» «
מתנות
איך לבחור מתנה ללקוחותיך?



בבחירת מתנה ללקוחותיך כדאי להקפיד על הדברים הבאים:

1. מתנה צריכה לשדר את רוח העסק והשירותים או המוצרים אותם הוא מוכר: חדשנות, מובילות שוק, מקוריות, שירותיות, וכו...

2. מומלץ שהמוצרים יהיו קשורים לסביבת העבודה או הפנאי של הלקוח בהתאם לסוג העסק ולמידת הפתיחות והחדשנות שלו.

3. סוגי המוצרים המתאימים הנם מתחומי המוצרים למשרד, למחשב, לרכב, לטיולים, לנופש, או לפנאי.

4. מומלץ לצרף כרטיס עם ברכה של החברה ללקוח.

5. כדאי למתג את השי, בכדי לקשר את המוצר למשך שנים עם החברה שהעניקה אותו.
פתיחת עסק
מה בודקים לפני פתיחת עסק?
מה לבדוק לפני שפותחים עסק?
מה השיקולים לפתיחת עסק?


לפני פתיחה של עסק חשוב לעשות את הפעולות הבאות:

1. לבדוק את פוטנציאל הרווח של העסק - כמה הוא יוכל להרוויח?

2. לבדוק את שווי העסק

3. לעשות תכנון מס מסודר

4. לבצע תמחור שמבוסס על עלויות התפעול השוטף של העסק

5. לקבוע את התקציב וכיצד עומדים בו, פרסום, השקעות ותזרים המזומנים של הוצאות והכנסות

6. לבנות תחזית של תזרים מזומנים ולשאוף לדבוק בה בביצוע, בלי ויתורים. אין מספיק בתזרים? עובדים קשה כדי להשיג.

7. ליישם תהליך קבוע של בקרה שמאפשר לנו לוודא ביצוע בפועל למול התכנון המקורי.
חדשנות
איך לעודד חדשנות בקרב העובדים?


כדי לעודד את העובדים לחדשנות, עשו כך:

1. עודדו את העובדים ליזום רעיונות חדשים.

2. תגמלו עובדים שיזמו וקידמו רעיונות חדשים שמומשו ודאגו לפרסם זאת בקרב כלל העובדים.

3. דאגו לפרגן גם לעובדים יוזמים שרעיונותיהם לא יצאו לבסוף אל הפועל.

4. תנו קרדיט לעובדים יצירתיים, גם למול ההנהלה שלכם.

5. שימרו על שקיפות ועידכון כלפי מטה, כך שעובד יוזם - יידע תמיד מה קורה עם הרעיון שלו.

6. רבים מהיוזמים לא יוכלו לנהל את הפיתוח של הרעיון שלהם, אבל שימרו להם מקום בצוות שמקדם ומפתח אותו.
אשת עסקים
מהם 5 היסודות כדי שהעסק שלך יהיה רווחי?


אלו חמשת יסודות התמחור:

1. שורת המחיר הסופי ללקוח, נקבעת ומתבססת על מרכיבי עלות ישירה למוצר /שירות המסוים ובנוסף על חלק יחסי ממרכיבי הוצאות של ניהול העסק.

2. לכל מוצר/שירות יש קבוצות קהלים/לקוחות מגוונים - קהל יעד, ולכל קבוצה כזו יוצע המוצר/שירות במחיר אחר, בהתאם לתחשיב ההוצאות והרווח הרצוי.

3. מצב השוק, מתחרים ואפילו סוג מסויים של לקוחות - לא (!) קובעים את המחירים למוצרים והשירותים בעסק שלך.

4. חשיפת מוצר/שירות לשיווק מתבצעת רק לאחר בדיקות צרכים, רמת ביקוש, סיכונים/סיכונים של בעל העסק. אין מקום לספונטניות ותחושות בטן כשמדובר בפיתוח עסקי ותמחור.

5. ככל שהניהול של תזרים ההוצאות וההכנסות, המלאי, הרכש והשיווק מוקפדים יותר כך התמחור (שורת המחיר הסופי) מדויק ונכון יותר.

עסקים

מצגת עיסקית
על מה להקפיד כשמציגים מצגת עסקית או אחרת?


