה הסיפור שמאחרי המוצר שבשבילו אתם מגייסים את הכסף. אנשים אוהבים עסקים עם סיפור והוא מאפשר להם להשתלב בתוכו.

קידום ברשתות החברתיות - עוד לפני הקמפיין, הפעילו את כל התותחים החינמיים! - פייסבוק, טוויטר, הצבת ה-Widget של אתר הגיוס באתר או בבלוג שלכם, מיילים לעיתונאים ובלוגרים שעוסקים בתחום, עדכון כל החברים והקולגות (כולל מתחרים!), סרטון יוטיוב מעת לעת, תמונות אינסטגרם בעניין ואפילו קמפיין פרסומי צנוע.

תיאור מילולי קצר ומשכנע - היעזרו בסיוע מקצועי כדי "למכור" את הצורך שלכם ולמה כדאי לסייע לכם במימון.

סרטון וידאו - אין כמו וידאו כדי להדגים את מה שאתם עושים ועד כמה זה חשוב, מוצלח, ייחודי ומעניק לעולם או לגולש המשקיע. בסרטון ספרו מי אתם, על המוצר, למה כדאי להשקיע בו ואת סיפור המוצר. את הווידאו שימו ביוטיוב כי לא כולם יגיעו לאתר מימון ההמונים וחלק מצופי הווידאו יבואו משם.

סכומים ריאליים ומדורגים - אל תבקשו סכומים לא סבירים ביחס לגובה הגיוס כולו.

מתנות שוות, ייחודיות ומקוריות - בדלו עצמכם מההמונים.. כבוד ותודה לא מספיקים. חולצות עם לוגו המוצר, שירות פרימיום בחינם, דיסקים, פוסטרים, ארוחה אקסקלוסיבית איתכם או עם האמן, הזמנה למסיבה או להשקת המוצר ועד לקבלת המוצר עצמו (כמו במקרה של שעון Pebble).

חברים - אם יש חברים שניתן לגייס אותם להשקעה, כך שכבר ביום הראשון תיווצר הצלחה בגיוס, זה נהדר. אין כמו הצלחה כדי למשוך משקיעים נוספים, מה עוד שברוב האתרים הגיוסים המוצלחים מוצגים בדף הבית ובאמצעים שונים לגולשים.

מתנות אקסקלוסיביות - ניתן לתת מתנות מיוחדות למשקיעים סכום כסף גבוה מהמקובל, כך שבעצם אפשר לקבל תרומות בסכומים שונים (חשוב להציג את הסכומים מראש) ולתת למשל ל-50 הראשונים שנותנים 100 ש"ח מתנה, שאותה יקבלו רק הם. מי שנתן סכום זהה אך לא היה בראשונים, לא יקבל את המתנה.

עדכון מתמיד - שמרו על קשר עם המשקיעים שלכם. הרבו לעדכן וליידע אותם על התקדמות הגיוס, שמרו על מודעות לגיוס שלכם אצל הגולשים, לבאזז ואפילו לחרטה אצל מי שבהתחלה לא התרשם אבל בהדרגה רואה את ההצלחה ואולי אף משתכנע בחשיבות ההשקעה בכם. הרשתות החברתיות הן דרך טובה להמשיך ולתקשר.

בהצלחה!
איפה יש תיקון שגיאות כתיב אונליין?


מעבר לאתרים שעושים תיקון שגיאות לשפות שונות (ראו בתגית "איות, אתרים"), מומלץ ונוח במיוחד להשתמש בדפדפן גוגל כרום שמעבר להיותו דפדפן מצוין, הוא הוא בודק איות בזמן הכתיבה ועל ידי סימון באדום, מתחת למילים שנכתבות לא נכון, הוא מאפשר שיפור האיות. הוא פועל בכל שפה כמעט, כולל עברית.
אם רוצים הצעות לאיות הנכון של המילה, פשוט לוחצים עם הכפתור הימני של העכבר, על המילה המסומנת בקו אדום והדפדפן נותן רשימת הצעות למילים דומות, באיות נכון.


להורדת גוגל כרום, ראו בתגית "תוכנות חינם, דפדפנים, Google Chrome".


מהם אמצעי הזהירות שיש לנקוט באתרי שידוכים באינטרנט?



הדברים שיש להקפיד ולהיזהר מהם בשידוכי אינטרנט הם רבים. כדאי לאמץ את אמצעי הזהירות הבאים:

1. שיחה טלפונית - בקשו ממי שמעניין אתכם לדבר איתו בטלפון. לעיתים קרובות זה יאפשר לכם לזהות תחמני שידוכים.

2. תמונות - בקשו גם שישלחו מספר תמונות משלהם. אם הם מפברקים את המראה שלהם (שולחים תמונה של מישהו אחר, שנראה טוב יותר) הסיכוי רב שהם יירתעו וינתקו קשר.

3. גוגל - חפשו ב"גוגל" פרטים על אנשים שיצרתם עימם קשר. פעמים רבות תוכלו למצוא אזהרות ומידע עליהם (ובמיוחד בהנחה שהם תחמנים סידרתיים).

