» «
סטארטאפים
איך לשווק נכון, לגייס מנהל שיווק ואנשי שיווק לחברת סטארטאפ?



בבניית מערך השיווק לחברת סטארטאפ כדאי להקפיד על הדברים הללו:

כדי לקחת איש שיווק מעולה, הקפידו על הדברים הבאים:

1. עדיף לקחת איש שיווק טוב וללמד אותו על התחום הטכנולוגי מאשר לנסות להכשיר איש טכנולוגיה לשיווק (הראשון יידע בערך אבל יארוז את זה היטב ויאתר את הצורך בשוק).

2. מנהל שיווק עכשווי חייב להכיר לעומק את השיווק חברתי נוסח פייסבוק, טוויטר, Youtube וכדומה. בהתאם לזה יש לבדוק את המיצוב שלו ברשת, שמעיד היטב על יכולותיו בתחום.

3. בהתאם לתחום הפיתוח, יתכן גיוס אנשים נוספים למערך השיווק: אנשי Presale שידריכו את האנשים הטכניים אצל הלקוח, אנשי מכירות - שסוגרים עיסקאות עם הלקוחות (מעין סוכנים כפולים שמוכרים ללקוח את המוצר ומוכרים להנהלת החברה את מה רצונות הלקוח).

4. כדי להבין מה השוק רוצה כדאי לעיתים לקחת את ה-CTO לפגישות עם לקוחות ולתערוכות ולאפשר לו להיחשף לצרכים, הרצונות והבעיות של הלקוח.

5. על מנהל השיווק להיות מוכן, במידה ויידרש, לעשות Relocation לחו"ל.

6. אם תקציבכם מוגבל, אל תפנו לחברות השמה: בחיפוש מושקע ברשתות החברתיות תוכלו למצוא מועמדים מצויינים וליצור עימם קשר ישיר.
מצגות
איך להעביר מסרים במצגת בצורה טובה?



הנה כמה דרכים להעברת מסרים בצורה טובה במצגות:

1. שימוש בגרפים צבעוניים.

2. שימוש בטבלאות, אך רק במידה והן מחזקות בצורה בהירה ופשוטה את הנושא המדובר.

3. בחירה נכונה של גרף לפי הנושא אותו רוצים להעביר - גרף עמודות, גרף נתונים קווי או דיאגרמת עוגה. ראו טיפים בנושא בתגית "מצגות".

4. שימוש בדימויים חזותיים חזקים (צילום, איור וכדומה) שהצופה בהם יזכור.

5. שימוש רק באפקטים חיוניים בכדי לא לעייף את הצופים.

6. הקפדה על קווים נקיים מבחינת עיצוב וצבע.

7. המעיטו במילים במצגת עצמה.

8. הגדלת פונטים לפי מידת החשיבות של הנושא.

9. וודאו לפני העברת המצגת שהנושא אותו רציתם להעביר פשוט וברור.

10. השקיעו בהסבר או בהרצאה הנלווית למצגת לא פחות ממה שאתם משקיעים במצגת, כך יועבר המסר שלכם בצורה מושלמת.
פקס
איך לחסוך בנייר בפקסים?
איך חוסכים בנייר של פקסים?

אם היכרתם בצורך לחסוך אלפי שקלים בחודש, על הפקס שלכם, וגם להיטיב עם הסביבה וכדור הארץ, עשו כך:

1. הזמינו חשבון פקס במייל (ניתן לעשות זאת דרך ספקיות האינטרנט, הטלפון ובשירותים פרטיים - ראו בתגית "פקס" בסטיפס) והכניסו את המייל של המזכירות או המזכירה שמונתה לטפל בפקסים.

2. כעת, כשהפקס מגיע למייל של המזכירה, היא תנפה את הדואר זבל שביניהם (הפורץ הנוצץ והשרברב המתרברב..) ותפנה את הפקסים במייל, לאנשים הרלוונטיים בחברה.