בזמן הצגת המצגת להקפיד:

- להתחיל ברגע של הומור קליל ושובר קרח (בדיחה בנושא, מקרה משעשע או אפילו משהו שיתאר את הלחץ או ההתרגשות שלכם).

- להירגע (דמיינו את האנשים בתחתונים וגרביים וחייכו לעצמכם ברוגע, הרפו את המצח המכווץ).

- הציגו את עצמכם ואת הרקע המקצועי שלכם (זה שמעניק לכם "סמכות" להציג את הנושא).

- אימרו להם מה אתם חולמים ליצור. תנו להם חזון ואל תנסו למזערו.

- ספרו להם סיפור! אל תהיו יבשים.

- לפתוח את המצגת בסיכום מצומצם ומטרות המצגת ורק אז להתחיל בפרזנטציה עצמה.

- לא לקרוא מהשקף.

- לחלק את השקפים לנושאים שונים כך שלכל שקף יוקדשו בין 2 ל-7 דקות (יכולת הריכוז הממוצעת של בני-אדם).

- להיות מודעים לשפת הגוף (ראו סטיפ בנושא).

- להקפיד על ניסוחים אסרטיביים וממוקדים: "אני ממליץ על.." (במקום "אני מקווה ש.."). או "אני בטוח שתסכימו איתי ש.." (במקום "אני חושב שתסכימו איתי ש..").

- נשאלתם שאלה ואתם מתכוונים לענות עליה? חזרו עליה למען אלה שלא שמעו.

- לא להתמקד רק במנהל הבכיר או באדם החשוב באולם, אלא להביט בכולם (אפשר לבחור 2-3 פרצופים ידידותיים, בקצוות האולם ובאמצע, ולדבר אליהם: נראה כקשר עין עם כל הקהל ועדיין קבלה של מבטים מעודדים בלבד).

- לא לעבור את ה-45 דקות.
מוניטין
איך לשפר את המוניטין האישי ברשת?


הנה דרכים לשיפור המוניטין שלכם ברשת, כך שלא תשרפו את עצמכם בשוק העבודה:

1. עשו על עצמכם גוגל - הכניסו את שמכם באנגלית ובעברית לגוגל וודאו שכל התוצאות בעמוד הראשון תהיינה חיוביות (רצוי מאתרים איכותיים ואמינים).

2. בקשו מאחרים לעשות עליכם גוגל - ייתכן שדווקא הם יעלו על דבר מה שרצוי שלא יתפרסם וניתן לטפל בכך.

3. דאגו לפרופיל נקי ומחמיא - מחקו כל תמונה או פוסט שהעלתם המוציא אתכם לא בצורה מחמיאה. זכרו שאם יש ספק אין ספק.

4. בקשו מאחרים למחוק תוכן לא מחמיא - אם מופיעה תמונה או תוכן הקשור אליכם אצל אחרים ואין ביכולתכם למחוק זאת באופן עצמאי, עשו הכל כדי להגיע אל מי שפרסם אותה ולבקש שהתוכן יוסר או ששממכם לא יוזכר.

5. תיוגים באישור בלבד - ביכולתם לאשר תיוגים שלכם כשאתם מופיעים פוסטים או סטטוסים של אחרים. אשרו רק מה שראוי לפרסום. כמו כן השתמשו בפיצ'ר המאפשר להגדיר פוסטים ישנים כפרטיים לעיינכם בלבד או רק לחברים. וודאו שהנראות שלכם ברשת היא רק בהקשרים חיובים וראויים.

6. שנו את הגדרות האבטחה - שנו את הגדרות האבטחה בפייסבוק, באינסטגרם או בכל רשת בה אתם נמצאים, כך שרק חברים יוכל לראות את התוכן שאתם מעלים.

7. שימוש נכון בקישורים - גוגל מתעדף אתרים שיש בהם קישור לאתרים מובילים ולכן כדאי להשתמש בהם על מנת לימור נוכחות בולטת ברשת ומיקום טוב במנועי החיפוש.

8. שיפור תוצאות החיפוש אודותיכם - הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא יצירת תוכן חיובי ומעניין שיבלוט ויקדם אתכם.