4. בדיקה על האתר עצמו - ודאו שבאתר יש אמנת שירות של הנהלת האתר, שמתחייבת על כללי התנהגות ויושר. יש לא מעט מקרים שבהם שולחים אתרים כאלה את עובדיהם לדייטים - ודאו שדבר כזה לא יקרה. יש גם מקרים שבהם פורסמו תמונות של דוגמנים וכוכבות פורנו בתור מי שכביכול מעוניינים בקשר.
על מה להקפיד בהתנהלות אנשי עסקים ברשת חברתית?
בהצטרפות לרשת חברתית של מי שיש לו מה להפסיד ומצד שני - אינו איש שיווק בהתנהלותו, ההקפדה על הכללים היא עוד יותר חשובה. הנה כמה מה"חוקים" שכדאי לאמץ בכדי למנף את העסק והשיווק דרך הרשת, במקום לחרב אותם:

1. רושם ראשון מאד קובע: הכל בזהירות וברגישות.

2. כמו בחיים, גם ברשת חברתית היו אמינים, מכבדים, ישרים וגלויים באשר למטרות.

3. אבל אל תהיו ישירים מדי..

4. קחו בחשבון שיותר ממה שאתם אומרים, קובע מה שאתם עושים ואיך שאתם מתנהגים.

5. הרשת היא זירה של שיתוף וטוב לב ומי שמבין זאת ירוויח - תרמו, עזרו ועשו למען אחרים - העשייה המשותפת תתרום לקשר ולאמון.

6. אל תנסו למכור. ספרו ושתפו בחוויות, בפיתוח המוצר, תנו תחושה של הקשבה לקורא ולצרכיו ודעתו.

6. הטוקבקים הם החלק השימושי ביותר אם יודעים להשתמש בהם - קראו, הפנימו ולמדו מה ניתן לשפר.
איך לשפר את ההכנסות מה-Adsense באתר שלי?


כדי שלא לאפשר לגולשים שלכם להתעלם ממודעות הפרסום של האדסנס, מומלץ לעשות את הצעדים הבאים:

1. שנו מפעם לפעם את צבעי המודעות.

2. נסו לשנות את מיקום המודעות בדפים השונים (כדי למנוע התעלמות מהמודעות בהיותן ממוקמות תמיד באותו המקום).

3. ודאו שהמודעות נראות לעין הגולש ברזולוציות השונות.

4. ההמלצה הראשונית היא לצבעים שדומים לצבעי האתר שלכם - כלומר להגדיר רקע וטקסט למודעות בצבעים של הרקע והמלל של האתר. עם זאת, בידקו, בחילופים שבועיים, גם אפשרויות אחרות - כדי לזהות את צבעי ה-Adsense המניבים ביותר לאתר שלכם.

5. אם אתם ממש בעניין של רווחים גדולים, גם במחיר של הקטנת האפשרות של הגולשים להתרכז בטקסטים של האתר, השתמשו בצבעי ה-Adsense המכניסים ביותר - צהוב ואדום! (על פי כל המחקרים והבדיקות - אלה צבעים שממש מטריפים את הגולש ומושכים אותו אליהם). שימו לב שבאתרי תוכן הצבעים הללו עלולים גם לקלקל כיוון שהקוראים מדווחים על קשיים בריכוז - בעת הקריאה.
איך להוריד מיוטיוב mp3 או mp4?


#הדרך הפשוטה להורדת קבצי mp3 מיוטיוב
להורדת קובץ סאונד של סרטון יוטיוב, פשוט הוסיפו את האותיות SS לפני המילה Youtube בכתובת הסרטון (ה-URL שלו) ולחצו Enter. ייפתח לכם אתר שיאפשר לכם לבחור מבין הורדה של mp4 (סרטון וידאו), או mp3 (האודיו של הסרטון).

אם למשל הכתובת היא:
www.youtube.com/watch?v=GE-lAftuQgc

אז הוספה של ה-SS תיראה כך:
www.ssyoutube.com/watch?v=GE-lAftuQgc


הדגמה בסרטון:

https://youtu.be/LoinHXqP-78?t=47s


#עוד אתר להורדת mp3 מיוטיוב
גם באתר המשוכלל dirpy אפשר להוריד שיר, חלק ממנו, באיכות שתרצו ובמהירות. ניתן גם לשנות את התגיות שלו לפני ההורדה. נוח ומשוכלל!
איך לבנות אתר אינטרנט עסקי מצליח?
איפה החניונים החינמיים הרשמיים של תל אביב?
איזו רשת החברתית כדאי לבחור לשימושים שיווקיים ועסקיים?
איפה יש ארכיון עיתונות היסטורית?
איזה אפשרויות עסקיות יש בשימוש ברשת החברתית?


אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

העולם הוא צבעוני ומופלא, אאוריקה כאן בשביל שתגלו אותו...

אלפי נושאים, תמונות וסרטונים, מפתיעים, מסקרנים וממוקדים.

ניתן לנווט בין הפריטים במגע, בעכבר, בגלגלת, או במקשי המקלדת

בואו לגלות, לחקור, ולקבל השראה!

אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

שלום,
נראה שכבר הכרתם את אאוריקה. בטח כבר גיליתם כאן דברים מדהימים, אולי כבר שאלתם שאלות וקיבלתם תשובות טובות.
נשמח לראות משהו מכם בספר האורחים שלנו: איזו מילה טובה, חוות דעת, עצה חכמה לשיפור או כל מה שיש לכם לספר לנו על אאוריקה, כפי שאתם חווים אותה.