» «
מס הכנסה
איך עולים על מי שמעלים מס?


במס הכנסה פועלים בדרכים שונות, כולל הלשנה של לקוחות כעוסים, ספקים מתוסכלים ומתחרים עסקיים.

בנוסף, הם עושים עוד פעולות:
- יוזמים בדיקות ברשתות שיווק של מכשירי אלקטרוניקה יוקרתיים, תכשיטים ושאר מוצרי יוקרה
- מאתרים מי קנה במזומן ולפי תעודות האחריות
- מצליבים נתונים כמו המכונית של החשוד, איפה הוא גר וכמה פעמים נסע לחו"ל בשנה

אם הם עולים על מי שלדעתם מעלים, הם מתחילים בדיקה של רמת ההכנסות, סוג המקצוע ופוטנציאל העלמת המס שלו והיכולת שלו ספציפית להעלים מס.
עסקים
על מה להקפיד בקנייה או בפתיחת עסק חדש?



ישנן שאלות רבות לפני הקמת עסק חדש: "איזה סוג עסק כדאי לקנות? איזה סוג עסק מכל העסקים שאתה מכיר הנם הריווחים והכדאיים ביותר?"

התשובה היא חד משמעית: כל עסק אשר מנוהל בצורה מקצועית, נכונה וטובה, יביא רווח לבעלים.


לפיכך ישנם שלושה כללי ברזל ליזם שמתעתד לקנות או לפתוח עסק חדש:

1. למד ניהול - רכוש כישורי ניהול, וידע לפתיחת העסק. זאת על מנת שתוכל להתמודד בקשיים שיצוצו בחיי היום יום של העסק.

2. קבל ייעוץ - עולם העסקים הינו עולם קשה ואכזרי. בעל עסק חסר כישורים מתאימים לא ישרוד בו ללא ייעוץ עסקי, שיווקי ומסחרי. לדוגמא, הנהלת חשבונות מקוונת שכוללת גם יעוץ מס, תחסוך כסף רב מעלות השימוש בה.

3. חשוב עסקים - למד להקשיב לביקורת והסתכל על המציאות העסקית מבעד לפריזמה כלכלית טהורה.
משרד ביתי
על מה להקפיד בעיצוב משרד בבית?



בבואכם לארגן ולעצב משרד בבית, כדאי להקפיד על הדברים הבאים:

1. בחירת פינת עבודה נוחה שתתאים לצרכי העבודה שלכם (איחסון רב של ניירת, קיום פגישות וכיוב')

2. בחרו פינה כמה שיותר מוארת. במידה ואין באפשרותכם לשבת בפינה עם אור טבעי, בחרו בתאורה של אור לבן וחזק

3. הקפידו שיש מספיק שקעי חשמל באיזור בו תשבו לעבוד ובמידת הצורך הוסיפו עוד נקודות חשמל

4. השתדלו לארגן פינה פונקציונלית מבחינת אירגון (איחסון, מגירות, טלפונים, שולחן העבודה וכיוב')

5. נצלו את העובדה שהמשרד הוא חלק מהבית ותנו לו אופי חמים או נועז יותר ממשרד רגיל. תוכלו לעשות זאת ע"י הוספת צבעוניות ברהיטים, בתמונות ובפריטים מעניינים נוספים.
לקוחות
מהו ניהול מיטבי של קשרי לקוחות?



ניהול קשרי לקוחות הוא משימה חשובה בעסקים. הנה כמה דברים ושלבים שעליהם כדאי להקפיד:

- הגדרת מטרותיכם השיווקיות והעסקיות - ניהול קשרי הלקוחות יושפע ממטרות שונות שתגדירו.

- גבשו מדיניות קבועה, עקבית ואחידה לניהול קשרי הלקוחות.

- בידקו וריכשו פתרון תוכנה לניהול קשרי לקוחות (תוכנת CRM או שירות מקוון).