9. הכריזו בעלות על שמכם - בעלות נמוכה יחסית ניתן לשמור את שמכם בתוספת קום. הדבר ימנע הקמת אתרים עתידיים על שמכם העלולים לגרום לכם לנזק.

10. הגדירו התרעה בגוגל - ניתן להגדיר התרעה בגוגל בה תקבלו מידע בכל עם ששמכם מוזכר בגוגל. הדבר יאפשר לכם שליטה מלאה על כל איזכור שלכם ברשת.
טיסות
איך לחסוך בטיסות עסקים?




אם אתם אנשי עסקים הנדרשים לעיתים קרובות לנסוע לחו"ל, תוכלו לאמץ כמה עקרונות על מנת להוזיל את הטיסה:

1. טיסות ישירות יקרות יותר - עד מאות דולרים יכולים להיחסך אם לא תבחרו בטיסה ישירה ליעד רחוק.

2. טיסות הלילה זולות עד כ-25% מהטיסות בשעות היום. אם היעד הוא רחוק, ההפרש יהיה משמעותי מאד.

3. הזמנה מוקדמת ככל הניתן חשובה כדי לקבל מקום במחלקות הזולות.

4. כרטוס ממש קרוב לטיסה, כדי להימנע מדמי ביטול, אם הנסיעה מבוטלת.

5. נצלו נקודות שצברתם, יתכן שתהיו זכאים לטיסה ללא תשלום.

6. למרות שכדאי לדבוק בחברת תעופה אחת כדי לצבור אצלה נקודות, מומלץ ביותר, מפעם לפעם, לבדוק גם הצעות אצל חברות מתחרות. אלה פעמים רבות יכולות להציע תעריפים זולים משמעותית.

7. אם החברה שלך ממש בלחץ כספי, ניתן לשקול אפילו חברות Low Cost כמו EasyJet ודומותיה. לגבי טיסות פנים בחו"ל, ההצעה עוד יותר משמעותית.

8. לטיסות פנים יבשתיות, מומלץ להשתמש בחברות Low Cost.
שותפות
איך להפוך את השותפות בעסק למוצלחת?



הנה כמה כללים חשובים להצלחת שותפות עסקית:

1. קביעת יעדים משותפים המקובלים על שני הצדדים.

2. חלוקת עבודה התואמת את יכולותיהם, מגבלותיהם ונטיות - לבם של כל אחד מהצדדים.

3. ניסוח חוזה הן לצד הכלכלי והן לצד ה"רוחני", זה המגדיר את שאיפותיו וחלומותיו של כל אחד מהעסק וההשתדלות המשותפת לממש ולאפשר זאת.

4. קיום פגישת עבודה שבועית ביום ושעה קבועים למטרות דיווח, דיון בבעיות וחלוקת משימות עתידיות.

5. ניהול משותף עם שקיפות מוחלטת.

6. רגישות, סבלנות ונכונות מרובה להגיע לפשרות בדרכי שלום.


כנסים
על מה להקפיד כדי לארגן כנס מוצלח?


לארגון של כנס מוצלח, הקפידו על הדברים הבאים:

1. ימי ב, ג, ד - אלו הימים הטובים ביותר לקיום כנסים.

2. כנס שינוהל בשעות אחה"צ יהיה זול בלפחות 25%.

3. השתדלו על קיום הכנס במקום שיש בו חנייה חופשית - המשתתפים יודו לכם ויראו בכם חברה מתחשבת.

4. להשתתפות מרבית של הלקוחות שלכם, קיימו את הכנס בגוש דן. כל מקום אחר בארץ, יגרום לאי-הגעה של רבים.

5. עיבדו עם חברת ארגון כנסים או השתמשו במערכת ממוחשבת לאיסוף ורישום המשתתפים (יש גם אתרי אינטרנט שמאפשרים זאת).

6. רוצים לתת מתנות - השתדלו לייצר מתנות ג'נריות ושימושיות לכל ולא כאלה שטובות רק לחלק מהמשתתפים.
על מה להקפיד בהתנהלות אנשי עסקים ברשת חברתית?