3. כל אחד שמקבל פקס, לא ידפיס אותו אלא במקרה שהדבר הכרחי. במקום זאת, הוא ישמור את הפקס בתיקיה הרלוונטית, לטיפול ולשליפה, במקרה הצורך.
עסקים קטנים
איך להצליח בניהול עסק קטן?



הנה מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם בניהול עסק קטן:

1. הכנת תכנית עסקית מפורטת - התוכנית תכלול הגדרת יעדים, עלויות, צפי לרווחיות, תכנון עתידי של מכירות ועוד והיא צריכה להתעדכן מדי פעם לפי מצב העסק.

2. גביית כספים נכונה - על מנת לא להיקלע לבעיה בתזרים המזומנים יש להקפיד כבר מהתחלה על גביה בזמן מלקוחות וניהול נכון של המזומנים הלוקח בחשבון גם תקופות בהן יש ירידה בהכנסות.

3. שוק לקוחות גדול ומגוון - לא כדאי לסמוך רק על לקוח גדול ומרכזי כי גם הוא תמיד עלול לעזוב. חשוב כל הזמן להרחיב את מעגל הלקוחות.

4. ליווי בנקאי הולם - בחרו בנק שייתן לכם תמיכה זמינה, מקצועית ומתקדמת אתו תוכלו להתייעץ בכל שינוי, בעיות תזרים ומימון ולקבל המלצות על קרנות מיוחדות לעסקים ועוד.

ניהול

איך לבחור
איך לבחור טייפ מנהלים דיגיטלי?



ובכן, בבחירת טייפ מנהלים דיגיטלי (Digital Voice Recorders) אין שונה מבחירת מכשיר דיגיטלי אחר (יצרן מוכר, יבואן ושירות אמין ותעודת אחריות) אך כדאי לשים לב לפרטים הבאים:

1. שהמכשיר נוח להקלטה מידית של רעיון שעולה במוחכם (שזה השימוש הקלאסי של טייפ כזה - למנהלים ואנשים שצריכים מכשיר לשימור רעיונות).

2. גודל קטן אך לא יותר מדי (הגודל המומלץ הוא גודל של מיקרופון).

3. איכות הקלטה טובה אך ניתנת לשינוי (LP / SP) והקטנת איכות לטובת נפח הקלטה - כיוון שהרצאות אינן מחייבות איכות גבוהה ואורכן ארוך מאד כך שעדיף להקטין איכות ולהרוויח הרבה זמן הקלטה.

4. עדיף טייפ שיש לו אמצעי גיבוי (כרטיס זכרון דיגיטלי מסוג נפוץ כמו SD).

5. מימשק משתמש נוח וידידותי (נסו את המכשיר בחנות ושימו לב אם אתם זקוקים להסברים רבים של המוכר או שהמכשיר פשוט להפעלה).

6. נסו להקליט במכשיר ולהקשיב האם האיכות מתאימה לכם.


נסו למצוא אנשים שמשתמשים במכשירים דומים ולבקש המלצות או אזהרות על המכשיר שברשותם או שהיה ברשותם.
ניהול
איך להיות מנהל מעולה?



המנהל המוצלח מקפיד על:

1. איתור שותפים, מבלי לחשוש מתחרות מצידם

2. איתור הנושאים העיקריים שיש לעסוק בהם והתרחקות מהטפל

3. עבודת צוות ונטרול האגו של המנהל (כולל עידוד המנהלים הכפופים לנהוג כך)

4. היכרות עם הארגון ושמירת קשר רצוף עם דרגים שונים בו

5. השלמה עם המצוי וחתירה לרצוי

6. הצבת חזון של ממש ל-5 שנים הקרובות

7. קביעה של מדדים ברורים להצלחה

8. בניית תוכניות עבודה לפתרון הבעיות והעיכובים במימוש החזון

9. חתירה לפריצת דרך

10. הצגה של מדיניות וכללי משחק ברורים בארגון.
מתנות
איך לבחור מתנה לעובדים?


