» «
אינטרנט
איך לבנות אתר אינטרנט עסקי מצליח?



כך בונים אתר אינטרנט עסקי מצליח:

1. אתר עסקי טוב חייב קודם כל לעלות מהר. קנו לכם שם דומיין שקל לזכור ולזהות אתכם (זה לא עולה הרבה ונותן הרבה).

2. באתר עצמו חשובים מאד המיקוד והבהירות, קלות הקריאה וללא עומס של מלל.

3. חשוב ליצור קהילות עניין, נסו ליזום שיווק הדדי בקהילות ואתרים בתחום.

4. השקיעו בעיצוב נאה אך לא כבד ואיטי.

5. שלבו הומור, סקרים, אמצעי שיווק מקבילים.

6. ציינו את כתובת האתר בכל ברושור, פרסום בעיתונות וכמובן - בנייר המכתבים, שקיות או אריזות, כרטיסי הביקור של העובדים וכדומה).

7. אין להזניח את העדכון המתמיד של האתר - מה שמעיד על חשיבותו בעיני הגולשים.

8. הציעו הטבות למי שרוכש או פונה אליכם בעקבות ביקור באתר.

9. שלבו אנימציה זהירה - שמלהיבה את הלקוח, אבל לא להגזים.

10. פרסמו את כתובת העסק ואמצעי התקשורת הרגילים איתו (טלפון, פקס).

11. אפשרו ליצור עמכם קשר מהאתר ("יצירת קשר").
מכירות
מאיזה טריקים מלוכלכים להיזהר במשא ומתן?


במהלך מו"מ עלולים להפעיל עליכם טריקים שכדאי להיזהר בהם:

1. הצד השני יפעיל טכניקה של "החוקר הטוב והחוקר הרע" (הטוב "ירצה לסגור עניינים" אבל הרע לוחץ בגישה שלילית ואף מאיים - הטוב ינסה לגרום לכם לחתום בשבילו כי הרי "הוא לצידך" - אל תתפתו וזכור שהם מתואמים).

2. יש "המון ביקוש" לעסקה שהצד השני מציע לכם ואתם "ברי-מזל" שהם מדבר אתכם (אל תאמינו- ברוב המקרים רוצים לסגור אתכם וזו רק דרך להלחיץ ולגרום לכם לנהל המו"מ בתנאים שלהם).

3. הצד השני רוצה לסגור אבל הוא צריך לקבל אישור של ההנהלה, או של מנהל בכיר וכן הלאה (אל תסכימו למו"מ כזה ודרשו שכל המחליטים יהיו מעורבים במו"מ מולכם ויוכלו לסגור עניין - ברוב המקרים זו רק טכניקה עלובה כדי להשיג מכם ויתורים).

4. לאחר שסוכמו העניינים ושניה לפני החתימה הסופית מעלה הצד השני תנאי או דרישה חדשה (אל תסכימו בשום אופן).
נדל
מה חשוב לדעת לפני שמוכרים נכס בעזרת מתווך?



הנה הדברים שכדאי לדעת לפני מכירת נכס בעזרת תיווך:

1. מיהו מתווך מורשה - מתווך מורשה הנו אדם אשר הוכשר לכך על ידי משרד המשפטים לתת שירותי תיווך. ניתן לבדוק זאת באמצעות בדיקה פשוטה באתר משרד המשפטים -> יחידות המשרד -> רשם המתווכים-> רשימת המתווכים.

2. בדיקת רישיון - כדאי לבדוק האם למתווך יש רישיון בתוקף. את הבדיקה צריך לבצע עוד לפני חתימת החוזה מול המתווך.

3. עריכת החוזה על הנכס - יש לערב בכך עורך דין, אין בסמכות המתווך לערוך את החוזה בין הרוכש לקונה. מדובר על פעולה משפטית.

4. הזמנת שירותי תיווך - על פי "חוק המתווכים במקרקעין, התשנ"ו 1996" המתווך והלקוח צריכים לחתום על טופס הזמנת שירותי תיווך במקרקעין. חתימה על טופס הזמנת שירותי תיווך. טופס זה מתאים לחתימה בין המתווך לבין בעלי נכס מגורים/מסחרי וקונה/שוכר.

5. עמלת התיווך - עמלת התיווך הינה אחוז קבוע. בזמן רכישת דירה אחוז התיווך עומד על 2%, בזמן השכרת דירה תשלום התיווך הוא בשווי חודש שכירות.