בהצטרפות לרשת חברתית של מי שיש לו מה להפסיד ומצד שני - אינו איש שיווק בהתנהלותו, ההקפדה על הכללים היא עוד יותר חשובה. הנה כמה מה"חוקים" שכדאי לאמץ בכדי למנף את העסק והשיווק דרך הרשת, במקום לחרב אותם:

1. רושם ראשון מאד קובע: הכל בזהירות וברגישות.

2. כמו בחיים, גם ברשת חברתית היו אמינים, מכבדים, ישרים וגלויים באשר למטרות.

3. אבל אל תהיו ישירים מדי..

4. קחו בחשבון שיותר ממה שאתם אומרים, קובע מה שאתם עושים ואיך שאתם מתנהגים.

5. הרשת היא זירה של שיתוף וטוב לב ומי שמבין זאת ירוויח - תרמו, עזרו ועשו למען אחרים - העשייה המשותפת תתרום לקשר ולאמון.

6. אל תנסו למכור. ספרו ושתפו בחוויות, בפיתוח המוצר, תנו תחושה של הקשבה לקורא ולצרכיו ודעתו.

6. הטוקבקים הם החלק השימושי ביותר אם יודעים להשתמש בהם - קראו, הפנימו ולמדו מה ניתן לשפר.
איך להצליח בניהול עסק קטן?



הנה מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם בניהול עסק קטן:

1. הכנת תכנית עסקית מפורטת - התוכנית תכלול הגדרת יעדים, עלויות, צפי לרווחיות, תכנון עתידי של מכירות ועוד והיא צריכה להתעדכן מדי פעם לפי מצב העסק.

2. גביית כספים נכונה - על מנת לא להיקלע לבעיה בתזרים המזומנים יש להקפיד כבר מהתחלה על גביה בזמן מלקוחות וניהול נכון של המזומנים הלוקח בחשבון גם תקופות בהן יש ירידה בהכנסות.

3. שוק לקוחות גדול ומגוון - לא כדאי לסמוך רק על לקוח גדול ומרכזי כי גם הוא תמיד עלול לעזוב. חשוב כל הזמן להרחיב את מעגל הלקוחות.

4. ליווי בנקאי הולם - בחרו בנק שייתן לכם תמיכה זמינה, מקצועית ומתקדמת אתו תוכלו להתייעץ בכל שינוי, בעיות תזרים ומימון ולקבל המלצות על קרנות מיוחדות לעסקים ועוד.
מחשב טבלט מצויין במחיר טוב - איזה מחשב טבלט כדאי לבחור?



העיתון כלכליסט בחן וממליץ על מחשב הלוח של HP מדגם Pavilion TX250EJ - חיי סוללה ארוכים (3 שעות במצב עתיר חלונות ויישומים), מסך מצויין בגודל 12.1 אינץ' (שמגרעתו היחידה היא שלא ניתן לעבוד איתו בשמש), רזולוציה של 800*1280 שיכול להסתובב על ציר והוא מסך מגע מצויין, שניתן לעשות בו הכל באצבעות או בעט הסטיילוס. עם זכרון של 3GB RAM, כונן קשיח של 250GB, כונן DVD, סוללת 8 תאים, קורא כרטיסי זכרון, מצלמת אינטרנט וקורא טביעת אצבע - הוא מומלץ. כל זה בכ-5450 ש"ח. משקלו גדול מדי למי שמרבה בתנועה - 2.3 ק"ג.
איך לתת העלאה במשכורת לעובד מעולה שמתוסכל משכרו?



לעיתים עובד שמתוסכל משכרו הקפוא יכול להוות מקור לצרות בחברה בריאה.

הנה הטיפים להעלאת שכר בצורה חכמה לעובד:

- אם נצא מנקודת הנחה שהחלטתם לתת העלאה משמעותית במשכורת, אין לתת את ההעלאה בבת אחת אלא בהדרגה.

- לחסכון והשגת יעילות מירבית מהעובדים, כדאי להעלות בשלבים את השכר.

- פרישת ההעלאות וההטבות לעובד מצויין, תביא לכך שהוא ימשיך ויתמיד במאמציו, כיוון שבהעלאה אחת גדולה - הקסם שבה יפוג במהירות רבה ויישכח, בעוד ש"מנות קטנות" יביאו לאפקט פסיכולוגי חיובי גדול הרבה יותר.
איזה נטבוק עיסקי מומלץ לקנות?