הנה כמה דגשים לקניית מתנות לעובדים:

1. המתנה צריכה להתאים למכנה משותף רחב של עובדים. מוצרים כמו מגבות, תיק לטיולים, מארז יין, סט כוסות קפה, מצעים, כלי מטבח סטנדרטיים, סט לקמפינג יהיו שימושיים כמעט לכל משפחה ולכל בית. לעומת זאת, מוצרים כגון: מערכת אוכל, מוצרי חשמל, ספר, ודיסק הינם מוצרים התלויים בהעדפה אישית של העובד ובמצבו המשפחתי.

2. מומלץ כי המתנה בחגים הגדולים תהיה מוצר שימושי שיישאר אצל העובד למשך מספר רב של שנים.

3. המוצרים צריכים להיות קשורים לחוויות חיוביות ולחזק את הקשר אורך השנים בין העובד לארגון: בית, טיולים, נופש, פנאי, ספא, הגשה.

4. מומלץ להוסיף כרטיס עם ברכה של הארגון לעובד.

5. במידה וניתן למתג את המתנה כמו בתיקים (להוסיף את לוגו ושם החברה), תוספת העלות כדאית.
משא ומתן
איך לנהל משא ומתן עיסקי או אחר?



לניהול מו"מ עסקי נכון הקפידו על הכללים הבאים:

דרשו יותר ממה שאתם רוצים - אולי תקבלו זאת ואם לא - הצד השני יעריך יותר את מה שיקבל במחיר שלבסוף תסכים לו.

להצעה הראשונה - אל תסכימו (כי השני יחשוב שהוא מפסיד).

אל תעלו מיד בהתחלה את כל הנושאים - שמרו חלק להמשך המו"מ ולסיומו.

נושאים קשים לפתרון שמרו לסוף - בשלב האחרון סוגרים את מרבית הבעיות בקלות גדולה יותר ועם נכונות גדולה יותר לוויתורים.

אם המו"מ נתקע - שקול המשך שלו במקום אחר (לעיתים קרובות זה ישפר את הענין).

אל תהיו נלהב - שמורו על ארשת אדישה מעט.

אם אתה נאלצים ללחוץ - עשו זאת על ידי העברת האחריות להחלטה כואבת מצדכם להנהלה, אם הצד שני רוצה לסגור עסקה מיידית ייתכן והוא יתפשר כדי לא לדחות את הסיכום.

הפעלת לחץ הוגן ניתן לעשות על ידי המשפט "אני חייב שתשפר את הצעתך כדי שנוכל להתקדם."


ניהול
איך לשתף את העובדים במצב הקשה, מבלי לגרום לחרדות?


למנהלים שבינינו, כך תוכלו לעזור לעובדים שלכם לשמור על אוירה טובה, גם במצב הקשה, ובכך גם להגדיל את התפוקה והתרומה לארגון:

1. נסו אתם להראות רגועים ולא לשדר לחץ מול העובדים. שמרו על השגרה והימנעו ממסרים של "סוף העולם"..

2. אפשרו שיחה וביטוי רגשות הלחץ והחרדה, תנו לאנשים להתבטא ולהביע רגשותיהם.

3. היו עיניינים ואחראים. אל תטילו אחריות על גורמים אחרים בחברה.

4. היו קשובים לרעיונות ופתרונות שמועלים ע"י עובדים.

5. נסו להרגיע ע"י מתן מספר דוגמאות לפתרון המצב.

6. למרות הכל, השתדלו לא לבטל פעילות חברתית שלה רגילים העובדים.
איך לתגמל עובדים באירגון?



הנה כמה דרכים לתגמל עובדים באירגון, כך שיהיו מזוהים יותר עם האירגון ומטרותיו ונלהבים יותר לקדם ולתרום לו:

- אירגון ימי עיון החושפים יעדים ומטרות חדשות, בשילוב הנאות, כגון מופע או ארוחה מיוחדים.