6. בלעדיות בתיווך - מדובר בהתקשרות חוזית בין בעליו של הנכס, המוכר, לבין המתווך. במסגרתה מסכימים הצדדים כי המתווך יפרסם את הדירה למכירה וככל שיצליח לקשור עסקת מכר בתקופת הבלעדיות יזכה המתווך, והוא בלבד, לתשלום המוסכם בחוזה. המוכר מתחייב מצידו שלא להעביר את הדירה לידיו של מתווך אחר. והתשלום? בעל הנכס יעביר למתווך אחוז מוסכם ממחיר העסקה בכל מקרה, בין אם הרוכש הגיע באמצעות המתווך ובין אם לאו. בלעדיות זו תקפה לשישה חודשים. בזמן זה מחויב המתווך לבצע את כל הפעולות האפשריות העומדות לרשותו לשיווק הדירה.

7. תפקידו של המתווך בזמן רכישת דירה - המתווך מחויב לספק מידע אמין ומקיף על מצבו של הנכס, לרבות היסטוריית הנכס, מצבו הפיזי, בעיות כגון חשמל, אינסטלציה, איטום; בנוסף משמש המתווך כמעין יועץ המכוון את הקונה לשים לב לשינויים ולשדרוג שנעשו בחלל הנכס כדוגמת שינוי קירות, חלוקת החדרים, תוספות בנייה ועוד. כדי לבסס זאת, מומלץ ללכת למתווך שהתקבלו עליו המלצות טובות מחברים וממכרים. כדאי ללכת לפגישה עם המתווך ולנהל איתו שיחת חולין כהיכרות ראשונית, עוד לפני שמקבלים החלטה כלשהי לגבי המתווך.

8. הקונה - כשאר אדם מעוניין לרכוש נכס, עוד לפני הגעתו למתווך חשוב להגדיר מראש באופן מדויק את אופי הנכס הנדרש מבחינת מיקום, מס' חדרים, תוספות (מעלית וחנייה) ותקציב. באופן הזה המתווך יכול למצוא התאמה מקסימלית לדרישת הקונה באמצעות תוכנת מחשב שברשות המתווך.

9. חובת המתווך - על המתווך לקבל מהלקוח את מרב הנתונים הישירים והעקיפים, כדי שיוכל להציע לו את הנכס המתאים ביותר. המתווך גם יציג בפני הלקוח נימוקים בעד ונגד הבחירה שלו, כשהוא מוסר לו מידע מהותי הנוגע לנכס המיועד. ככלל, חייב יהיה המתווך לנהוג בהגינות ובנאמנות כלפי הלקוח, ולהדריך אותו במקצוענות מרבית.
סמול טוק
איך לנהל סמול טוק בצורה הנכונה?


הנה מספר כללים לניהול נכון של סמול טוק:

1. הימנעו משיחות על פוליטיקה ודת.

2. הקפידו לא להיכנס לשיחה על ענייני שכר.

3. תנו ערך שווה לכל בן או בת שיח, אל תתנשאו ואל תזלזלו באף אחד.

4. שמרו על רגישות וחשבו היטב מה להגיד ומה עדיף לא לומר.

5. אם אתם בסמול טוק של פגישת עסקים אל תשאלו אנשים האם הם זוכרים אתכם, מה שעלול לגרום לאי נעימות ומבוכה.

6. אל תנסו למכור כבר בתחילת המפגש, תנו לדברים לזרום ולהבשיל.

7. במידה ואתם רוצים להמשיך הלאה, מצאו דרך לסיים שיחה בנימוס ובאופן מכבד.

מכירות

מכירות
מה צריך לברר לפני העלאת קמפיין פרסומי?


הנה 6 הדברים שיש לברר לפני העלאת קמפיין פרסומי:

1. מאפייני קהל המטרה: מהו קהל היעד בו יש להתמקד ואליו יש להפנות את משאבי הפרסום?

2. יעדי הפרסום: מה התפקיד שהפרסומת אמורה למלא בצרכן? (למשל, לעורר בו רגשות, להניעו לפעולה או ליצור אצלו מודעות למוצר).

3. המסרים - מהו המסר הפרסומי שיש להעביר?

4. תקציב – מהו התקציב המוקדש לפרסום וכיצד לחלקו לערוצי המדיה השונים?