העיתון כלכליסט בחן והמליץ מאד על הנטבוק העיסקי של Asus N10J - חיי סוללה ארוכים (5 שעות במצב חסכון אנרגיה ו-3 במצב עתיר חלונות ויישומים), מסך מצויין בגודל 10.2 אינץ' ורזולוציה של 600*1024, זכרון 2GB RAM, כונן קשיח של 250GB ומנגנוני אבטחה ביומטרית וזיהוי פנים. כל זה בכ-4100 ש"ח. יש גם דגם מקביל לסטודנטים שנקרא N10E. אנו נוסיף שלדגמים אלו יש עוד יתרון: ב-Asus הוסיפו להם מעין מערכת הפעלה מהירה, Express Gate, שבבחירת המשתמש היא עולה תוך 8 שניות מהדלקה, במקום Windows XP שמותקנת גם היא על המחשב, ומאפשרת להיכנס במהירות לאינטרנט, תוך חסכון בזמן סוללה וכמובן - בזמן עליית המערכת.
איך לנהל סמול טוק בצורה הנכונה?


הנה מספר כללים לניהול נכון של סמול טוק:

1. הימנעו משיחות על פוליטיקה ודת.

2. הקפידו לא להיכנס לשיחה על ענייני שכר.

3. תנו ערך שווה לכל בן או בת שיח, אל תתנשאו ואל תזלזלו באף אחד.

4. שמרו על רגישות וחשבו היטב מה להגיד ומה עדיף לא לומר.

5. אם אתם בסמול טוק של פגישת עסקים אל תשאלו אנשים האם הם זוכרים אתכם, מה שעלול לגרום לאי נעימות ומבוכה.

6. אל תנסו למכור כבר בתחילת המפגש, תנו לדברים לזרום ולהבשיל.

7. במידה ואתם רוצים להמשיך הלאה, מצאו דרך לסיים שיחה בנימוס ובאופן מכבד.
מהם חמשת היסודות לתמחור שכל עצמאי/בעל עסק צריך לדעת וליישם?


אלו חמשת היסודות לתמחור עבור בעלי עסקים ועצמאיים:

1. שורת המחיר הסופי ללקוח, נקבעת ומתבססת על מרכיבי עלות ישירה למוצר /שירות המסוים ובנוסף על חלק יחסי ממרכיבי הוצאות של ניהול העסק.

2. לכל מוצר/שירות יש קבוצות קהלים/לקוחות מגוונים - קהל יעד, ולכל קבוצה כזו יוצע המוצר/שירות במחיר אחר, בהתאם לתחשיב ההוצאות והרווח הרצוי.

3. מצב השוק, מתחרים ואפילו סוג מסויים של לקוחות - לא (!) קובעים את המחירים למוצרים והשירותים בעסק שלך.

4. חשיפת מוצר /שירות לשיווק מתבצעת רק לאחר בדיקות צרכים, רמת ביקוש, סיכונים/סיכונים של בעל העסק. אין מקום לספונטניות ותחושות בטן כשמדובר בפיתוח עסקי ותמחור.

5. ככל שהניהול של תזרים ההוצאות וההכנסות, המלאי, הרכש והשיווק מוקפדים יותר כך התמחור (שורת המחיר הסופי) מדוייק ונכון יותר.
איזה אתר יש לאיתור ספקים לעסקים ולמשרדים ולצרכנים עסקיים?


אתר ביזנס סיטי מאפשר לכם למצוא במהירות וביעילות, ספקים שונים לדברים כגון:

אירועי חברה
ביטוח ופנסיה
הובלה ולוגיסטיקה
כוח אדם והכשרה
כספים
מחשבים
מסעדנות
מרפאות ובתי חולים
משפטים
ספקים לתעשיה
ציוד למשרד
קמעונאות
רכב ותחבורה
שיווק ומכירות
שיפוץ ועיצוב עסק
שירותי משרד
ציוד משרדי
ריהוט משרדי
מדפסות
מכונות צילום
מרכזיות
שליחויות
ניקיון משרדים
ביטוח משרד
בתי דפוס
שעון נוכחות
אוהלים וצלונים
במות
גנרטורים וספקי כח
כלי אוכל
רשתות הצללה ושמשיות
ריהוט לאירועים
שירותים ניידים
ציוד הגברה
ציוד הקרנה
ציוד תאורה
ביטוח אובדן רווחים
ביטוח חדר כושר
ביטוח חנות
ביטוח מחסן
ביטוח מפעלים
ביטוח משרד
ביטוח סחר חוץ
ביטוח מלונות
ביטוח קבלנים
ביטוח מועדונים
ביטוח סחורה בהעברה

אמני בידור לאירועים
בלונים לאירועים עסקיים
הרצאות וסדנאות לאירועים
השכרת מקומות לאירועים
זיקוקין ופירוטכניקה לאירועים
חברות קייטרינג
חברות תאורה לאירועים
מוסיקה והגברה לאירועים
מפיקי אירועים
עיצוב אירועים
ציוד לאירועים
צלמים מקצועיים
שירותי חנייה באירועים
ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח בריאות
ביטוח חיים ומנהלים
ביטוח ימי ואווירי
ביטוח עסק
ביטוח רכב

אריזת משלוחים
בלדרות מאובטחת
הובלת מטענים
הובלת משרד
הובלת ציוד
השכרת משאיות
ייעוץ לוגיסטי
מחסנים ומרכזים לוגיסטיים
מנופים וציוד הרמה
עמילות מכס
שילוח בינלאומי
הובלה בקירור
הובלה במכולות, קונטיינר
הובלת ציוד כבד
הובלת חומרים מסוכנים
הובלה אווירית
הובלה ימית
גיוס עובדים זרים
הכשרה ופיתוח עובדים
השכרת חדרי ישיבות
השכרת כיתות לימוד
השכרת משרדים יומית
חברות השמה
ייעוץ ארגוני
ייעוץ והכוונה מקצועית
כרטיסי ארוחות לעובדים
מיון וסינון עובדים
קורסים והכשרת מנהלים
שירותי מזכירה זמנית
גיוס ואיתור בכירים
גיוס עובדים זמניים
השמת עובדי הייטק
אשראי חוץ בנקאי
הדפסת פנקסי צקים
הנהלת חשבונות
חברות גביה וסליקה
חברות פקטורינג
יעוץ מס
רואה חשבון
תוכנות הנהלת חשבונות
תכנון וניהול תקציב
הנהלת חשבונות במשרדי החברה
הנהלת חשבונות לעמותות
הנהלת חשבונות לעמצמאים
חישובי שכר
מכשירי מדידה
מערכות הפעלה למפעלים
ציוד בטיחות לעבודה
ציוד טכני לתעשייה

אביזרי רכב
דלק לתחבורה ולתעשיה
דלקן, כרטיסי תדלוק
הסבה לגז
השכרת אופנועים | קטנועים
השכרת רכב
זגגות רכב
חברות הסעות עובדים
חברות ליסינג
חברות מוניות
חלקי חילוף לרכב
חשמלאי רכב
ליסינג לאופנועים | קטנועים
מוסכי אופנועים | קטנועים
מכירת רכב מסחרי
נגררים ועגלות
ניהול ואחזקת ציי רכב
סוכנויות אופנועים | קטנועים
סימון כבישים וחניות
פחחות וצבע לרכב
שירותי VIP בשדה התעופה
שירותי גרירה וחילוץ
ליסינג מימוני
ליסינג תפעולי
בתי דפוס, הפקות דפוס
דיוור ישיר, הפצה
הפקת סרטי תדמית | פרסומות
הפקת עיתון חברה
חברות ייעוץ עסקי
חברות מיתוג
חברות קידום מכירות
חברות שיווק באינטרנט
יחסי ציבור לעסקים
ייעוץ שיווקי
מוצרי פרסום
מעצבים גרפיים
משרדי פרסום
מתקני תצוגה לתערוכות
מתקני תצוגה, סטנדים
ניהול והקמת מערכי מכירות
סקרים | מחקרי שוק
עיצוב אריזות מוצרים
עיצוב נקודות מכירה
פרסום בסלולר
פרסום דיגיטלי
קריינות מקצועית
שילוט, מיתוג רכבים
שלטי חוצות
שלטים, שילוט
ביגוד לעבודה
חנויות לחומרי בניין
חנויות תאורה
טכנאי מזגנים
מסגריות
מערכות גילוי וכיבוי אש
מערכות מיגון לעסק
ניסור וקידוח בבטון
עבודות עץ
עיצוב פנים, אדריכלים
פינוי פסולת
תמונות מעוצבות לעסק
בקרת כניסה
מנעולים, החלפת מנעול
מערכות אזעקה
זמזמים למניעת גניבות
מערכות אינטרקום
מצלמות אבטחה לעסק
שירותי משרד