- שיתוף העובדים בהחלטות ויוזמות חדשות גורם לתחושה שהעובדים הם חלק חשוב מהמערך באירגון ובמקביל הם מתגייסים כדי לקדם את אותן מטרות.

- טיפול ענייני ומהיר בבעיות חברתיות העולות באירגון נותן תחושה שלהנהלה אכפת לא רק מהעבודה אלא גם מהעובדים.

- קיצור זמן המתנה לשיחות אישיות. עובד שמבקש שיחה עם המנהל יוכל לעשות זאת ללא המתנה ארוכה.

- ציון חגיגי של הישגים מיוחדים.

- חלוקת בונוסים וצ'ופרים על הצבת יעדים.

- דאגה לרווחת העובד, כמו שיעורי יוגה, פילאטיס, התעמלות ועוד.
מה זה חוק 80/20 ומה הקשר שלו ל"חוק פארטו"?



חוק פרטו, הוא עיקרון, שנקרא גם "חוק 80/20", ולפיו 20% מהפעולות שעושה אדם אחראיים ל-80% מהערך שהוא יוצר, בעוד שעבור 20% הנותרים של הערך הוא נאלץ להשקיע המון - 80% מהאנרגיה שלו. כמובן שהחוק איננו מדויק, אלא הוא כלל אצבע בלבד, שמצביע על תופעה של הצטברות גורמים או מה שניתן לראות בהתפלגות כ"פעמון גאוס". אם מבינים את העיקרון, ניתן לראות התפלגויות של 90/10 או 70/30, שכולן מסתדרות איתו.

הרבה צעדי ייעול ותכנון עיסקי, כמו גם פרטי, נגזרים מהחוק הזה, פרי הגותו של הכלכלן וילפרדו פארטו.

הנה כמה דוגמאות לייעול שניתן לבצע בעזרתו:
אם 20% מהלקוחות של עסק מניבים את 80% מההכנסות שלו, הרי ש-80% האחרים מניבים רק 20% מההכנסות ומחייבים המון השקעה בהם. כדאי למצוא מה מאפיין את המניבים (20% הראשונים), לעשות הכל כדי לשמר אותם (וכך לשמור על 80% מההכנסות) ולמצוא לקוחות חדשים כמותם.
איך לבלות חופשה בלי הפרעות או עבודה?



כדי לבלות חופשה בלי עבודה עשו כך:

1. כבר בשבועות שלפני היציאה לחופש, התחילו בהכנת רשימת משימות שבהן תטפלו לאחר החופש - זה יקל עליכם ויוריד לחץ. בנוסף, זה יאפשר לכם לא לצאת לחופשה מותשים ורצוצים לחלוטין.

2. כשבועיים לפני היציאה לחופש, שילחו מייל ללקוחות מרכזיים, ספקים גדולים, אנשי מפתח בארגון ושותפים עסקיים והודיעו באילו תאריכים תשהו בחופשה, מי מחליף אתכם ועם מי ליצור קשר במקרה הצורך.

3. לפני היציאה לחופשה, מנו לעצמכם מחליף

4. אם אתם מחויבים לקשר עם לקוחות, ספקים וגורמי חוץ, ודאו שהמחליף, או מישהו אחר, לוקח על עצמו את התפקיד עד לשובכם

5. סגרו לפני היציאה לחופשה תשלומים שאין לדחות עד אחריה, העברות כספיות לספקים וחתימה על המחאות דחופות.


אם אתם מנהלים, עשו כך:

1. הכינו רשימה של פרוייקטים ומשימות כל עובד

2. קיבעו איש קשר, שיוכל (רק הוא) ליצור איתכם קשר במקרה חירום

3. ודאו שבקופה הקטנה יש מלאי מזומנים מספיק להמשך תפקוד בעת חופשתכם.



בעת החופשה:

1. נסו להמעיט בקשר עם המשרד ככל הניתן ואם אינכם יכולים, נסו לצמצמו ככל האפשר וליצור קשר בשעה קבועה בכל יום.