- בנו את התהליך בצורה מושכלת ולא חפוזה. תכנון נכון יאפשר לכם פחות טעויות ולא תצטרכו לחזור עליו שוב בהקדם, בשל חוסר יעילות ופגמים בתכנון המקורי.

- הגדירו מי קהל היעד והתמקדו בו. ללא התמקדות בסוגי לקוחות מובחנים וברורים, אתם עלולים להיקלע לבזבוז ועלויות מיותרות.

עסקים קטנים

אינטרנט
איך לבנות אתר אינטרנט עסקי מצליח?



כך בונים אתר אינטרנט עסקי מצליח:

1. אתר עסקי טוב חייב קודם כל לעלות מהר. קנו לכם שם דומיין שקל לזכור ולזהות אתכם (זה לא עולה הרבה ונותן הרבה).

2. באתר עצמו חשובים מאד המיקוד והבהירות, קלות הקריאה וללא עומס של מלל.

3. חשוב ליצור קהילות עניין, נסו ליזום שיווק הדדי בקהילות ואתרים בתחום.

4. השקיעו בעיצוב נאה אך לא כבד ואיטי.

5. שלבו הומור, סקרים, אמצעי שיווק מקבילים.

6. ציינו את כתובת האתר בכל ברושור, פרסום בעיתונות וכמובן - בנייר המכתבים, שקיות או אריזות, כרטיסי הביקור של העובדים וכדומה).

7. אין להזניח את העדכון המתמיד של האתר - מה שמעיד על חשיבותו בעיני הגולשים.

8. הציעו הטבות למי שרוכש או פונה אליכם בעקבות ביקור באתר.

9. שלבו אנימציה זהירה - שמלהיבה את הלקוח, אבל לא להגזים.

10. פרסמו את כתובת העסק ואמצעי התקשורת הרגילים איתו (טלפון, פקס).

11. אפשרו ליצור עמכם קשר מהאתר ("יצירת קשר").
עסקים
איך להשקיע בעסק קטן?



הנה כמה דרכים להשקיע בעסק קטן, גם כזה המתנהל בעבודה מהבית:

1. למתג את העסק - כרטיסי ביקור, לוגו, אתר אינטרנט מעוצב, שלט לעסק וכו'.

2. התייחסות מכבדת לכל לקוח - יש להיות פנויים לכל לקוח. גם אם לא מיידית, יש לדאוג לחזור אליו בזמן לא רב מרגע פנייתו. להיות קשובים לצרכי הלקוח ולתת לו את השירות הטוב ביותר.

3. יש ליצור תדמית של עסק מכובד הכולל הזמנת קו טלפון לעסק בלבד ובמידת הצורך להיעזר באנשי מקצוע אחרים שיבצעו חלק מהעבודה (בצורה טובה, כך שתוכלו לקחת עליה אחריות).

4. צרו קשרים טובים עם אנשים היכולים לתת שירותים משלימים לעסק שלכם והפנו אליהם את לקוחותיכם במידת הצורך. הדבר יעיד עליכם כמקושרים בתחום ויקל על הלקוחות שיכירו לכם תודה על כך.

5. הגיעו לרמת מקצועיות גבוהה בתחום עיסוקכם, כך שתוכלו להפיץ אותו ברבים ובכך להמשיך להתפתח.

6. דאגו להשתתף בכנסים וימי עיון, להעשרת הידע וההתמחות שלכם.

7. השתלבו במעגלי "נטוורקינג" - זמו מעגלי עסקים דומים לשלכם והרחיבו את פעילותכם.

8. תירמו לקהילה - הדבר יפתח בפניכם דלתות חדשות ויעזור בתפיסת העסק שלכם כמוצלח ורווחי.
משברים עסקיים
מה עושים במקרה של בום תקשורתי שלילי לחברה מסחרית? איך לנהל את המשבר העסקי הזה?