5. ערוץ הפרסום - איזה מדיום פרסומי מתאים למכירת המוצר (עיתונים, אינטרנט, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות)? מהו העיתון/הערוץ/אתר האינטרנט המועדף לפרסום המוצר?

6.הערכת התוצאות לאחר הפרסום- האם הפרסומת השיגה את היעדים שהצבנו לה בסעיף 2?
מכירות
במה יש להתחשב בפילוח שוק?


בתהליך פילוח שוק לקהלי יעד, יש להתחשב בשלושה משתנים עיקריים:

1. משתנים גאוגרפיים - מיקום קהל היעד. לנושא המיקום חשיבות רבה לפילוח, כי קהלים הם שונים ממקום למקום ולא בעלי אותם מאפיינים.

2. משתנים דמוגרפיים - כדוגמת גיל, מין, דת, לאום או גודל המשפחה. כך למשל, פרסום הפונה לכלל האוכלוסייה יוצר פעמים רבות בזבוז משאבים, לכן יש למקד מוצרים בפלח שוק על פי גילאים, מין (זכר ונקבה) ולאום.

3. מאפייני לקוח - ערכיו ועמדותיו של הלקוח, אישיותו, מעמדו החברתי, תחביבים והעניין שהצרכן מגלה בנושאים מסוימים.
מכירות
איך לנהל שיחה עסקית או פגישת מכירה?


אלו הדברים שיש להקפיד עליהם בפגישה עסקית או פגישת מכירה:

התלבש והתנהג ייצוגי.

השאר את האגו שלך מחוץ לחדר.

נסה קודם לנהל שיחה חברותית. הודה לו על זמנו.

נצל זמני המתנה למעבר על החומר שהבאת.

הצג שאלות בהתחלה וכך תתמקד בהצגת הדברים המעניינים אותו בלבד.

התאם סגנון דיבור לשל הלקוח.

הבט בעיניו.

אל תעלה מיד את כל הנושאים בעסקה - שמור חלק לשלב מתקדם יותר.

הקפד על הקשבה רבה ללקוח, גם אם לדעתך הבנת הכל. אם לא הבנת משהו - שאל אותו לכוונתו.

אל תביך בשאלות ואם הבכת - עבור מיד לנושא אחר.

דחה את נושא המחיר לאחר שלב הצרכים ושכנוע שימולאו על ידי המוצר. אם אז הוא אומר שהמוצר יקר לו אל תרתע - הוא מעוניין במוצר אבל רוצה לשפר את המחיר.

לבדיקת תגובת הלקוח - שאל "איך זה נראה לך?" או "מה דעתך על זה?".

כשמגיע השלב - נסה לסגור עסקה באמצעות הפנייה עניינית לחתימה.

בסיום הפגישה אל תיראה נלהב ואל תיכנע לבקשה לוויתור אחרון.

לאחר הפגישה - נתח את תוצאותיה ורשום לעצמך המלצות לקידום העסקה (לטלפן אליו מחר, לשלוח לו חומר, להשיג לו נתונים וכו').
מכירות
במה להתמקד בשיווק ומכירות בתחום ה-B2B ואיך לעשות את זה נכון?



שיווק ומכירות בתחום ה-B2B, שונה משיווק ומכירות ללקוחות פרטיים.

הנה שני כללים בסיסיים שחייבים לשמור עליהם, כאשר מוכרים שירותים או מוצרים לעסקים אחרים:

1. תרגם את ההצעה שלך לכסף - הראה כיצד ההצעה שלך תעזור ללקוח להרוויח כסף ועזור לו לעשות חשבון, כיצד השירות שלך ישפר את רווחיו.
הצג מספרים מדוייקים שאתה מתחייב להם.

אם אתה יכול להגיד לו, שבהשקעה של 100 שקל, הוא למעשה מרוויח 1000 שקל, זוהי הדרך הטובה ביותר לתת הצעות לעסקים אחרים.
אם כרגע אין לו אף אפיק אלטרנטיבי בו הוא יכול "לקנות" אלף ש"ח בתמורה למאה ש"ח, אז ההצעה שלך היא הדבר הטוב ביותר שעומד כרגע לפניו.

2. קח את הסיכון שבהצעה שלך על עצמך - אתה לא יכול להגיד ללקוח שלך, "יש לך הזדמנות להשקיע 100 ש"ח ולהרוויח 1000, אבל רק אם יהיה מזג אוויר טוב ואני אצליח לעשות את מה שאני אמור לעשות".