2. הקפידו למלא מצברים, לקרוא וליהנות כי רק כך תוכלו לחזור לתפקוד מלא וחיוני לאחר החופשה.
על מה חשוב להקפיד בגיוס עובדים לחברת סטארטאפ?



בגיוס עובדים לסטארטאפ כדאי להקפיד על הדברים הללו:

1. לא חייבים לפנות לחברות השמה: חיפוש מושקע ב-Linkedin או FaceBook ינפיק לכם מועמדים מצויינים שתוכלו ליצור עימם קשר ישירות משם.

2. נסו תמיד לגייס את האנשים הטובים ביותר, לתחומים שבהם אתם הכי חלשים.

3. שי אגסי אמר פעם: "אנשים שאתה בוטח בהם ב-100% טובים מאלה שיודעים 100%".

4. בראיון עם מועמד אל תיתנו לרושם ראשוני להטעות (צריך להיות לו משקל אבל לא גדול מדי)

5. גייסו מהנדסים ומתכנתים מעולים שאוהבים לתכנת!

6. גייסו רק אם אתם חייבים כי אם הגיוס לא הכרחי אתם עלולים למצוא את עצמכם עם הוצאות ענק ובסוף גם הכרח בפיטורין ואף סיכון החברה כולה.

7. שימרו על צוות פיתוח קטן (2-3 אנשים) ואל תוציאו עבודות פיתוח החוצה.

8. בצוות קטן או חברה קטנה, אל תגייסו מנהלים לא טכנולוגים, שינסו להצדיק את קיומם בנוהלים ואכיפה של ניהול תאגידי ויגרמו תסכול ובעיות.

9. בחברה גדולה, חשוב ליצור צוותי עבודה קטנים וממוקדים.

10. בתור מנהלים, ראיינו כל מועמד באופן אישי

11. שאלו בראיונות שאלות קשות כדי לוודא שהאנשים שבחרתם הם האנשים שאתם צריכים.

12. שלמו טוב אבל לא המון - במקום משכורות עתק תנו אופציות, שיהפכו את הצלחת החברה להצלחת העובדים שלה. (כך תיפטרו מעובדים שלא יאמינו בחברה ובסיכויים שלה ויתרמו מעט)

13. קחו CFO (מנהל כספים) רק אם החברה תידרש להרבה השקעות ועניינים כספיים.
איך לסדר את המחשבות?



השיטה הפשוטה ביותר ואולי האפקטיבית שיש היא לכתוב יומן או בלוג, רישום או רשימה ולהתרגל לזה מגיל צעיר.

כשאתה כותב דברים על הנייר ורואה אותם, הם מתחילים להיות ברורים יותר ודווקא הצורך לארגן אותם באופן הגיוני, אם בכתיבה ביומן ואם ביצירת רשימות (כמו "הדברים שמטרידים אותי" ולמולם "פתרונות אפשריים") או ציור של תרשים, שמייצג את הדרך לטפל בתהליך - כל אלה הם תחילתו של הפתרון.

היעילות שבהעלאת הדברים על הנייר (או על מסך המחשב..) כל כך מוכחת שכמעט כל מי שעוסק במדע, יצירה וניהול, מסתובב דרך קבע עם פנקס או מחשב כף-יד, שבו הוא מקפיד לרשום מחשבות, רעיונות, טרדות, סוגיות לפתרון וכדומה.
איך לתת העלאה במשכורת לעובד מעולה שמתוסכל משכרו?



לעיתים עובד שמתוסכל משכרו הקפוא יכול להוות מקור לצרות בחברה בריאה.

הנה הטיפים להעלאת שכר בצורה חכמה לעובד:

- אם נצא מנקודת הנחה שהחלטתם לתת העלאה משמעותית במשכורת, אין לתת את ההעלאה בבת אחת אלא בהדרגה.

- לחסכון והשגת יעילות מירבית מהעובדים, כדאי להעלות בשלבים את השכר.