במקרה של משבר עסקי שיש לנהל, חשוב להגיב במהירות וביעילות. הקפידו על הפעולות הבאות:

1. אם אתם יודע שהולכים לפרסם עליכם משהו כזה, הכינו מראש ומסרו לתקשורת תגובה חריפה ומדויקת, שתסביר את עמדתכם. התוצאה תהיה שתשדרו מקצועיות וטיפול נאות במצב וכך תמזערו את הנזקים העתידים לבוא.

2. קחו אחריות ויוזמה ובצורה מסודרת ובלי "חוכמות" תנו את מירב המידע ללקוחותיכם.

3. אם מומחים קבעו דברים נגד המוצרים או השירותים שלכם, קחו מומחים מקבילים, ברמה דומה של מקצוענות, שיציגו את הטענות שלכם ויסתרו את שלהם. הטילו ספק בתוצאות שלא מסתדרות עם מחקרים ותוצאות בדיקות שבידיכם.

4. הציפו את תגובותיכם בכל כלי תקשורת אפשרי, כמו גם באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות וכדומה.

5. בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות, עלול להיווצר סחף של תגובות וטוקבקים קשים כנגדכם. כדאי למנות אנשים שידבררו אתכם שם במקצועיות. במקרה הקשה, יש לחסום את דף הפייסבוק שלכם לתגובות מתלהמות, אך במקרה שהוא בשליטה, כדאי לפתח דיאלוג עם הטוענים כנגדכם ולהציג את הממצאים והמידע שבידיכם.
חנויות
באיזה מקום כדאי לפתוח חנות?



שאלה קשה אבל הנה 5 המלצות לפתיחת חנויות:

1. עדיף חנות פינתית - אם אתם עושים זאת ברחוב אז חנות פינתית תמיד עדיפה (היא ניבטת לשני רחובות - חשיפה כפולה).

2. איזור עם פעילות לאורך כל היום - אם אתם רוצים לעבוד שעות רבות עדיף למצוא מקום שיש בו פעילות בכל שעות היום (בוקר ואחר-הצהריים) ולא רק בחלק ממנו.

3. ליד עוגן מצליח - כדאי לפתוח חנות ליד חנות מצליחה בתחום אחר (למשל, אם תפתחו חנות בגדים ליד בית מרקחת פעיל או סופרמרקט מצליח).

4. לא ליד מתחרים באותו התחום - היזהרו מ"חוק העדר". אל תפתחו חנות כשברדיוס של מאות מטרים מכם ישנה חנות לאותו תחום (אלא אם אתם משוכנעים שהיא כל כך גרועה עד שיש לכם סיכוי לגרום לה להיסגר - בכל מקרה אחר זה עלול להיות כישלון).

5. בכניסה לקניון או ליד חנות עוגן בו - אם אתם פותחים בקניון הרי שליד הכניסה אתם חשופים לקהל יעד מיידי ורב וכמובן - ליד חנויות "עוגן" מצליחות.


מכירות
איך להציג מוצר בפני לקוח?


כך תציגו מוצר חדש בפני לקוחות:

- הדגישו את הנקודות החשובות ללקוח במוצר שלכם (לאחר ששאלתם וחקרתם לפני הפגישה מה הם צרכיו).

- דאגו לו לאפשרות לגשת למידע נוסף על המוצר.

- התמקדו בלקוח ובצרכיו ופחות במוצר - מכרו את השירות שיתן המוצר ללקוח ופחות את המוצר עצמו.

- נסו באמת לעזור לו - הוא יחוש בכך ויגיב בחיוב למאמציכם.

- אם מחיר המוצר גבוה לו נסו להתפשר - זכרו שעדיף להרוויח פחות בעסקה מאשר לא להרוויח בכלל ושלעתים מעסקה פחות רווחית ייצא לקוח שימליץ לאחרים ויביא לעסקאות טובות רבות.
איך לנהל שיחה עסקית או פגישת מכירה?


אלו הדברים שיש להקפיד עליהם בפגישה עסקית או פגישת מכירה:

התלבש והתנהג ייצוגי.

השאר את האגו שלך מחוץ לחדר.

נסה קודם לנהל שיחה חברותית. הודה לו על זמנו.