במצב הזה הלקוח מסתכן בזה שאתה לא תצליח לתת לו את מה שהבטחת, הוא יבזבז את כספו לשווא ואין שום רווח וודאי של 1000 ש"ח, אלא הימור.

הורד מהלקוח שלך את הסיכון לחלוטין. הצעה לו החזר כספי במידה ולא תעמוד ביעדים מספריים או ביעדי זמן. תן לו אפשרות יציאה לאחר תקופת נסיון, אם השרות שלך הוא לאורך זמן רב.

בעזרת שני כללים אלו תוכל למשוך אליך לקוחות יותר איכותיים שיהיו מוכנים לשלם יותר בעבור השירות שלך, מכיוון שהם קונים ממך ללא סיכון וקונים תוצאות וודאיות.


עיצוב מארז
איך לעצב עטיפה בצורה נכונה למוצר מסחרי?



לעיצוב נכון של מוצר למכירה מומלץ להקפיד על ההמלצות הבאות:

בלי חפירות - אל תרבו בהסברים, תוספות מיותרות ודברים מייגעים על העטיפה.

סיפור המותג - האריזה צריכה לתקשר עם המהלכים הכלליים של קידום המותג.

טיפוח המסורת - אם יש לכם אלמנט רב-שנים כמו דמות או לוגו אהובים, השאירו אותם על העטיפה וחדשו רק בלוק שלהם.

הומור זה טוב - מותר להכניס מעט הומור ואפילו הומור עצמי. זכרו את האגס המאוהב של יופלה..

חברתיות בלי בושה - אם אתם מנסים להתחבר לטרנד או עניין חברתי, מצאו דרך לעשות זאת לא במרומז אלא באופן ברור ועם כל הלב.

נהלו שיחה - נסו לעצב את העטיפה בדרך שתתן הרגשה שאתם פתוחים לתקשר עם הצרכנים. עיצוב בצורה של כותרות בעיתון, למשל, היא דרך "לדבר" עם הצרכן.

היו בטוחים - אם אתם מובילי קטגוריה, אל תרבו בהצהרות ומסרים על העטיפה. דרכם של המובילים היא בטחון עצמי, נקיון והבהרת איכות.

ירוק זה שקוף - אם אתם איכותיים, תראו את זה! - תנו מידע ברור על המוצר שלכם ומה הוא מכיל, במקום להבטיח הרים וגבעות ירוקים.

אחידות עולמית - אם אתם משווקים מוצרים בכל העולם, דאגו שהמוצרים שלכם יהיו דומים בתכונות העיקריות שלהם בכל המקומות. אריזה ממותגת שמזוהה עם המוצר היא הדרך הנכונה לייצר אחידות גלובאלית.

מהדורות מוגבלות - אלמנט ההפתעה, החדשנות והתעוזה שבמהדורה מוגבלת כלשהי, מאפשרים ליצור התעניינות והעלאת המכירות גם יחד. ביחד עימן באה גם היכולת לקפוץ לקטגוריה של מוצרי הפרימיום, גם אם לזמן קצר.


ההמלצות נעזרו בכתבה במדור "נתח שוק" בעיתון גלובס.
איך להציג מוצר בפני לקוח?


כך תציגו מוצר חדש בפני לקוחות:

- הדגישו את הנקודות החשובות ללקוח במוצר שלכם (לאחר ששאלתם וחקרתם לפני הפגישה מה הם צרכיו).

- דאגו לו לאפשרות לגשת למידע נוסף על המוצר.

- התמקדו בלקוח ובצרכיו ופחות במוצר - מכרו את השירות שיתן המוצר ללקוח ופחות את המוצר עצמו.

- נסו באמת לעזור לו - הוא יחוש בכך ויגיב בחיוב למאמציכם.

- אם מחיר המוצר גבוה לו נסו להתפשר - זכרו שעדיף להרוויח פחות בעסקה מאשר לא להרוויח בכלל ושלעתים מעסקה פחות רווחית ייצא לקוח שימליץ לאחרים ויביא לעסקאות טובות רבות.
איך למכור נכון בחנות?