- פרישת ההעלאות וההטבות לעובד מצויין, תביא לכך שהוא ימשיך ויתמיד במאמציו, כיוון שבהעלאה אחת גדולה - הקסם שבה יפוג במהירות רבה ויישכח, בעוד ש"מנות קטנות" יביאו לאפקט פסיכולוגי חיובי גדול הרבה יותר.
למה כל אחד יכול להעזר בגרפולוגיה?


כתב היד מאפשר הכרות מהירה עם אישיותו של הכותב ללא התייחסות לתדמית אותה הוא מייצג והרושם שהוא יוצר. אצל מרבית האנשים ישנו פער בין מה שרואים למה שיש בפנים וכתב היד מגשר בקלות על הפער הזה.
לאנשים פרטיים הוא עוזר להכיר ביכולותיהם כפי שהם באמת, ולהעלות את רמת המודעות לגבי עצמם, כך ביכולו למצות את הפוטנציאל שלהם במיטבו.
לבעלי עסק הניתוח הגרפולוגי מקצר את ההיכרות עם עובדים קיימים או פוטנציאלים ומאפשר החלטה אובייקטיבת יותר לגבי קבלת עובד לתפקיד על פי צרכיו של המעסיק.
ובכלל, כל אחד יכול ללמוד על עצמו ולהנות מחוויית הניתוח הגרפולוגי.
איך לשמר עובדים באירגון?



בתוך אירגון/עסק נוצרות לעיתים סיטואציות של קונפליקט בין עובדים!

לרוב מעסיקים/בעלי עסקים פונים לפתרון המהיר של פיטורי אחד מהם!
עושים חשבון זריז, את מי כדאי לי יותר להשאיר במונחים כלכליים - כמה יעלה לי לפטר?, כמה יעלה לי לשכור חדש?, או במונחים חברתיים - מי "טראבל מייקר" שכדאי לי להוציא ראשון, וכמובן במונחים של תרומה לאירגון, מיקום במדרג וכו'...

קונפליקטים בין עמיתים לעבודה ניתנים לפתרון גם ללא צורך בפיטורין!!!

אימוץ שיטת הגישור במקום עבודה ככלי למנהל משאבי אנוש/בעל עסק מונעת הוצאות כספיות מיותרות, מעצימה את העובדים ומכניסה אוירה של פיוס ורווחה לאירגון.

אירגון/עסק שמתייחס לצרכי העובדים שלו ומתרגם לנורמות עבודה- מרוויח!


איך למצב את המוצר ואת החברה שלנו?



כדי למצב את עצמכם נכון הקפידו על 5 הדברים הבאים:

1. אל תנסו להציג עצמכם כחברת ענק כשאתם לא.

2. הציגו את המוצר וקשרו אותו ללקוח שלכם ולכאב שלו ולא לקבוצות גדולות (להקל על כאבי הגב שלך, לאפשר לך להתפרנס מהבית).

3. דברו ופרסמו ללקוחות בשפה פשוטה ומובנת (בלי מונחים טכניים, ראשי תיבות מהתחום או מילים שאמא שלכם לא היתה מבינה).

4. אל תציינו בפרסומים שלכם שמות תואר שכולם ישמחו להוסיף למוצרים שלהם (הטוב ביותר, המדהים) אלא הציגו פתרונות מוכחים שהמוצר שלכם מספק ורצוי עם נתונים מספריים (מהיר פי 5, מכפיל את התפוקה).

5. הקפידו שכל אחד מהעובדים בחברה יידע להסביר בפשטות מה היא עושה ומה מטרתה - תדרכו אותם פעמיים בשנה כי גם הם משווקי החברה.
איך להיות יעיל ופורה בסדר היום שלי ע"י שימוש חכם בחוק פארטו?


נסו למצוא מהן הפעולות שהכי מקדמות את הקריירה והתפוקה שלכם ובצעו אותן בשעות הטובות ביותר שלכם (כלומר, בחלק ה-20%, הפורה ביותר של הזמן שלכם, תוכלו לייצר את הפעולות המקדמות ביותר).