נצל זמני המתנה למעבר על החומר שהבאת.

הצג שאלות בהתחלה וכך תתמקד בהצגת הדברים המעניינים אותו בלבד.

התאם סגנון דיבור לשל הלקוח.

הבט בעיניו.

אל תעלה מיד את כל הנושאים בעסקה - שמור חלק לשלב מתקדם יותר.

הקפד על הקשבה רבה ללקוח, גם אם לדעתך הבנת הכל. אם לא הבנת משהו - שאל אותו לכוונתו.

אל תביך בשאלות ואם הבכת - עבור מיד לנושא אחר.

דחה את נושא המחיר לאחר שלב הצרכים ושכנוע שימולאו על ידי המוצר. אם אז הוא אומר שהמוצר יקר לו אל תרתע - הוא מעוניין במוצר אבל רוצה לשפר את המחיר.

לבדיקת תגובת הלקוח - שאל "איך זה נראה לך?" או "מה דעתך על זה?".

כשמגיע השלב - נסה לסגור עסקה באמצעות הפנייה עניינית לחתימה.

בסיום הפגישה אל תיראה נלהב ואל תיכנע לבקשה לוויתור אחרון.

לאחר הפגישה - נתח את תוצאותיה ורשום לעצמך המלצות לקידום העסקה (לטלפן אליו מחר, לשלוח לו חומר, להשיג לו נתונים וכו').
על מה להקפיד כשעובדים מהבית?



בעבודה מהבית יש להקפיד על הדברים הבאים:

1. משרד - להקצות חדר או פינה נפרדת משאר חדרי הבית, פינה שתהיה מיועדת לעבודה בלבד, עם שולחן עבודה אמיתי ולא על הספה.

2. אמצעים - לרכוש מחשב נייד, לבנות אתר אינטרנט ולחבר קו טלפון קווי נפרד, שיהיה מיועד לעסק בלבד.

3. זמן עבודה - להגדיר שעות עבודה ברורות וליידע על כך את כל מי שקשור אליכם מבחינת עבודה, וכמובן את בני הבית.

4. ניתוק פונקציונלי - לא לבצע עבודות בית בזמן השעות שהוגדרו לעבודה.

5. קוד לבוש - לא לעבוד עם פי'גמה או בגדי בית. להתלבש כראוי ואף להתאפר כפי שהייתם עושים לו יצאתם לעבודה מחוץ לבית.

6. פגישות ניתן לעשות בבית קפה קרוב - באווירה עסקית, אך לא מכופתרת. הרבה עושים את זה.

7. לקבל ייעוץ שיווקי ופיננסי - עסק בבית, כמו כל עסק אחר, אמור להתנהל עם תכנית עסקית מסודרת ולא רק על בסיס רעיון מבריק, לכן רצוי כבר בשלבים הראשוניים לקבל ייעוץ מבעלי מקצוע כיצד לבנות ולנהל את העסק בצורה הנכונה.

8. לא להיסגר בבית - חשוב לקבוע פגישות מחוץ לבית ולהקפיד להשתתף בכנסים, ימי עיון או כל פגישה עסקית אחרת הנוגעת לתחום עיסוקכם.
כיצד להשתמש במניעי הלקוח כדי לשכנע אותו לקנייה?



את כל סוגי המוטיבציה, אפשר לחלק לשניים. אנשים יכולים להיות מונעים משני סוגים עיקריים של הנעה:

הסוג הראשון, זוהי הנעת בריחה (הנקראת גם מוטיבציה מ…), כאשר לאדם יש "כאב" כלשהו שהוא רוצה להיפתר ממנו, או בעייה אותה הוא רוצה לפתור.

הסוג השני, זוהי הנעת השגה (הנקראת גם מוטיבציה אל…), כאשר האדם רוצה להשיג יעדים ומטרות.