הנה מספר דרכים לשיפור השירות והמכירה בחנות:

1. לא לשאול "אפשר לעזור לך?" אלא לעקוב אחרי המוצרים המעניינים את הלקוח ולאחר מכן לשאול משהוא בנוסח "היי, קוראים לי יוספה. אני רואה שאתה מתעניין ב.. יש לנו כמה דברים מעניינים בתחום הזה.. תרצה לראות?".

2. לנסות ולשאול את הלקוח לשמו ולדבר אליו בשמו על מנת ליצור קשר אישי ולבנות עמו אמון.

3. כדאי לשאול את הלקוח שאלות רבות במהלך המכירה - זה יוצר אצלו תחושה טובה של עניין בו ובצרכיו ולמוכר זה מאפשר הכוונה טובה של הקנייה.

4. הציעו מוצרים המתאימים לצרכיו של הלקוח, חזקו את עמדתו כלפיהם והציגו את תועלתם לו.

5. גלו התלהבות אך לא בוטה, דיבור תוסס ולא מרדים ונסו לסגור את העסקה ("תרצה גם את זה?" מלמד את הלקוח שעל דבר אחד הוא כבר סגור) בהכוונה נעימה לקופה הסופית.

6. היפרדו באופטימיות ובברכת "יום טוב".
כיצד להשתמש במניעי הלקוח כדי לשכנע אותו לקנייה?



את כל סוגי המוטיבציה, אפשר לחלק לשניים. אנשים יכולים להיות מונעים משני סוגים עיקריים של הנעה:

הסוג הראשון, זוהי הנעת בריחה (הנקראת גם מוטיבציה מ…), כאשר לאדם יש "כאב" כלשהו שהוא רוצה להיפתר ממנו, או בעייה אותה הוא רוצה לפתור.

הסוג השני, זוהי הנעת השגה (הנקראת גם מוטיבציה אל…), כאשר האדם רוצה להשיג יעדים ומטרות.

הנעה, זהו אותו המנגנון שמכיל בתוכו סיבה, בגללה האדם יהיה מוכן לפעול. הנה כמה דוגמאות מהחיים לכל סוג של הנעה:

- לאדם יש לחץ בעבודה שהוא רוצה להפטר ממנו (הנעת בריחה).
- מישהו רוצה להרוויח מיליון דולר בשנה (הנעת השגה).

כמעט על כל דבר שמניע את הבן אדם, אפשר להסתכל כבריחה ממשהו או לחילופין כהשגה של משהו.

המטרה שלך כאיש פרסום ושיווק, היא להבין מה מניע את קהל היעד שלך יותר חזק, בריחה מבעיות מסויימות, או השגיות.

לאחר שתמפה מניעים אלו, השתמש בהם בתוכן הפרסומי שלך.

לדוגמא, אם אתה מאמן אישי וגילית שמה שמפריע לקהל היעד שלך, הוא לחץ בעבודה, הדגש בתוכן הפרסומי שלך, שאתה עוסק בפתרון של בעייה זו בדיוק ופונה לאנשים שמרגישים לחץ בעבודה וסובלים מכך.
על מה בנוי נאום טוב ואיך על הנואם להיראות?



על הנואם להקפיד על הדברים הבאים כדי להצליח בנאום:

1. בוטח אך לא שחצני

2. מדויק ומטופח למראה

3. בעל שפת גוף התומכת במסר שהוא מעביר בנאום


כמו כן חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

1. להגיע מוכן מראש (אפשר עם כרטיסיות או מצגת)

2. נאום הבנוי על פי מבנה עם פתיחה, שיא וסיום חזק

3. מכוון לגובה העיניים של הקהל אך מספיק גמיש ולהשתנות בהתאם לאירועים בשטח

4. מגובה בעובדות ושיוצגו דוגמאות למסרים שנאמרים בו

5. נאום העושה שימוש בהומור ובהפסקות קלות כדי ליצור מתח אצל המאזינים

6. שמאפשר מנוחה קלה לנואם (ושתייה של כוס מים)


הגולש מיכאל מציע עוד המלצות:

1. חובה להתחשב באוכלוסיה אליה מופנה הנאום ולהתאים את שפת הנאום בהתאם.

2. כדאי להשתמש בחוק ה-3, שיהיו 3 רעיונות מרכזיים ולחזור עליהם 3 פעמים במהלך הנאום- כך שהקהל יפנים את המסר!