בגדי עבודה
גניזה, שירותי ארכיב
חברות אבטחה, שמירה
חברות ניקיון
חברות תרגום, תרגומים
מענה טלפוני לעסקים
משרדי נסיעות לעסקים
מתנות לעובדים
צילום מסמכים
שירותי הדברה
שירותי הקלדה לעסקים
שליחויות, משלוחים

יועץ מסעדות
מכונות קפה למסעדות
סגירת חורף למסעדות
סיטונאי כלים חד פעמיים
סיטונאי מוצרי טבק
סיטונאי מזון
סיטונאי משקאות
פתרונות הצללה למסעדות
ציוד יד שניה למסעדות
ציוד למסעדות, בתי קפה
ציוד מטבח תעשייתי
ריהוט למסעדות ובתי קפה
משרדי חקירות לעסקים
עורכי דין
עורכי דין - אחריות מוצרים
עורכי דין - אחריות מקצועית
עורכי דין - איכות סביבה
עורכי דין - בוררות וגישור
עורכי דין - ביטוח
עורכי דין - דין ימי ובינלאומי
עורכי דין - דיני עבודה
עורכי דין - הגירה ועובדים זרים
עורכי דין - הקמת חברה
עורכי דין - חברות ציבוריות
עורכי דין - חוזים אחידים
עורכי דין - מיסוי ושומה
עורכי דין - מסחר בינלאומי
עורכי דין - נדל"ן מסחרי
עורכי דין - ערעורים ובג"ץ
עורכי דין - פטנטים וזכויות יוצר
עורכי דין - פירוק וכינוס חברות
עורכי דין - פלילים
עורכי דין - שוק ההון וגיוסים
עורכי דין - שותפויות
עורכי דין - תאונות דרכים
עורכי דין - תאונות עבודה
עורכי דין - תביעות אזרחיות
עורכי דין - תביעות בנקים
שירותי גביית חובות
אקדח מחירים
כספות
מכונות לספירת כסף
משקלים ומאזניים
סורקי ברקוד
סיטונאי חומרי ניקוי
ספקים לחדרי כושר
קופה רושמת
אקדח מחירים
סורקי ברקוד
משקלים ומאזניים
כיול ותיקון מאזניים
מסופונים
קופות ממוחשבות
קופות רושמות


על מה להקפיד בניסוח הודעה לעיתונות (מה שנקרא Press Release) ?


בניסוח הודעה לעיתונות (Press Release) כדאי להקפיד על הדברים הללו:

1. שפה פשוטה ומובנת מאד. בלי ז'רגון מקצועי

2. משפטים לא יותר מ-25 מילים

3. פסקאות לא יותר מ-8 שורות

4. ניסוח טוב הוא אם תדמיינו שאתם מספרים למישהו על שירות חדש (אבל תמיד הקפידו לסגור משפטים)

5. אפשר להוסיף תמונה להודעה לעיתונות

6. פרטים טכניים יצורפו בעמוד נפרד שכותרתו תהיה "מידע טכני" (ולציין בעמוד ה-PR הראשי ש"מצורף מסמך טכני")

7. רקע על החברה ועל מוצרים אחרים שלה יצורף בעמוד נפרד שכותרתו "מידע רקע לעורכים" (ולציין בעמוד ה-PR הראשי ש"מצורף מידע על החברה ומוצריה")
מתי לא לעשות השקעה?