הנעה, זהו אותו המנגנון שמכיל בתוכו סיבה, בגללה האדם יהיה מוכן לפעול. הנה כמה דוגמאות מהחיים לכל סוג של הנעה:

- לאדם יש לחץ בעבודה שהוא רוצה להפטר ממנו (הנעת בריחה).
- מישהו רוצה להרוויח מיליון דולר בשנה (הנעת השגה).

כמעט על כל דבר שמניע את הבן אדם, אפשר להסתכל כבריחה ממשהו או לחילופין כהשגה של משהו.

המטרה שלך כאיש פרסום ושיווק, היא להבין מה מניע את קהל היעד שלך יותר חזק, בריחה מבעיות מסויימות, או השגיות.

לאחר שתמפה מניעים אלו, השתמש בהם בתוכן הפרסומי שלך.

לדוגמא, אם אתה מאמן אישי וגילית שמה שמפריע לקהל היעד שלך, הוא לחץ בעבודה, הדגש בתוכן הפרסומי שלך, שאתה עוסק בפתרון של בעייה זו בדיוק ופונה לאנשים שמרגישים לחץ בעבודה וסובלים מכך.
איך לעצב עטיפה בצורה נכונה למוצר מסחרי?



לעיצוב נכון של מוצר למכירה מומלץ להקפיד על ההמלצות הבאות:

בלי חפירות - אל תרבו בהסברים, תוספות מיותרות ודברים מייגעים על העטיפה.

סיפור המותג - האריזה צריכה לתקשר עם המהלכים הכלליים של קידום המותג.

טיפוח המסורת - אם יש לכם אלמנט רב-שנים כמו דמות או לוגו אהובים, השאירו אותם על העטיפה וחדשו רק בלוק שלהם.

הומור זה טוב - מותר להכניס מעט הומור ואפילו הומור עצמי. זכרו את האגס המאוהב של יופלה..

חברתיות בלי בושה - אם אתם מנסים להתחבר לטרנד או עניין חברתי, מצאו דרך לעשות זאת לא במרומז אלא באופן ברור ועם כל הלב.

נהלו שיחה - נסו לעצב את העטיפה בדרך שתתן הרגשה שאתם פתוחים לתקשר עם הצרכנים. עיצוב בצורה של כותרות בעיתון, למשל, היא דרך "לדבר" עם הצרכן.

היו בטוחים - אם אתם מובילי קטגוריה, אל תרבו בהצהרות ומסרים על העטיפה. דרכם של המובילים היא בטחון עצמי, נקיון והבהרת איכות.

ירוק זה שקוף - אם אתם איכותיים, תראו את זה! - תנו מידע ברור על המוצר שלכם ומה הוא מכיל, במקום להבטיח הרים וגבעות ירוקים.

אחידות עולמית - אם אתם משווקים מוצרים בכל העולם, דאגו שהמוצרים שלכם יהיו דומים בתכונות העיקריות שלהם בכל המקומות. אריזה ממותגת שמזוהה עם המוצר היא הדרך הנכונה לייצר אחידות גלובאלית.

מהדורות מוגבלות - אלמנט ההפתעה, החדשנות והתעוזה שבמהדורה מוגבלת כלשהי, מאפשרים ליצור התעניינות והעלאת המכירות גם יחד. ביחד עימן באה גם היכולת לקפוץ לקטגוריה של מוצרי הפרימיום, גם אם לזמן קצר.


ההמלצות נעזרו בכתבה במדור "נתח שוק" בעיתון גלובס.
איך לשווק נכון עסק של בעל מקצוע חופשי?


בעלי מקצועות חופשיים (יועצים, מטפלים, רואי חשבון, עורכי דין ועוד) צריכים לשווק את השירות שהם נותנים על מנת שיגיעו אליהם לקוחות נוספים וטובים, הנה מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם בכדי להצליח בכך:

- הקפידו תמיד על מתן שירות נימוסי ואדיב כאשר הלקוח מגיע אליכם.

- הקפידו על משרד מסודר, נעים ונקי, אך לא כזה שמנקר עיניים.