3. להקפיד להביט בעיני הקהל, ליצור קשר עין עם כמה שיותר אנשים מהקהל ולא להתמקד במישהו אחד

4. לשנות את האינטונציה במהלך הנאום ( קול גבוה קול נמוך)

5. להקפיד לשנות את המיקום, לא לעמוד כמו בול עץ במקום אחד או להישאר כל הזמן בשטח מסוים כמו נמר בכלוב

6. כדי להלהיב את הקהל אפשר לדבר בהתלהבות ולהשתמש בתנועות ידיים...
איך לנהל נכון ולבצע מכירות בהצלחה?



כדי לתפקד נכון בניהול ומכירה עשה כך:

1. נהל רשימת מטלות יומית וסמן כל משימה שמולאה.

2. מה שלא הספקת היום - העבר למחר.

3. אל תטפל במסמך בהמשכים - אתה עלול לשכוח - ככל האפשר, סגור הכל מיידית.

4. תרגל שיחות מכירה מול הראי.

5. הפעל סמכות כשאתה נבוך או חושש, אך עדיין היה מסוגל להקשיב.

6. תרגל מצבים ובכך תכין את עצמך לתגובות שאינן אימפולסיביות.

7. העדף עבודת צוות על תפקוד לבדך.

8. התמחה, חקור ולמד לעומק ומסביב את המוצרים והשירותים שלך - המומחיות תקנה לך הצלחה.

9. תכנן אלטרנטיבות לכל מצב שלא יבוא.

10. השתמש בסיעור - מוחין כדי להשביח ולחדש.

11. השתדל לבחור במוצרים שונים וייחודיים משל מתחריך - מצא לך נישות שאחרים לא עוסקים בהן.

12. קבל החלטות - אל תדחה.
על מה להקפיד כשמצלמים סרטון פרסומי להפצה באינטרנט?



כשאתם עומדים לצלם סרט שיפרסם מוצר, שירות או רעיון באינטרנט הקפידו על הדברים הללו:

1. לבשו חולצות חלקות, רצוי בצבעי שחור או אדום. אין בשום אופן ללבוש חולצות פסים!

2. צלמו את המציג מפלג הגוף העליון ומעלה.

3. אל תשאירו מרווח גדול בין ראשו של המציג לבין קצה התמונה (הפריים).

4. שהמציג יתחיל בכמה מילים לא פורמליות, שיוציאו את הצופה מה"ראש" של צפייה בפרסומת לאוירה קלילה של סרטון גרילה (כלומר שיווק דל תקציב שנתפס כמקורי, צעיר ואמין).

5. הקפידו שהמציג לא יקריא את דבריו. הכי טוב הוא שילמד בעל פה את הטקסט אבל שלא יהיה טקסט שנשמע כמו טקסט כתוב. אפשרות טובה נוספת: כתבו בנקודות את הנושאים ושהוא ידבר אותן בלשונו - באילתור.
איזה עסק לפתוח בשכונה יחסית גדולה?


איזה עסק כדאי לפתוח באיזו סביבה אינה שאלה פשוטה ואין עליה תשובה חד משמעית. צריך להכיר היטב את המקום בו אתה מתעתד לפתוח עסק, איזו אוכלוסיה מגיע למקום זה (ילדים, נוער, קשישים) כן מה הם הצרכים שלה. ומה הערך המוסף שיכול לספק העסק שלך או השירות שתתן לאוכלוסיה זו והאם זה משתלם כלכלית לשני הצדדים לקנות אצלך/או למכור במחירי שוק את השירותים שלך.

בכל אופן אם אתה מעוניין לקחת כמה שפחות סיכונים התחל בדוכן רצוי בתחום המזון ומכור שם דברים מאכלים יחודיים שלא נמכרים סביבך, או שתמכור מוצרים אחרים כגון ספרים צעצועים ועוד בשיטת הקונסגנציה.
איך לנהל משא ומתן עיסקי או אחר?



לניהול מו"מ עסקי נכון הקפידו על הכללים הבאים:

דרשו יותר ממה שאתם רוצים - אולי תקבלו זאת ואם לא - הצד השני יעריך יותר את מה שיקבל במחיר שלבסוף תסכים לו.

להצעה הראשונה - אל תסכימו (כי השני יחשוב שהוא מפסיד).

אל תעלו מיד בהתחלה את כל הנושאים - שמרו חלק להמשך המו"מ ולסיומו.