דוגמאות: את פעולותיכם החשובות תוכלו לבצע בשעות הבוקר: העירניות, הקרירות, בטרם התעייפתם והותשתם משלל הסחות הדעת שבהמשך היום.

עוד דוגמה: לכתוב את הספר שלכם בשעות הלילה, אם אתם עובדים בבית, שרק אז הוא הופך שקט ומאפשר לכם ריכוז. באותן שעות תפיקו ב-20% מהזמן, תפוקה עצומה של 80%, בעוד שנסיון לכתוב בשעות היום, עלול להיות קשה יותר ולהנפיק תוצרת מועטה ואיכותית פחות.
איך לטפל במפוטר אחרי הפיטורין?



אם פיטרתם עובד, היו עימו בקשר כמה ימים לאחר שיחת הפיטורין ועשו כך:

1. שאלו לשלומו

2. בררו איך הוא מתארגן, האם מצא ג'וב אחר

3. הציעו לו סדנה למפוטרים (אם יש בארגון) או שיחה עם יועץ

4. הזכירו שיוכל לקבל המלצה (הכינו אותה מראש)

5. הציעו לו סיוע בהכנת קורות חיים (בארגון קטן אפילו דף עם קישורי אינטרנט לאתרי סיוע בהכנת קורות חיים יהיה מצוין)

6. דאגו לרכז מקומות עבודה שרלוונטיים למקצוע והמומחיות של המפוטר (כמובן שיש להבהיר עוד לפני כן פרטים בנושא צינון ועבודה אצל מתחרים עיסקיים).
על מה להקפיד בקנייה או בפתיחת עסק חדש?



ישנן שאלות רבות לפני הקמת עסק חדש: "איזה סוג עסק כדאי לקנות? איזה סוג עסק מכל העסקים שאתה מכיר הנם הריווחים והכדאיים ביותר?"

התשובה היא חד משמעית: כל עסק אשר מנוהל בצורה מקצועית, נכונה וטובה, יביא רווח לבעלים.


לפיכך ישנם שלושה כללי ברזל ליזם שמתעתד לקנות או לפתוח עסק חדש:

1. למד ניהול - רכוש כישורי ניהול, וידע לפתיחת העסק. זאת על מנת שתוכל להתמודד בקשיים שיצוצו בחיי היום יום של העסק.

2. קבל ייעוץ - עולם העסקים הינו עולם קשה ואכזרי. בעל עסק חסר כישורים מתאימים לא ישרוד בו ללא ייעוץ עסקי, שיווקי ומסחרי. לדוגמא, הנהלת חשבונות מקוונת שכוללת גם יעוץ מס, תחסוך כסף רב מעלות השימוש בה.

3. חשוב עסקים - למד להקשיב לביקורת והסתכל על המציאות העסקית מבעד לפריזמה כלכלית טהורה.
איך לנהל את השכר בחברה שאני מנהל?
מה הדרך הנכונה לפטר עובדים?
התאמת העבודה למשבר הכלכלי - איך לחסוך בעסק?
על מה להקפיד בניסוח הודעה לעיתונות (מה שנקרא Press Release) ?
איזה אפשרויות עסקיות יש בשימוש ברשת החברתית?


אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

העולם הוא צבעוני ומופלא, אאוריקה כאן בשביל שתגלו אותו...

אלפי נושאים, תמונות וסרטונים, מפתיעים, מסקרנים וממוקדים.

ניתן לנווט בין הפריטים במגע, בעכבר, בגלגלת, או במקשי המקלדת

בואו לגלות, לחקור, ולקבל השראה!

אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

שלום,
נראה שכבר הכרתם את אאוריקה. בטח כבר גיליתם כאן דברים מדהימים, אולי כבר שאלתם שאלות וקיבלתם תשובות טובות.
נשמח לראות משהו מכם בספר האורחים שלנו: איזו מילה טובה, חוות דעת, עצה חכמה לשיפור או כל מה שיש לכם לספר לנו על אאוריקה, כפי שאתם חווים אותה.