- תנו ללקוחותיכם הקיימים והפוטנציאלים יחס אישי, מתעניין ואכפתי.

- לספקנים מבין הלקוחות תמיד ניתן להציג עדויות של הצלחות קודמות שלכם.

- התמקצעו והיו הטובים ביותר בתחומכם, תוך התמקדות על תחום עיקרי על מנת שהלקוח יבחר דווקא בכם.

- גבו את השכר המגיע לכם, לא יותר ולא פחות מדי. אדם שיודע מה ערכו המקצועי ידע לתמחר אותו נכון ולקוחות מבינים ומעריכים זאת.
איך להצליח במכירות?
למד לאהוב את המוצר שלך. היצמד לעובדות. הבהר שאתה "משווק" ולא "מוכר" מוצר. הצע ללקוח מוצר חדש שקיבלת והוא נתפס כחדשני - גם אם לא ירכוש זה עדיין יציג אותך טוב. למד את השוק ואת המגמות החדשות בו. היכנס לראש הלקוח. פנה גם לרגש ולא רק להגיון. אל תסתפק בדיבור - הדגם! היה מוכן לפשרה. אל תפעיל לחץ מוגזם. טפח והשקע בלקוח לטווח ארוך. הפוך כל בעיה שצצה להזדמנות. אל תשמיץ מתחרים ואפילו החמא להם (במידה). אל תחשוב על העבר (לקוח ששנים רכש אצל המתחרה, למשל) אלא אם כן זה לצורך בניית העתיד. בנה מאגר לקוחות ועדכן אותו באדיקות. אל "תדחוף" מוצר ללקוח גם אם אתה יכול - תן לו את המוצר שהוא צריך ואותו בלבד. וודא שאתה מבטיח מה שתוכל לקיים ושלוחות הזמנים שהצבת אכן אפשריים.
האם כדאי לי לפתוח חנות וירטואלית?


כדאי לפתוח חנות וירטואלית כאשר מתקיימים התנאים הבאים:

1. יש לכם נישה שבה תוכלו להתרכז וממנה לצמוח (כי לא מתחילים מהכל).

2. אין חנויות ששולטות בנישה שלכם כרגע והן איכותיות

3. אין רשתות ענק, שיתרונן עליכם הוא בחנויות פיזיות, הזמנות בטלפון, תקציבי שיווק ומיתוג עצומים ועוד.

4. הנישה הזו היא לקהל שמפוזר ברחבי הארץ, כי אם הוא אינו מפוזר אולי עדיפה חנות אמיתית למול הקהל המקומי באיזור מוגדר, שאין בו מתחרים.

5. חנות וירטואלית מתאימה למוצרי מותג ולמוצרים נוספים, שבהם הקונה יודע בדיוק מה הוא מקבל בקניה (כמו ספרים, דיסקים וכו').

6. מוצרים מהסוג השני יחייבו אתכם בתקופה ארוכה של מיתוג עצמי, שבה תידרשו להוכיח שאתם מספקים מוצרים איכותיים, לטובת הקונה ושהוא יכול לסמוך עליכם בעיניים עצומות. זה קשה. מאד קשה.

7. אתם מסוגלים למכור באתר במחירים זולים מאשר בחנות הפיזית, אם יש לכם כזו. זאת כי אתם חייבים לעשות כן, אחרת המתחרה שלכם ימכור (ואגב, שם החנות הוירטואלית והמיתוג שלה חייב להיות שונה משם ומיתוג החנות הפיזית, כי יהיו הפרשי מחירים, שעלולים להרגיז את הלקוחות הפיזיים ולהביא ללחצים בלתי פוסקים להנחות בחנות, שכן באינטרנט זה בלאו הכי זול יותר, מה שמוכיח שאתם יכולים..)

8. אתם מסוגלים לתת 100 אחוז של שירות, כי לטווח הארוך, זה מה שיציב אתכם על המפה.

9. אתם אמינים באופן מלא.
מהו גובה שכר הדירה המקסימלי שכדאי לשלם בפתיחה של בית קפה חדש?