נושאים קשים לפתרון שמרו לסוף - בשלב האחרון סוגרים את מרבית הבעיות בקלות גדולה יותר ועם נכונות גדולה יותר לוויתורים.

אם המו"מ נתקע - שקול המשך שלו במקום אחר (לעיתים קרובות זה ישפר את הענין).

אל תהיו נלהב - שמורו על ארשת אדישה מעט.

אם אתה נאלצים ללחוץ - עשו זאת על ידי העברת האחריות להחלטה כואבת מצדכם להנהלה, אם הצד שני רוצה לסגור עסקה מיידית ייתכן והוא יתפשר כדי לא לדחות את הסיכום.

הפעלת לחץ הוגן ניתן לעשות על ידי המשפט "אני חייב שתשפר את הצעתך כדי שנוכל להתקדם."


איך להצליח במכירות במהלך עבודה בחו"ל?



כאשר מדברים על עבודה בחו"ל בדרך כלל מדברים על עבודה בעגלות במכירות. צעירים שהחליטו על עבודה בחו"ל בוחרים במכירות מכיוון ששם הסיכויים הגבוהים ביותר להרוויח סכומי כסף גדולים בזמן קצר. בנוסף, זמן ההכשרה אינו ממושך ובשורה התחתונה כל אחד יכול עם ההדרכה הנכונה להפוך לאיש מכירות מיומן.

עבודה בחו"ל בכלל ובמכירות בפרט דורשת את הדברים הבאים:

1. להיות מכוון מטרה ונחוש - על מנת לעבוד שעות ארוכות ביום, לשמור על מורל גבוה ולהרוויח יפה כל תקופת העבודה, תוך מגמת עלייה תמידית בהכנסות.

2. להיות עם מצב רוח טוב - החיוך של המוכר יכול להיות זה שישפיע על המכירה, זה חשוב וקשה באותה מידה לשמור על חיוך כל היום ולהעביר אנרגיות חיוביות והנאה לקונים הפוטנציאלים כי בסופו של דבר לא מוכרים רק מוצר אלא מוכרים חווית קנייה שלמה.

3. ללמוד מהטובים - להיצמד לאלו שטובים, ללמוד מהם ולחקות את ההצלחה שלהם, זה עשוי להיות מה שישפיע על משך זמן ההסתגלות שלכם לעבודה, וככל שזו תהיה קצרה יותר כך תרוויחו יותר מהר.

4. להשתמש בתקשורת בהירה - תלמדו את כל התשובות לכל השאלות ואת כל הדרכים להעביר את המסר שהמוצר שלכם הוא הכי טוב ונחוץ.

ככל שתלמדו מהר יותר יהיה לכם יותר בטחון ותוכלו לשדר את זה לקונים בזמן מכירה. לכל מכירה שנכשלת יש סיבה, תלמדו את הסיבות ותלמדו כיצד לעקוף אותן. עבודה בחו"ל תלמד אתכם להיות נחושים ולהשיג את מטרתכם.

כל עבודה בחו"ל היא בדרך כלל עבודה קשה ותובענית ועליכם להזכיר לעצמכם כל הזמן, שזה למען עצמכם ובקרוב מאוד ועם עוד קצת עבודה, תוכלו להרשות לעצמכם את כל החלומות שלכם: את הטיול שחלמתם עליו, את הלימודים שתכננתם או שסתם יהיה לכם מלא כסף, כל זאת בזכות ההחלטה לצאת לעבודה בחו"ל.
איך להכין בית לקראת מכירה עתידית?



כך תוכלו לגרום לדירה להיראות טוב יותר לקראת מכירת עתידית ובמקרים מסוימים אף לגרום למחיר שלה לעלות:

1. מראה כללי נעים - להיפטר מציוד מיותר ולהקפיד על מראה קליל, לא עמוס מדי, אך גם לא ריק.

2. צביעת הבית - לפני שמראים דירה לקונים פוטנציאלים יש לצבוע את הבית.

3. טיפולי תחזוקה - העלימו חוטי חשמל גלויים, תקנו ברזים מטפטפים והסירו אבנית ועובש ממקומות בולטים.

4. ניקיון ואוורור - אווררו היטב את כל החדרים ודאגו לשטוף את הבית היטב באופן יסודי.