הנה 8 כללים שיש לקחת בחשבון לפני החלטה על השקעה, כפי שניסח אותם הרב מנדל שפרן ופורסמו בעיתון "קהילה":

1. אם אמרו לך "אל תגיד לאף אחד" או "שה סוד" - ברח מהעסקה.

2. ההשקעות המופיעות בעיתונים בפיתויי פרסומות או מודעות קטנות הן חשודות.

3. אף פעם אל תשקיע אצל אברך בשנות ה-20 לחייו.

4. לעולם תברח ממטאור פתאומי שמתחיל לתת סכומים גדולים לצדקה או נוסע במכוניות יוקרתיות.

5. אין השקעה בלי מסמכים. אין תורה שבעל פה בעסקים.

6. אל תחתום על עסקה בלי עורך דין אמין מטעמך שמתמחה בנושא.

7. לעולם אל תחתום מיד, אפילו "העסקה תברח". לפחות הכסף יישאר אצלך.

8. אל תעשה עסקה שאשתך שוללת אותה.
איך להקטין את העמלות שאנו משלמים בבנק?



רוב הבנקים מתנהגים על פי שיטת "מצליח". העיתון "גלובס" בדק לעומק את נושא העמלות על ערבות בנקאית והגיע למסקנה שהבנק "זורק מחיר" ומי שלא מתמקח ומתווכח, משלם את הריבית הגבוהה שהוא דורש (עד 7% בבנק דיסקונט - שיאן העמלה הגבוהה בבדיקה זו). מי שמתמקח - משלם הרבה פחות.

"גלובס" גם מציע דרך טובה לי שהבנק לא הוריד לו את העמלה מספיק - לפעמים, מבחינת העמלה, יהיה יותר משתלם לקחת הלוואה מהבנק על סכום הערבות הבנקאית, מאשר לקחת את הערבות בעמלה שהבנק דורש.

ואנו נזכיר טיפ אחר שלנו, שאומר שתמיד יש להתמקח עם הבנק על העמלות, הריביות וכדומה. הבנק "תוקע" מחירים כרצונו ומי שמתמקח, במיוחד אם יש לו חשבון "טוב" בבנק - מקבל והרבה!
איך להחזיק עסק משפחתי בימים קשים?



בזמנים קשים כדאי להקפיד על הדברים הבאים בניהול עסק משפחתי:

1. הענקת סמכות החלטה לאדם אחד

2. הקמת צוות הבראה שיהיה אחראי על קבלת החלטות בשוטף

3. יש לנסות לא ליצור אפליה בין מנהלים שכירים לבני משפחה

4. להקפיד כך שמי שאמור לקבל החלטות יעשה זאת ללא התייעצויות עם אנשים שאין להם סמכות בנושא (כמו בני משפחה אחרים)

5. במידה ודרוש שינוי ארגוני הוא ייעשה ע"י מייסד הארגון

6. במידה ויש לצמצם את מספר העובדים בחברה, יש לבחור לבחור את האנשים לפי מידת תרומתם

7. במידה ויש לפטר בני משפחה חשוב לעשות את הדבר בשקיפות וברגישות
מאיזה טריקים מלוכלכים להיזהר במשא ומתן?
איך לחסוך במקרה של הזמנת מלונות בחו"ל לצורך נסיעה עיסקית?
על מה להקפיד בקנייה או בפתיחת עסק חדש?
האם כדאי לי לפתוח חנות וירטואלית?
איך לחסוך בהוצאות מלון עסקי בחו"ל?


אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

העולם הוא צבעוני ומופלא, אאוריקה כאן בשביל שתגלו אותו...

אלפי נושאים, תמונות וסרטונים, מפתיעים, מסקרנים וממוקדים.

ניתן לנווט בין הפריטים במגע, בעכבר, בגלגלת, או במקשי המקלדת

בואו לגלות, לחקור, ולקבל השראה!

אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

שלום,
נראה שכבר הכרתם את אאוריקה. בטח כבר גיליתם כאן דברים מדהימים, אולי כבר שאלתם שאלות וקיבלתם תשובות טובות.
נשמח לראות משהו מכם בספר האורחים שלנו: איזו מילה טובה, חוות דעת, עצה חכמה לשיפור או כל מה שיש לכם לספר לנו על אאוריקה, כפי שאתם חווים אותה.