אתם עומדים לפתוח בית קפה ומתלבטים בבחירת המקום? - אחד הפרמטרים החשובים הוא כמה להסכים לשלם בתור שכר דירה לבית קפה כזה. הנה כלל האצבע:

שכר הדירה המירבי לבית קפה בתל אביב צריך להיות לא יותר מ-6% מהמחזור הצפוי שלו. הכלל הוא שהרווחיות תיקבע לא על ידי ההכנסות אלא דווקא מכיוון ההוצאות של בית הקפה. כך למדנו מהמלצות שניתנו בעיתון כלכליסט על ידי הבעלים של קפה אתנחתא בתל אביב, גילי עוזרי.

אנו נוסיף שאם אינכם מומחים ובעלי נסיון בתחום, רצוי שאת התחשיבים להכנסות הצפויות, כמו גם חישובי התכנית העיסקית, תערכו ביחד עם יועץ שמומחה לעיסקי המזון, מי שיש לו נסיון בתחום ההסעדה ובתי קפה.


איך לנהל משא ומתן עיסקי או אחר?



לניהול מו"מ עסקי נכון הקפידו על הכללים הבאים:

דרשו יותר ממה שאתם רוצים - אולי תקבלו זאת ואם לא - הצד השני יעריך יותר את מה שיקבל במחיר שלבסוף תסכים לו.

להצעה הראשונה - אל תסכימו (כי השני יחשוב שהוא מפסיד).

אל תעלו מיד בהתחלה את כל הנושאים - שמרו חלק להמשך המו"מ ולסיומו.

נושאים קשים לפתרון שמרו לסוף - בשלב האחרון סוגרים את מרבית הבעיות בקלות גדולה יותר ועם נכונות גדולה יותר לוויתורים.

אם המו"מ נתקע - שקול המשך שלו במקום אחר (לעיתים קרובות זה ישפר את הענין).

אל תהיו נלהב - שמורו על ארשת אדישה מעט.

אם אתה נאלצים ללחוץ - עשו זאת על ידי העברת האחריות להחלטה כואבת מצדכם להנהלה, אם הצד שני רוצה לסגור עסקה מיידית ייתכן והוא יתפשר כדי לא לדחות את הסיכום.

הפעלת לחץ הוגן ניתן לעשות על ידי המשפט "אני חייב שתשפר את הצעתך כדי שנוכל להתקדם."
מהם הצעדים הטכניים הראשוניים לפתיחת עסק?



הצעדים הטכניים לפתיחת עסק הם פשוטים למדי וניתנים לביצוע תוך זמן קצר:

1. פתיחת תיק במע"מ - לגשת למס ערך מוסף לפתוח תיק (הם מבקשים מכתב המפרט את פרטי העיסוק המיועד והעתק של צ'ק המוכיח שאתם מנהלים חשבון בבנק.)

2. פתיחת תיק במס הכנסה - עם הטופס של מע"מ לגשת למס הכנסה לפתוח תיק שם.

3. פתיחת תיק בביטוח לאומי - לגשת לביטוח לאומי ולדווח להם שהינך עוסק עצמאי.

4. רישוי עסקים - לפני פתיחת העסק עליך לפנות למועצה המקומית או לעירייה ולברר את הדרישות החוקיות עבור העסק הספציפי שלך.

5. העסקת עובדים - אם בכוונתך להעסיק עובדים יהיה עליך לפתוח תיק ניכויים במס הכנסה ובביטוח לאומי.


מומלץ בכל מקרה לפני פתיחת עסק לקבל יעוץ מקצועי.
איך לשכנע אנשים להירשם לניוזלטר שלך?
רשימת התפוצה, זהו אחד הכלים החשובים ביותר שנועדו לעזור לנו לשמור על קשר עם המתעניינים בשירות שלנו. כל מתעניין, הינו לקוח פוטנציאלי, והיכולת להמשיך ולהיות איתו בקשר, מעלה את הסיכוי להפוך אותו ללקוח בפועל.