5. השקעה בהום סטיילינג - וילון, כריות צבעוניות, תמונות במקום הנכון, זר פרחים וקערת פירות יתנו תחושה ביתית וחמימה. אם יש קושי לעשות זאת לבד תמיד ניתן להיעזר בחבר קרוב עם חושים נכונים לעיצוב או להיעזר באנשים שזה תחום עיסוקם.

6. ריח נעים - הפיצו ריח נעים בבית לפני שמגיעים אליו אנשים, ריח מרענן כמו גם ריח של עוגה שאך נאפתה משפיעים על שיקול הדעת של הקונה ונכללים מבלי שיבחין בכך בהתרשמותו הכללית מהנכס.
איך למכור נכס בצורה נכונה ומוצלחת?



בכדי למכור נכס בצורה טובה יש להקפיד על 7 הדברים הבאים:

1. לערוך רישום לגבי תכנית מכירת הנכס, אפשרויות המימון השונות ואיסוף נתונים לגבי קנייתו.

2. יש לאסוף את המידע הרלוונטי לגבי מסים והיטלים בכדי לא להיות מופתעים, ניתן להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום.

3. חשוב לעשות תמחור נכון לנכס, רבים מהקונים עושים השוואות מחירים ומגיעים מוכנים לשלב הקנייה.

4. פרסמו את הנכס למכירה רק בשלב בו אתם באמת מתכוונים למכור אותו, כמה שיותר זמן שהוא יהיה בשוק, כך ירד העניין בו.

5. שווקו את הנכס בצורה אינטנסיבית וחכמה - תוך שימוש באמצעים שונים כמו אינטרנט, שלטים, מקומונים, עיתונים, חברים ועוד בהם בנוסף לכיתוב יהיו צילומים או צילומי וידאו.

6. יחס רציני לקונים - התייחסו לקונים הפוטנציאליים ברצינות, נסו להבין עד כמה הם באמת מעוניינים בנכס, קחו מהם פרטים ועקבו אחרי התעניינותם.

7. ערכו משא ומתן מקצועי ככל האפשר - על מנת להימנע מטעויות קריטיות. אפשר להיעזר בעורכי דין או סוכני נדל"ן המתמחים בתחום.
על מה להקפיד בשירות לקוחות?


כך תקפידו על שירות לקוחות מעולה:

1. אסוף את תלונות הלקוחות לריכוז אחד ופתור הבעיות באופן שיטתי.

2. הפוך תלונה או תלונות של לקוח למנוף להשבחת המוצר, לרעיון חדש ולשיפור השירות.

3. הזדהה עם לקוח כעוס, בקש פרטים על הבעיה ודבר עימו בטון נינוח ומפייס.

4. אל תרים קול ואל תהיה תקיף מעבר למידה. אל תצעק ואל תתרגז על הלקוח.

5. תן לו הרגשה שהוא לקוח חשוב.

6. אל תפסיד לקוחות. כל לקוח שהפסדת הוא לקוח שהמתחרים הרוויחו.

7. שתף את לקוחותיך בשיפור השירות באמצעות תיבת תלונות או אמצעים דומים.

8. דווח ללקוח על יישום רעיון שלו או טיפול מוסדי בבעיה שהעלה. הקפד לקיים הבטחות ללקוח.
איך למכור מהר ובמחיר טוב את הדירה או הבית שלכם?
איך לשכנע אנשים להירשם לניוזלטר שלך?
איך משפיעה ארץ הייצור על מכירות של מוצר?
איך לערוך סרט פרסומי להפצה באתרים כמו Youtube?
האם כדאי לשווק בטלפון ואיך?


אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

העולם הוא צבעוני ומופלא, אאוריקה כאן בשביל שתגלו אותו...

אלפי נושאים, תמונות וסרטונים, מפתיעים, מסקרנים וממוקדים.

ניתן לנווט בין הפריטים במגע, בעכבר, בגלגלת, או במקשי המקלדת

בואו לגלות, לחקור, ולקבל השראה!

אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

שלום,
נראה שכבר הכרתם את אאוריקה. בטח כבר גיליתם כאן דברים מדהימים, אולי כבר שאלתם שאלות וקיבלתם תשובות טובות.
נשמח לראות משהו מכם בספר האורחים שלנו: איזו מילה טובה, חוות דעת, עצה חכמה לשיפור או כל מה שיש לכם לספר לנו על אאוריקה, כפי שאתם חווים אותה.