מתעניין בשמחה יירשם לרשימת התפוצה, אם ידע שהוא יכול להפיק מזה תועלת ואם ידע שבניוזלטר שיקבל, יהיו טיפים, מאמרים או עצות שאקטואליות עבורו. וזה בדיוק מה שצריך להבטיח למתעניינים, כדי שיירשמו לרשימת התפוצה.

אך יש כמה כללים, שחשוב להקפיד עליהם, על מנת שההרשמה תהיה נוחה יותר למתעניין ולא תעלה בו התנגדויות.

א. מומלץ להבטיח שלאחר הרשמה הוא יקבל עצות שכבר עכשיו יוכל לממש ולקבל תוצאות.

ב. לא לכתוב "הירשם לניוזלטר" או "הירשם לניוזלטר לקבל טיפים ומאמרים". זה לא מספיק, צריך לפרט יותר.

הנה כמה דוגמאות עבור מאמנים אישיים מתחומים שונים.

הירשם היום וקבל:

- רשימת צעדים שבועים שתוכל לבצע במהלך השבועיים הקרובים.

- מבחנים עצמיים ותרגילים לשיפור היכולת לקבל העלאה בשכר.

- אפשרות שבועית לשאול את המומחים ולקבל עזרה.

ג. הרבה יותר יעיל להציע קורס שנותן תוצאות תוך זמן מוגבל "קורס חינם במייל להעלאת המשכורת שלך תוך שבועיים", מאשר להציע ניוזלטר כללי בנושא.

ד. השתמשו בכותרות מושכות:

"6 דברים שעליכם לעשות מייד, על מנת להצליח עם הדיאטה שלכם."
"4 טעויות הרסניות שאנשים עושים כאשר מבקשרים העלאה במשכורת"

התוכן כמובן אמור להיות איכותי ולהתאים לכותרת.
האם כדאי לשווק בטלפון ואיך?
כיום מאד לא מומלץ להתבסס על שיווק טלפוני - בדיוק כמו דואר זבל, הציבור למד לתעב משווקים בטלפון ומומלץ לחפש דרכים טובות יותר. פולו-אפ בטלפון לעיסקה הוא טוב מאד. בכל מקרה - דאג לוודא מראש שהזמן מתאים ללקוח ושאינך תקוע לו באמצע משהו. הקפד לבצעו ובכך להמשיך טיפול בנושא. נסה לחייך בשיחה כזו - החיוך כן עובר בטלפון. דיבור בעמידה ואפילו בתנועה הופך אותך נלהב והחלטי יותר - זה בדוק. עמוד מול מראה בעת השיחה. תכנן כל שיחה והגדר את המטרות שלה - עוד לפני הרמת הטלפון. אל תציף באינפורמציה ובמלל - זה יוצר התנגדות.
איך להצליח בניהול עסק קטן?
איך להקטין את העמלות שאנו משלמים בבנק?
איך למכור נכון בחנות?
איך להצליח בהקמת עסק קטן?
מה בודקים לפני פתיחת עסק?


אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

העולם הוא צבעוני ומופלא, אאוריקה כאן בשביל שתגלו אותו...

אלפי נושאים, תמונות וסרטונים, מפתיעים, מסקרנים וממוקדים.

ניתן לנווט בין הפריטים במגע, בעכבר, בגלגלת, או במקשי המקלדת

בואו לגלות, לחקור, ולקבל השראה!

אֵאוּרִיקַה - האנציקלופדיה של הסקרנות!

שלום,
נראה שכבר הכרתם את אאוריקה. בטח כבר גיליתם כאן דברים מדהימים, אולי כבר שאלתם שאלות וקיבלתם תשובות טובות.
נשמח לראות משהו מכם בספר האורחים שלנו: איזו מילה טובה, חוות דעת, עצה חכמה לשיפור או כל מה שיש לכם לספר לנו על אאוריקה, כפי שאתם חווים אותה.